Het influencertopic #23

Hij heet letterlijk the thinkfluencer :joy:

8 likes

Ik zit ff te kijken op zijn Instagram waar wat is dat voor doms :joy:

5 likes

Dat doet hij ernaast. Hij werkt bij een big four consultancy bedrijf.

4 likes

Ze hebben gewoon allemaal veel geld, denk dat je dan sowieso in een hele andere bubbel zit. Vind ze allemaal ver weg staan van de " realiteit ". Bedoel dat helemaal niet zo zuur maar ze hebben gewoon een heel ander leven en andere standaarden wil dat niet gelijk relateren aan een influencer wereld

8 likes

Ja van huis uit hebben ze toch allemaal veel geld

12 likes

Denk het ook. Maar bijvoorbeeld bij Wouter, hij vindt zichzelf zo leuk en hoe hij soms doet tegen bijv. Elise (ook dat filmpje op Insta dat ze met een schoen iets van zn hoofd wil gooien). En het parkeergarage-debacle niet te vergeten :joy:

2 likes

Ik vind het net 2 kleuters bij elkaar en hij is zo ingenomen. Die garage gate was echt zo’n afknapper en voor mij was het duidelijk hoe iemand in het leven staat.
Ze komen gewoon uit een rijk milieu en daar kunnen de meeste mensen geen voorstelling bij maken. Hoewel ik nog Joey redelijk oke vind maar die komt natuurlijk uit een hele andere situatie. Ik vind nick wel super leuk

10 likes

Dat hoor je mij niet zeggen. Het is in ieder geval wel een baan waar je heel hard moet werken. Wel ook voor heel veel geld ja.

7 likes

Zo kan je op alle slakken zout leggen natuurlijk. Een job voor the big four is weliswaar niet ā€˜de’ standaard qua job, maar er zijn genoeg gelijkaardige. Of dat noodzakelijk ā€˜hard werken’ is, laat ik in het midden. Hij benoemt dat ook nergens zelf.

9 likes

Ik ben ook niet onder de indruk, maar je kan toch moeilijk ontkennen dat een dergelijke baan niet een heel ander leven en arbeidsethos (meer vergelijkbaar met de gemiddelde mens die in loondienst werkt) met zich meebrengt dan een baan als influencer? Het gaat me ook helemaal niet om wat voor baan hij precies heeft, maar meer dat het wel een ā€˜reguliere’ baan is in tegenstelling tot het influencer bestaan. Dat was in ieder geval het punt dat ik in mijn eerste post probeerde te maken.

14 likes

Ik heb het dit kanaal van Daan ontdekt en ik ben obessed met zijn huisverbouwing. Ik weet niet waarom het me zo boeit maar hij filmt, edit, en praat het super leuk aan elkaar terwijl de content echt super mannelijk KLUSSEN en MACHINES is haha.

Ik vind hem een soort mannelijke versie van XO MaCenna die haar Texas cottage ook helemaal heeft verbouwd maar dan vanuit de vrouwelijke blik vertelt en laat zien wat ze doet, hoe, waarom, en met welke materialen en machines. Echt grappig dat zichtbare contrast en dat het me beide super erg boeit om te blijven kijken.

https://www.youtube.com/@daankayser/videos

Schermafbeelding 2024-03-12 om 09.30.20

Hij heeft trouwens ook een super leuke gezellige video op zijn kanaal staan waarin hij en z’n vrienden 7 dagen hiken op Spitsbergen, helemaal zelfvoorzienend etc. Het voelt alsof je ook mee bent op reis.

15 likes

Wel eens voorbij zien komen maar nog nooit aangezet. Ik ga het kijken!

3 likes

Het kind van Annemerel zit in de fase dat ze op straat weg rent, levensgevaarlijk! Wel eerst even een foto van maken voor insta voordat je achter je kind aan gaat

8 likes

Ah nee, Laat zij nog steeds zo veel van haar kinderen zien?

Ik ben gestopt met volgen omdat ik het niet meer kon goedpraten naar mezelf. Ik wist zoveel over haar kind en zag zoveel foto’s voorbijkomen terwijl ik Annemerel was gaan volgen vanwege haar hardloopverhalen. Ik snap dat dat vanwege je zwangerschap niet meer kan, maar er moet toch wel een tussenweg zijn tussen hardloopverhalen en zoveel over je kind delen. Maar goed, ik hoef m’n geld ook niet te verdienen met Instagram dus misschien is het makkelijk praten.

5 likes

Jongens, jullie geloven het niet! Cynthia krijgt nog wekelijks DM’s of ze haar afvalsessie nog een keer gaat doen, dus daar denkt ze nu weer over na. En ze wil misschien ook een traject gaan aanbieden :moneybag::moneybag:

22 likes

Ja nog steeds, ook over poepluiers enzo. 🫠

3 likes

Huh wat gek zo’n bad tussen de stellingkasten en wasmachine inšŸ˜‚

7 likes

Dat is de bijkeuken toch? Die iig vast zit aan het huis, niet dat je met je handdoek onder je arm de hele tuin door moet :joy:

8 likes

Eigenlijk lijken hardloopverhalen me minstens zo geestdodend als kinderverhalen :rofl:

18 likes

Als je niet hardloopt dan kan ik me dat wel voorstellen. :wink:

4 likes