Het influencertopic #24

Haha love deze đŸ©”

17 likes

Ik hoorde vandaag toevallig dat ze het dicht hebben gegooid en alle reserveringen geannuleerd zijn!

6 likes

Dat zag ik ook net. Mensen die geboekt hadden krijgen in maart(!) bericht over de terugbetaling
 Denk dat ze naar hun geld kunnen fluiten.

6 likes

Wat een fiasco dat park. Hadden ze niet een tijd geleden ook zo’n schaamteloze actie dat volgens ‘mochten’ komen helpen klussen?

9 likes

Of is hij echt zo impulsief?

Ja. Bram verdient echt heel veel, maar is ook heel slecht met geld. Ik denk dat hij er oprecht niet zoveel van snapt. Toen hij die enorme belastingschuld had, had hij die ook een no time afbetaald, terwijl hij daar eerst heel panisch over deed.

10 likes

Never forget een stuk uit z’n vlog waar hij minutenlang luidop nadenkt over hoe hij dat allemaal kon oplossen. Minder uitgeven of z’n levensstijl aanpassen kwam geen seconde in z’n gedachten op.
(Tijdje later dan een shoplog met shirts van 40€ voor hun ‘workation’.)

15 likes

Als gedupeerde word je dan toch woedend als je haar filmpjes voorbij ziet komen waarbij ze vol trots haar grote, mooie huis laat zien, terwijl jij nog op je geld wacht en je vakantie door je neus geboord wordt.

37 likes

Ja en dan kreeg je een tshirt :star_struck::star_struck::star_struck::star_struck::star_struck:

14 likes

In zijn vlog van vandaag heeft hij een reisje naar Madeira geboekt voor begin januari. Leuk voor hem natuurlijk, maar toen hij €1500 voor 6 nachten appartement voor 1 persoon best betaalbaar noemde was ik ook even verrast. In mijn eentje zou ik dat best een flink bedrag vinden (zegt ook wat over mij natuurlijk haha). Denk dat ik in mijn hoofd nog te veel met de “belastingschuld Bram” in mijn hoofd zit, terwijl hij inderdaad (ondertussen) veel lijkt te verdienen.

13 likes

Ik denk dat hij geldblind is (geen idee of dat echt bestaat). Maar een kleed van €1200 ‘even’ kopen. En volgens mij vindt hij drie minuten over een aankoop denken ‘ik heb er lang over nagedacht’. En hij is nu gewoon echt rijk door de samenwerkingen.

12 likes

Hij kan in zijn eentje een huis kopen van ruim drie ton, dan verdien je erg ruim. En hij wil er ook nog van alles aan verbouwen. Gun het hem van harte hoor, maar vind het best een opvallende move zo relatief kort na een grote belastingschuld. En hij roept regelmatig dat hij het weer even rustig aan moet doen qua geld (een paar weken geleden was hij nog aan het sparen voor een tv-meubel)

15 likes

Ik had ook echt niet verwacht dat het zo duur zou zijn! (NaĂŻef van mij)

4 likes

Jullie beschrijven het hier als iets wat uniek zou zijn voor Bram/influencers, maar wat hier op het forum ook regelmatig gebeurd. Wellicht even mensen in het show je kasboekje topic vragen hoe dit werkt in iemands hoofd.

22 likes

Ja sorry jongens maar die belastingschuld en hoe snel hij het had afbetaald zegt toch alles over hoeveel hij verdient?

Het kostte hem nul moeite om dat bedrag af te lossen, hij verdient gewoon veel. Hopelijk zet hij z’n belasting nu goed op zij en dan nog houdt hij veel geld over om uit te geven.

29 likes

Bram had met z’n budget dit jaar nog mee in Trouw gestaan.
https://www.trouw.nl/tijdgeest/vlogger-bram-de-wijs-40-sparen-is-niet-mijn-sterkste-kant~b311093b2/

4 likes

Ik verbaasde me er ook over dat hij blijkbaar dan in 1 maand ook de kosten van notaris en rondom een huis kopen kan betalen met daarnaast ook nog een vakantie naar Madeira en een nieuwe macbook aanschaffen. Maarja hij heeft natuurlijk in december extra veel inkomsten kunnen binnenharken door de feestdagen. Kan helaas het artikel niet lezen maar ben best benieuwd wat daar binnenkomt (en dan jaloers zijn haha, hoewel ik zelf geen vlogger zou willen zijn)

4 likes

“>4000 netto”

14 likes

Ja maar hoe vaak hoor je wel niet mensen zeggen dat ze geen geld hebben, terwijl ze een dikke spaarrekening hebben. Zij hebben dan gewoon een maandelijks budget wat ze uit mogen geven en als dat op is dan hebben ze “niks” meer. Ik hoor helaas niet tot een van die mensen, maar hoor het om me heen regelmatig.

37 likes

Rustig aan doen is natuurlijk relatief, wat voor hem rustig aan betekend kan voor mij alsnog heel veel geld zijn.

7 likes

True, maar gelukkig hebben die geen YouTube.

3 likes