Het influencertopic #24

Ik zou zelf totaal niet geschikt zijn als influencer, maar soms lijkt het me heerlijk. Kiki Duren, die ik ooit volgde toen ze bij Amayzine werkte en WIDM-artikelen schreef, is bijv. verhuisd naar Spanje. Eerst fitgirl-era, nu helemaal into de retraits. Ze is nu zwanger, dus hoppa: mommy to be retraite. Lijkt me ergens zo lekker om daar dan je geld mee te verdienen ipv mijn standaard 9-tot-5-kantoorbaan.

5 likes

ik denk wel dat je daar of heel veel druk van ervaart of een psychische aandoening moet hebben waarbij je jezelf altijd overschat.

Net als cynthia schildert, cynthia wijn expert, cynthia de wielrenster en nu cynthia personal trainer.

32 likes

Ik denk dat influencers hun leven vooral instagrammable mƔken, omdat dat moet. Ik kan nu ook naar de stad fietsen om een cappuccino te drinken en te poseren voor een grachtenpand. Heb er gewoon geen zin in.

18 likes

Je moet ook heel knap zijn

9 likes

Ik wil wel de lusten maar niet de lasten :smiling_face_with_tear:

13 likes

Lang blond dun en knap zijn

1 like

Niet per se toch? Ik kan er wel een paar bedenken die ik echt niet heel knap vind

Cc @Freedom

6 likes

Wie dan? Denk dat je dan wel echt heel grappig of autenthiek moet zijn.

De meeste ā€˜succesvolle’ zijn toch wel ā€œknapā€ (volgens standaard plaatje dan) en hoeven er verder weinig bijzonders voor te doen. Dwz, idd veel cappuchino to go en leuke outfits plaatsen doet al veel. Sanneke bijv. kan dat ook doen maar die trekt er niemand mee. Zou willen dat t niet zo werkte maar is helaas toch echt wel de realiteit volgens mij

4 likes

Jaaa laten we opnoemen welke influencers wel knap zijn en welke niet en dus niet succesvol zijn

47 likes

En je moet ook echt wel feeling hebben voor fotografie en video’s. Ik heb ooit geprobeerd om reisblogger/influencer te worden maar ik ben echt heel slecht in aesthetic foto’s maken en bewerken. Alles was het nĆ©t niet zeg maar. Dan kun je er ook beter mee ophouden want dan werkt het ook gewoon niet.

20 likes

Als je al 15 jaar sinds het bloggen een publiek opbouwt is uiterlijk denk ik minder relevant. Maar als je nu nog wil beginnen moet je jezelf dagelijks fotograferen en filmen en dan red je het echt niet als je niet in elk geval best wel aantrekkelijk bent (tenzij je iets heel niche doet ofzo).

12 likes

Ik snap dit duimpje hierop niet? Tuurlijk zijn er uitzonderingen maar alsof pretty privilege niet bestaat? We hebben het nota bene over een visueel medium.

8 likes

Ik gok eerder vanwege de onnodige opmerking over Sanneke en haar aantrekkelijkheid.

8 likes

Naja Sanne is dik en zegt dat zelf ook en past dus niet in dat plaatje dat ik schetste. Ik heb daar verder geen waardeoordeel over. Dus ja geef me gerust duimpjes maar ik heb het ook niet bedacht?

2 likes

Ik denk dat het bij Sanne niet perse haar uiterlijk is, maar meer wat @lisaanna ook zegt, dat ze geen feeling heeft voor foto en video. Wat doet is toch vaak net niet. Als ze dan een shoplog doet vanaf de bank met de camera in een slechte hoek etc. Denk echt dat het eerder dat is, dan dat ze niet in een plaatje van uiterlijk zou passen.

1 like

Denk dat ook veel mensen gewoon hun privacy niet willen opgeven voor zoiets als ā€œinfluencerā€ zijn.
Soms kom ik influencers tegen en herken ik ze en zij mij natuurlijk niet.
Dan weet ik iets van hun en zelfs eventueel hun kinderen en dat vind ik dus gewoon creepy.
Dat iedereen die je tegenkomt kan weten wie je bent zonder dat jij dat weet, omdat je alle shit deelt en je leven zo tentoonstelt voor iedereen. Ookal is veel nep en misschien overdreven omdat het ā€œwerkā€ is.
Ik zou het zelf verschrikkelijk vinden als iedereen me overal maar zou herkennen en sws als ik vanalles over mn kids online zou dumpen en die ook herkent zouden worden.

:confounded::confounded::confounded:

11 likes

Bijvoorbeeld op het fok forum worden pagina’s volgeschreven over debbie Lether. Over letterlijk alles wat ze doet en niks is goed. Echt vreselijk lijkt me dat.

3 likes

Hier is het niet veel beter.

22 likes

Hier kun je live verslag lezen van de operatie van Cynthia want dat is normaal en gezond

8 likes

Ja, absoluut.

5 likes