Het influencertopic #23

Cynthia mag dan vaak van hobby wisselen en het lekker financieel uitmelken, ik vind het wel echt tof dat ze dit gewoon kan (na)schilderen. Bij mij zou het allemaal één grote aquarelvlek worden.

70 likes

Ik heb er ook al heel wat mooie voorbij zien komen bij d’r!

7 likes

Lijkt me echt leuk om dit goed te kunnen!!

7 likes

ah ik heb net hier de berichten teruggelezen van alwin’s wappie era, echt genieten

11 likes

Is hij dat nu niet meer dan? Ben daardoor gestopt met hem volgen.

4 likes

nou ja er wordt niet zo veel meer over covid gepraat toch

5 likes

Hier moest ik stiekem wel om lachen. Eloise die post “ieeee wie had ooit gedacht dat ik in een LV paskamer zou staan”.

Eh meid, je achternaam is van Oranje? :joy:

85 likes

Ik vind die filmpjes van Vita over de moedermaffia echt heeel grappig

9 likes

Hahaha inderdaad. Als je Van Oranje heet wordt echt overal de rode loper voor je uitgerold. Nepobaby ten top. Maar daar denkt Eloise vast zelf anders over

24 likes

Ook best gek, in december was ze bij de opening van de winkel in een volledige outfit van LV inclusief tas.

21 likes

Ik vind Eloise ook zo oninteressant omdat ze zichzelf zo serieus neemt. Zou echt een stuk leuker zijn als ze een beetje zelfspot zou hebben m.b.t. haar afkomst ipv dat geforceerde ‘ik ben heel normaal hoor en ik heb helemaal zelf gewerkt voor wat ik bereikt heb’. Als ze geen van Oranje heette had niemand haar opgepikt als influencer (in elk geval niet tot op de schaal van nu)

81 likes

Ik denk zelfs dat ze vooral zo populair geworden is omdat de prinsessen volledig afgeschermd leven, toch vanuit een soort nieuwsgierigheid van mensen ook? Als Amalia/Alexia/Ariane openbaar actief zou zijn op insta of TikTok zou er echt niemand omkijken naar Eloise hoor :smiling_face_with_tear:

31 likes

volgt iemand snitchery? ik vroeger wel, maar ik ging me na een tijdje ergeren aan hoe wispelturig in onoprecht ze over komt. blijkbaar heeft ze allemaal mensen ‘opgelicht’ met haar kledingmerk. en ze spreekt zich pas 2 jaar later uit omdat een andere youtuber er een video over heeft gemaakt, echt bizar

6 likes

:sweat_smile: herkenbaar

15 likes

nou ja ook niet als je haar dus volgde want zij ging altijd in een maand tijd van ‘omg deze borstlift is de beste keuze ooit’ naar ‘wow ik heb echt spijt’ in al haar video’s met alles. dus waarom zou dit wel consistent zijn :sob:

1 like

Haha ik ook, vind Vita sowieso heel leuk overkomen.

3 likes

Vind haar wel leuker dan Elise. En vind Roderick ook leuker dan Wouter. Wat dat betreft trek ik ze beter maar ik vind Vita soms ook wel heel overdreven. Maar staat wel iets realistischer in het leven dan Elise.

6 likes

Ik denk ook dat het goed is dat Roderick gewoon een normale baan heeft. Veel influencers hebben een partner die ook influencer is en vrienden die influencers zijn en ik denk dat je dan echt in een bubbel komt die los staat van de realiteit. Denk dat een partner een normale baan je iets meer down to earth houdt.

5 likes

Oh dit vind ik echt totaal niet aan de orde bij Elise en dat clubje op Ibiza. Heel nuchter clubje vind ik dat.

Hahahahaha ohnee toch niet.

24 likes

Wat voor baan heeft Roderick dan :clown_face:

9 likes