Bram had met z’n budget dit jaar nog mee in Trouw gestaan.
https://www.trouw.nl/tijdgeest/vlogger-bram-de-wijs-40-sparen-is-niet-mijn-sterkste-kant~b311093b2/
Ik verbaasde me er ook over dat hij blijkbaar dan in 1 maand ook de kosten van notaris en rondom een huis kopen kan betalen met daarnaast ook nog een vakantie naar Madeira en een nieuwe macbook aanschaffen. Maarja hij heeft natuurlijk in december extra veel inkomsten kunnen binnenharken door de feestdagen. Kan helaas het artikel niet lezen maar ben best benieuwd wat daar binnenkomt (en dan jaloers zijn haha, hoewel ik zelf geen vlogger zou willen zijn)
“>4000 netto”
Ja maar hoe vaak hoor je wel niet mensen zeggen dat ze geen geld hebben, terwijl ze een dikke spaarrekening hebben. Zij hebben dan gewoon een maandelijks budget wat ze uit mogen geven en als dat op is dan hebben ze “niks” meer. Ik hoor helaas niet tot een van die mensen, maar hoor het om me heen regelmatig.
Rustig aan doen is natuurlijk relatief, wat voor hem rustig aan betekend kan voor mij alsnog heel veel geld zijn.
True, maar gelukkig hebben die geen YouTube.
Nouja ik denk vooral dat Bram in mijn hoofd (en die van anderen hier denk ik) niet een hele populaire/bekende vlogger is. Dus ja dan verbaast het me dat hij zoveel geld binnenhaalt. Good for him.
Hoe heet het superdeluxe familie resort in Duitsland waar Monica een keer naartoe was?
Almhof family resort in Oostenrijk
Oja! Deze zocht ik
Wie is Bram??
zijn volledige naam staat een paar posts hierboven. bram de wijs
Ik zie nu op Instagram een recept voorbij komen voor vuurpijlborrelhapjes: een knakworst gewikkeld in bladerdeeg op een satéprikker met een punt van galiameloen bovenop. Ik vind die combi van knakworst in bladerdeeg met meloen echt zo vies klinken
Nou idd hahah zie al helemaal dat bladerdeeg nattig worden van de meloen bleh. Knakworstjes in bladerdeeg is wel echt mn fave snack hahah
Ew doe er dan kaas op i.p.v. meloen
Wie deelt dit?
Dit werd bij ons geserveerd hoor, maar dan met een spekje ipv meloen. Wal ge lijk
ik vond Jennie’s interieur vroeger heel leuk maar het is nu echt peak sad beige / Xenoscore
Fit met Marije