Ik krijg aaaaltijd die spon voor haar ‘hoe organiseer je een goedkope bruiloft’, blijkt dat deze meid geen eten had op dr bruiloft en mensen het moesten doen met zoutjes op tafel. En dan nu geld binnen harken met een low effort pdf over hoe skeer je bruiloft was. Gênant
Oh ja wat een saai mens is dat toch, denk dat ze ook alleen witte rijst en kale pasta eet want saus past niet in haar aestethic (esthetic??)
Ik heb dit toen ook gezien, hun bruiloft was ook in een gigantische en prachtige tuin van een familielid geloof ik. Ja dan is het ook wel makkelijker om het budget in te perken als je wel een bepaald beeld voor ogen hebt…
Maar dat dit nog open is met paddenstoelen in de badkamer, niemand die je in de avond kan vertellen welk huisje je hebt, een zwembad met groen water, achterstallig onderhoud op alles en vooral geen aanspreekpunt. Dat kán toch niet. Dan zet je dat op je website, je verlaagt de prijzen of je gooit de toko dicht maar dit kan echt niet.
Oke de mensen die geen reviews lezen zijn misschien naief maar dan nog, hier wil je (zoals ik de reviews lees) toch geen cent aan verspillen. Ik zou me kapot schamen als ik een van drie was. En rachelle maar lekker door influencen. Echt schaamteloos
Ja dit vind ik zo bizar. Je runt dat park met zn 3en + personeel en je WEET dat er gasten komen. Zet je freaking schouders er onder en zorg dat er op zn minst iemand is die de gasten kan ontvangen en vertellen welk huisje ze hebben.
Maarja, veel te dure huispakken verkopen is blijkbaar prioriteit
Ik ben ook geen fan van budget bruiloften en beige maar zij is heel open over haar kinderwens en bijbehorend traject omdat het niet lukt bij hen, dus vind deze opmerking een beetje gek. Zij weet ook wel dat een babydeken onder de boom leggen je geen baby geeft, maar als dit haar troost geeft, lekker laten
Dat is nou echt sad beige. Meeste kleur zit 'm in hun huid.
Op zich vind ik dit nog wel een lieve video, kan me voorstellen dat als je in een kinderwenstraject zit dit soort dingen delen ook wel fijn is.
Verder wel saaie beige content inderdaad
Ik begrijp gewoon geen fluit van dat je zulke intieme momenten wilt maken tot een soort rare video.
Maar goed, opzich is dat wel redelijk waar veel influencers hun geld aan verdienen.
wie is dit ?
Joh laat die mensen lekker. Geen idee wie het is, maar het ziet ernaar uit dat er echt een groot verdriet is om een onvervulde kinderwens. Ik vind het heel flauw om dan net dit eruit te pakken. Haten op alles beige kan vast ook wel met een ander screenshot.
Je hebt helemaal gelijk. Ik haal het weg. Is idd niet chique.
Omdat er heel veel vrouwen zijn met de problemen en gevoelens die zij ervaart. En die vrouwen het wel fijn kunnen vinden om te zien, vorm van herkenning dat wat zij voelen ok is. Niet alles hoeft altijd maar begrepen te worden door iedereen.
Die vragen die Vera krijgt over haar miskraam. Echt misselijkmakend. Om een voorbeeld te noemen: of ze denkt dat ze een miskraam heeft gehad omdat ze nooit een kinderwens had. Echt excuse you. Wat bezielt mensen
Wordt maar weer eens bevestigd:
Mensen zijn kut
Love de context van deze post
Ik vind Bram de laatste tijd wat nepper en geknutseld over komen!
Laatst “Misschien ga ik een auto kopen maar ik weet niet of het financieel lukt.” Een paar dagen later… “Ik heb een lease auto!”
En nu weer. Een paar vlogs geleden is hij ineens aan het nadenken over een huis kopen, zogezegd heeft hij er nooit eerder over nagedacht want hij kon toch geen hypotheek nemen en met de lease auto wordt het ook lastiger. Een paar dagen later: “Mijn buurman geeft mij advies!” Vandaag: “Ik heb een bod gedaan op een huis!” (vlog nog niet gekeken dus ik weet niet wat hij daar zegt)
Hoe dan? Waarom doet hij steeds of hij ergens zogenaamd over nadenkt terwijl het eigenlijk zo is dat hij er allang mee bezig is achter de schermen (toch?) en dat het gewoon een manier is om het de vlog in te werken. Waarom is hij niet gewoon eerlijk dat hij ergens al langer over nadenkt en mee bezig is maar dat buiten de vlog hield totdat het zeker is dat het doorgaat?
Of is hij echt zo impulsief?
Tja ik weet niet dat met dat huis, als je de vlogs kijkt dan legt hij het toch gewoon allemaal uit? Z’n huisbaas heeft al een paar keer gevraagd of Bram het huis wil kopen en dat was eerder altijd op heel ongelukkige momenten, en nu heeft z’n huisbaas het weer gevraagd en nu leek het misschien wel mogelijkheid, en de buurman heeft aangeboden hem te helpen met de hypotheek etc en daar was hij dus mee bezig, en blijkbaar heeft hij nu dus een bod gedaan (op z’n eigen huis).
En volgens mij is de eerste vlog erover van 2 weken geleden, waarin hij de situatie uitlegt. Zo snel kan het ook gewoon gaan?