Vraag me af hoe dat achter de schermen gaat. Moet echt bakken met geld kosten allemaal. Die hele reis maar waarschijnlijk ook nog een dikke vergoeding voor de influencers.
Je hebt gelijk sorry! Maar rest allemaal economy. Toch vreemd??
Misschien zelf betaald? Of als eis gesteld. Good for them.
Als je denkt dat je alle namen wel hebt gehoord⦠Maup
Dit moet wel door een dyslect zijn aangegeven toch?!
Ik twijfel nu of ik het niet ken als āscheldenā. Wat een maupie.
Gaat trouwens om Iris Enthoven.
Ik zeg dit dus echt net tegen mān vriendin en was zoekende waar ik dit op het forum moest plaatsen haha. Maup?! Hoe spreek je dat uit?
Moop?
Gewoon als Maud maar dan Maup? Hoe anders.
Is āt niet eigenlijk Maurits, maar afgekort/online maup? Ik ken die naam alleen als afkorting. Maupieeeee
Ik ken het wel van Maup Caransa, Nederlandse vastgoedondernemer die in 1977 ontvoerd is hoor wel gekkere namen eigenlijk
Edit: hij heeft een gebouw dat als een van de lelijkste gebouwen in NL bekendstaat vernoemd naar zichzelf: Maupoleum
Ja precies, een vriend van mij heet Maurits en die noemen wij altijd Maup(ie). Alsof een bijnaam nu een echte voornaam is geworden haha
Hoezo is Maup een afkorting van Maurits? Waar komt die P ineens vandaan??
Echt een lastige naam in de categorie Paul.
Dat is toch vaak hoe afkortingen (/koosnamen) van namen werken. In Elisabeth zit ook geen p, toch heetten veel vrouwen Bep.
Geen idee waar die p vandaan komt maar in mijn omgeving ook iemand die Maurits heet en Maup wordt genoemd, dus is blijkbaar wel iets wat vaker voorkomt.
Ik vind het ook een gekke naam, maar hoop wel dat het goed met haar gaat (gezien de situatie met Pieter, met wie het uit is als je de Juicechannels moet geloven).
Ik ken maupie als bijnaam voor mensen met een verstandelijke beperking
Haha ik heb een ex die Maurits heet en die heette op MSN altijd āMaupā en nu denk ik dat jullie hem allemaal kennen natuurlijk.
Een van mijn collegaās is een echte Jeroen. Hij heet Maurits maar neemt zijn zakelijke telefoon op met āMaupā
De opa van mijn man wordt Map genoemd. Ook zoān rare afkorting. Ik dacht eerst dat ik het verkeerd gehoord had, maar hij heet echt zo, haha.
Waar is de Turbulente Tantes podcast van Co en Nienke gebleven? De eerste twee waren leuk, de derde ging het bijna alleen maar over Co, maar ik kan ze niet meer op Youtube vinden.