Over Danique werd het al langere tijd gezegd, ik heb geen idee hoe je dat zo zeker kan weten!?
dat vraag ik me inderdaad ook af! en in nederland is dat toch ook niet zo makkelijk?
Word dat niet tegenwoordig bij iedereen die influencer is en afvalt gedacht? Sophie krijgt deze opmerkingen ook dagelijksš
oh echt? maar zij laat nog veel zien dat ze sport enzo, monica hield dat altijd maar 3 werkdagen vol dus dat is nog een soort van begrijpelijke theorie haha
Hmm ja ik vind monica persoonlijk niet extreem afgevallen.
ik volg haar niet dus ik heb geen idee, maar volgens mij zie ik die comment alsnog elke keer dat ik iets van haar voorbij zie komen
Zo, maar bij haar zijn de comments over ozempic echt bizar hoor. Echt veel en hatelijk.
Ik moet altijd lachen hoe ze erop reageert
Ze zeggen dat iemand een ozempic hoofd heeft als die ingevallen wangen heeft en veel is afgevallen in het gezicht, maar vind dat onzin want ja⦠bij iedereen die veel afvalt zie je dat in het gezicht?
Als je weet waar je moet zoeken kom je zo aan ozempic of een van de andere aanbieders, maar verder laten die comments vooral zien hoe krampachtig iedereen omgaat met afvallen. Iedereen moet slank zijn, maar afvallen moet wel op volledig eigen kracht.
nou en überhaupt die comments, ook bij danique āwat ben je mooi slank!!!ā afvallen is echt de hoogst haalbare prestatie ooit he?
je hebt sowieso gelijk want als mensen bijvoorbeeld een operatie doen wordt er ook op neergekeken, maar ik dacht dat ozempic wel onethisch was omdat het voor een medicijntekort zorgt? dus dat mensen daar ook om haten
Ik geloof echt niet dat mensen die bij een random influencer āje hebt zeker ozempic gebruiktā posten bezig zijn met het tekort voor diabetici. Mensen hebben gewoon ergens ozempic gehoord en plakken dat nu op iedereen die er ook maar iets slanker uit ziet want het geeft een lekker gevoel om te denken dat iemand die afvalt dat in ieder geval niet helemaal zelf gedaan heeft. Kun je er gewoon op blijven neerkijken. Er zijn trouwens ook middelen waar geen tekort aan is.
ja maar dikke mensen mogen ook niet naar de gym want dan zetten ze zichzelf voor schut!!! je moet gewoon een jaar lang verstopt in een kelder trainen en afvallen want je moet wel moeite doen maar je mag niet gezien worden maar niet te veel afvallen want dan ben je te dun en je mag ook nooit een snack en ook niet te gezond eten
Ja maar dan kan ze dat hele influencerbestaan toch opdoeken? Neem aan dat ze op insta en tiktok ook gewoon te zien is en negatieve commentaren krijgt.
Ik dacht van hee was dat geen forummer hier, die zo heette, en ik ging even zoeken en het klopt
Klopt haha. Was zij ook niet van when shit hit the fence?
Alsof sporten en het wel/niet gebruiken van Ozempic los van elkaar staan. Sommige mensen sporten 5 keer in de week en vallen amper af. En dan kan Ozempic een goed hulpmiddel zijn om de drang naar eten af te laten nemen. Dus als je het zo bekijkt dan kan Sophie het net zo goed wel/niet gebruiken als Monica en Danique.
En bijvoorbeeld Saxenda (soort Ozempic, maar met 1 werkzame stof minder geloof ik) is heel makkelijk verkrijgbaar, als je er maar genoeg geld voor over hebt. Van mij hoeft er ook niet gedaan te worden alsof je de duivel bent als je dat spul gebruikt. Het enige bezwaar wat ik er tegen heb is dat er geen tekort moet zijn voor diabetici.
In de vlog van vandaag gaat Mascha naar een notaris omdat ze een kantoorruimte gekocht heeft? Ik snap niet zo goed waarom je meteen een kantoorruimte zou kopen en niet huren, helemaal omdat Mascha nogal wat fases heeft. Natuurlijk heel fijn voor haar dat ze dat heeft bereikt, maar ik vroeg het me gewoon af
Misschien om daarna opnieuw te verhuren?
Omdat ze geld zat heeft en vastgoed altijd een goede investering is?