Haha love deze đ©”
Ik hoorde vandaag toevallig dat ze het dicht hebben gegooid en alle reserveringen geannuleerd zijn!
Dat zag ik ook net. Mensen die geboekt hadden krijgen in maart(!) bericht over de terugbetaling⊠Denk dat ze naar hun geld kunnen fluiten.
Wat een fiasco dat park. Hadden ze niet een tijd geleden ook zoân schaamteloze actie dat volgens âmochtenâ komen helpen klussen?
Of is hij echt zo impulsief?
Ja. Bram verdient echt heel veel, maar is ook heel slecht met geld. Ik denk dat hij er oprecht niet zoveel van snapt. Toen hij die enorme belastingschuld had, had hij die ook een no time afbetaald, terwijl hij daar eerst heel panisch over deed.
Never forget een stuk uit zân vlog waar hij minutenlang luidop nadenkt over hoe hij dat allemaal kon oplossen. Minder uitgeven of zân levensstijl aanpassen kwam geen seconde in zân gedachten op.
(Tijdje later dan een shoplog met shirts van 40⏠voor hun âworkationâ.)
Als gedupeerde word je dan toch woedend als je haar filmpjes voorbij ziet komen waarbij ze vol trots haar grote, mooie huis laat zien, terwijl jij nog op je geld wacht en je vakantie door je neus geboord wordt.
Ja en dan kreeg je een tshirt
In zijn vlog van vandaag heeft hij een reisje naar Madeira geboekt voor begin januari. Leuk voor hem natuurlijk, maar toen hij âŹ1500 voor 6 nachten appartement voor 1 persoon best betaalbaar noemde was ik ook even verrast. In mijn eentje zou ik dat best een flink bedrag vinden (zegt ook wat over mij natuurlijk haha). Denk dat ik in mijn hoofd nog te veel met de âbelastingschuld Bramâ in mijn hoofd zit, terwijl hij inderdaad (ondertussen) veel lijkt te verdienen.
Ik denk dat hij geldblind is (geen idee of dat echt bestaat). Maar een kleed van âŹ1200 âevenâ kopen. En volgens mij vindt hij drie minuten over een aankoop denken âik heb er lang over nagedachtâ. En hij is nu gewoon echt rijk door de samenwerkingen.
Hij kan in zijn eentje een huis kopen van ruim drie ton, dan verdien je erg ruim. En hij wil er ook nog van alles aan verbouwen. Gun het hem van harte hoor, maar vind het best een opvallende move zo relatief kort na een grote belastingschuld. En hij roept regelmatig dat hij het weer even rustig aan moet doen qua geld (een paar weken geleden was hij nog aan het sparen voor een tv-meubel)
Ik had ook echt niet verwacht dat het zo duur zou zijn! (NaĂŻef van mij)
Jullie beschrijven het hier als iets wat uniek zou zijn voor Bram/influencers, maar wat hier op het forum ook regelmatig gebeurd. Wellicht even mensen in het show je kasboekje topic vragen hoe dit werkt in iemands hoofd.
Ja sorry jongens maar die belastingschuld en hoe snel hij het had afbetaald zegt toch alles over hoeveel hij verdient?
Het kostte hem nul moeite om dat bedrag af te lossen, hij verdient gewoon veel. Hopelijk zet hij zân belasting nu goed op zij en dan nog houdt hij veel geld over om uit te geven.
Bram had met zân budget dit jaar nog mee in Trouw gestaan.
https://www.trouw.nl/tijdgeest/vlogger-bram-de-wijs-40-sparen-is-niet-mijn-sterkste-kant~b311093b2/
Ik verbaasde me er ook over dat hij blijkbaar dan in 1 maand ook de kosten van notaris en rondom een huis kopen kan betalen met daarnaast ook nog een vakantie naar Madeira en een nieuwe macbook aanschaffen. Maarja hij heeft natuurlijk in december extra veel inkomsten kunnen binnenharken door de feestdagen. Kan helaas het artikel niet lezen maar ben best benieuwd wat daar binnenkomt (en dan jaloers zijn haha, hoewel ik zelf geen vlogger zou willen zijn)
â>4000 nettoâ
Ja maar hoe vaak hoor je wel niet mensen zeggen dat ze geen geld hebben, terwijl ze een dikke spaarrekening hebben. Zij hebben dan gewoon een maandelijks budget wat ze uit mogen geven en als dat op is dan hebben ze âniksâ meer. Ik hoor helaas niet tot een van die mensen, maar hoor het om me heen regelmatig.
Rustig aan doen is natuurlijk relatief, wat voor hem rustig aan betekend kan voor mij alsnog heel veel geld zijn.
True, maar gelukkig hebben die geen YouTube.