Het influencertopic #24

De opa van mijn man wordt Map genoemd. Ook zo’n rare afkorting. Ik dacht eerst dat ik het verkeerd gehoord had, maar hij heet echt zo, haha.

5 likes

Waar is de Turbulente Tantes podcast van Co en Nienke gebleven? De eerste twee waren leuk, de derde ging het bijna alleen maar over Co, maar ik kan ze niet meer op Youtube vinden.

2 likes

Ze staan wel nog op Podimo! Staat ook een aflevering op van 2 dagen geleden, in totaal 5 afleveringen.

5 likes

Ze staan ook op Spotify zie ik @Bergson

2 likes

Ja Mauro is right there mensen!! Waarom Maup? Doet me denken aan die in American Horror Story Circus idd, is een van de freaks daar.

2 likes

Met de OG Mauro gaat het iig hartstikke goed, mochten nog meer mensen ineens een flashback krijgen

56 likes

Als Utrechter denken we aan iemand anders als we de OG Mauro horen en hopelijk gaat het slecht met die Mauro :pray:t3:

8 likes

Heb haar lang geleden al ontvolgd maar heb weer eens een blik geworpen en zij is eigenlijk een bruinharige versie van Sarah Rebecca geworden ?!

17 likes

Ja, alleen huilt en klaagt zij minder/niet

8 likes

en koop dan ook vooral geen kleding van samsoe samsoe :joy:

5 likes

Inclusief bijbehorende cringe dansjes

13 likes

Ja oké, maar dat doet iedereen wel eens toch? Bij Sarah is het echt next level zwaar/moeilijk/emotioneel.

2 likes

Gewoon een stel zeikwijven.

8 likes

Op Spotify staat ie ook.

Ik vond de eerste afleveringen ook leuk, maar die accentjes mogen wel wat minder van mij. Ik begreep trouwens niet waarom Nienke alleen Europa vliegt. Weet iemand dat?

6 likes

Dat hele “ik wil duurzaam kopen maar kan écht niets vinden”, is zo’n bs. Die meit heeft jaren een samenwerking gehad met armedangels, moet je dat echt getipt krijgen van je volgers?

Doe ff een rondje googlen of instagrammen en je komt wel op duurzamere merken dan selected femme of samsoe en samsoe.

Een “duurzame” shoplog met een polyester vest aan slaat sowieso nergens op haha.

16 likes

Dit is gewoon hengelen naar spon van duurzame merken hoor

17 likes

Het kan zijn dat ze een contract heeft waarbij ze alleen in Europa vliegt! Vriendin van me heeft dat ook een tijd gedaan en is daarna weer intercontinentaal gaan vliegen.

8 likes

Het kwam op mij over dat er iets vervelend gebeurd is op een ICA vlucht en dat ze daarom nu alleen Europa vliegt.

Dat zou nog besproken worden in de podcast geloof ik. Ik ben daar ook nieuwsgierig naar haha.

4 likes

Want dit alles heb je alleen bij 2 onder 1!!!

49 likes

En het klopt ook nog niet eens, want haar eerste kindje is al 1 geworden.
2 onder 1 klinkt natuurlijk zwaarder dan 2 onder 2.

12 likes