Zou ergens wel verklaren waarom ze er zelf zo weinig over heeft gedeeld, al zoek ik daar misschien te veel achter.
Huh maar janice maakt echt constant filmpjes over daten en het aanbodt en dat ze geen zin heeft in een man? Vraag me af of het niet 2 x seks was wat zich ineens heeft opgeblazen tot een relatie.
Ohja niet heel duidelijk maar dat Julia is vreemd gegaan & daardoor relatie verbroken is.
Ja of alles voor de content en heeft ze gewoon (stiekem) een relatie.
Huh waar lees je dat dan? Had ik niet echt achter haar gezocht (maar ik ken haar natuurlijk ook niet lol)
Huh wow in haar podcast leek alles laatst nog koek en ei? Verbaast me dit!
Ze gaf wel vaak aan in haar podcast dat ze depressief was en haaruitval had door depressie en dat ze niet lekker in dr vel zat. Ik vind hun podcast zo leuk vooral die Anke kan ik heel erg om lachen.
Oh dat wist ik ook niet! Toch maar eens luisteren dan. Vind Anke ook leuk, lekker nuchter.
Oh ja zie het nu op zo’n juicechannel staan. Niet eens alleen vreemdgegaan maar zelfs een tijd lang een affaire, als het allemaal klopt
Janice had er via Snap op gereageerd (dat t niet klopt). Ze is pas sinds een maand ofzo weer aan het daten, maar heeft geen relatie
Life of yvonne was het, natuurlijk geen zekerheid met een juice channel. Had het ook niet verwacht inderdaad, zeker omdat ze zelf in de podcast vaak ook opmerkingen maakt over Dave en hoe die relatie verliep etc en hoe anders ze het nu wilde.
JuiceChannel deelt zelf nu dat het blijkbaar een affaire was met een andere advocaat en dat Julia erg de schijn ophieldt. Ze zaten ook in relatietherapie, maar ook daar deed ze alsof haar neus bloedde. Maar goed, was er niet bij Maar had het niet van haar verwacht, ook niet in deze relatie.
Zo zie je helaas maar weer, ook relaties die er van de buitenkant “goed” uit zien zijn soms niet wat ze lijken
Bij haar leek het altijd alsof alles perfect was geregeld, maar het laat maar weer eens zien hoe nep sociale media kan zijn.
Mag toch hopen dat iedereen hier tegenwoordig bewust van is.
Ja ik snap ook niet dat mensen hier zeggen noujaaa noooit verwacht van haar, het leek allemaal zo perfect. Ja jongens, surprise maar op social media kun je alleen laten zien wat jou uitkomt
Social media of het leven in het algemeen? Meestal loop je er niet mee te koop als je een affaire hebt. Ook niet richting je vrienden,
De laatste jaren heb ik van mensen in mijn omgeving irl een ‘perfect’ plaatje gezien terwijl dat verre van de werkelijkheid was.
Wat staat hier