Het influencertopic #24

I see what you did there.

8 likes

Je zou denken: wie smeert er nou poep op z’n gezicht? Maar toen dacht ik ineens aan die 1 april grap van Mas met die plakken kaas als masker dat mensen ook gewoon klakkeloos na deden, en later boos werden toen ze erachter kwamen dat het een grap was.

Nu is stront wel wat anders dan een plak kaas natuurlijk, maar ik sta er niet van te kijken als er daadwerkelijk mensen zijn die dat doen.

12 likes

Prachtig! Ik wil het helemaal closereaden.

Maar voorlopig ben ik al erg blij met het woord Suppositorium*

*= zetpil

4 likes

Medici noemen het casual “sups”.

16 likes

Sups voor in je bups.

21 likes

Survival of the fittest!!

6 likes

Ik ga stuk hahahaha :joy: Zo had ze ze moeten noemen :smiling_face_with_tear:

8 likes

Wat is er mis met gewoon vreten voor een dikke kont :face_with_spiral_eyes::roll_eyes:

2 likes

De vlamingen noemen het suppo’s :pleading_face:. Bron: gewerkt in belgie. En vond het schattig klinken.

6 likes

Nouja, als je alleen een dikke kont wil werkt dat natuurlijk niet

7 likes

Nee ok, dan krijg je er nog meer bij

2 likes

Dat zijn erectiepillen

6 likes

Wij noemen zetpillen altijd kontraket haha.

15 likes

niet te verwarren met deze taaie dingen
image

8 likes

Ik las dit als kontra-ket, klinkt wel fancy.

9 likes

Als je pech hebt krijg je met gewoon vreten alleen een dikke pens en geen dikke kont haha. Dus vreten én split squats doen! :laughing:

7 likes

Ja daaag ik wil gewoon vreten :laughing:

5 likes

Ik lees net op JuiceChannel dat Jannice Blok een relatie heeft met Mischa, de blijkbaar ex van Julia Mekkes. Dus eerst ging hij met de ex van Dave, nu met die van Donny :joy:

14 likes

Huh? Maar het is net uit met Julia?

7 likes

Ja dit had ik ook even compleet gemist, maar schijnt ook vrij recent te zijn. En ze hadden toch iets van 4 jaar een relatie.

2 likes