Het influencertopic #24

Ze heeft zelf i. De vlog van vandaag gezegd dat het verkopen niet soepel verloopt. Maar is ook wem beetje haar eigen schuld. Ze wou geen hoge makelaarskosten betalen want zonde dus is ze voor iets goedkoops gegaan waarbij ze alles zelf moet doen. Maarja, dat werkt altijd slechter. En qua prijs heeft ze dus ook zelf gekozen en die vraagprijs is beduidend hoger dan de andere appartementen in haar gebouw met zelfde grootte die recent zijn verkocht.

4 likes

Ok, goed om te weten. Ken haar niet en volg haar niet. Dan zal ze indd haar strategie en prijs aan moeten passen.
Ik kijk iig nergens meer van op qua prijzen, en aangezien het regio a’dam en nieuwbouw is leek het me al helemaal kat in het bakkie. Nou ja ik wens haar veel succes ermee dan.

8 likes

Nouja ik denk wel degelijk dat het zelfs in deze markt bizar hoog geprijsd is

3 likes

Ok ik volg de markt van die woonplaats van haar niet, maar ik volg wel regio rdam en daar komen ook zulke prijzen voorbij voor oude huizen, vandaar dat ik zo dacht. Maar als jullie het zeggen dan zal het wel. Ken haar niet eens dus kan me er ook niet meer druk om maken.

1 like

Zo raar leek mij het ook niet. Als ik die funda horror huizen voorbij zie komen bij Viccle, schrik ik nergens meer van omgeving Amsterdam.

9 likes

https://www.instagram.com/p/DDmxUe5Clwe/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==

Wat moet het heerlijk zijn om je als rijke influencer totaal niet te bekommeren om de huidige staat van de wereld :heart: Maar get money Claartje!

21 likes

Heeft zij volgers gekocht? Echt weinig likes voor 1,4 miljoen volgers.

Edit: tering zij lijkt echt exact op de dochter van Matta van Nieuwkerk trouwens. Die Jet. Zelfde gezicht, ander lichaampje.

7 likes

En niemand van haar volgers zegt iets. Ze willen alleen maar weten waar haar jas van is :sob:

6 likes

Paar jaar geleden vond ik haar wel leuk en volgde ik haar. Nu komt ze erg decadent/te rijk voor mij over en kan daar niet meer mee levelen :joy:

6 likes

Sorry ik moet heel erg lachen om haar achternaam. Cliteur. Alsof je heel deftig in een frans accent clitoris wilt zeggen

62 likes

Hahaha volgens mij heb ik jaren geleden precies hetzelfde gepost.

Vind Cliteur ook een hilarische achternaam.

10 likes

Is zij dan een telg van Tjerrie’s fascist daddy?

14 likes

Nee kennelijk niet

9 likes

Ik zag een reactie met ā€˜waarom verwijder je reacties? Je bent vet milieu vervuilend bezig’. Dus ga er maar vanuit dat negatieve reacties verwijderd worden.

22 likes

Nee ik heb dat ook al meerdere malen gegoogeld maar ik zag net dat ze haar ouders tagt met de instanaam ā€œdefossieltjesā€. Haar broer handelt blijkbaar in kippen in Myanmar?

4 likes

dacht dat dat een oom was?

2 likes

Nee Claire’s vader is tandarts :thinking:

6 likes

Ahahaha wat heerlijk random

11 likes

Ik zou zelf totaal niet geschikt zijn als influencer, maar soms lijkt het me heerlijk. Kiki Duren, die ik ooit volgde toen ze bij Amayzine werkte en WIDM-artikelen schreef, is bijv. verhuisd naar Spanje. Eerst fitgirl-era, nu helemaal into de retraits. Ze is nu zwanger, dus hoppa: mommy to be retraite. Lijkt me ergens zo lekker om daar dan je geld mee te verdienen ipv mijn standaard 9-tot-5-kantoorbaan.

5 likes

ik denk wel dat je daar of heel veel druk van ervaart of een psychische aandoening moet hebben waarbij je jezelf altijd overschat.

Net als cynthia schildert, cynthia wijn expert, cynthia de wielrenster en nu cynthia personal trainer.

32 likes