Is dat de plantage buurt? Mijn vader woont daar en kom Sander daar zo vaak tegen.
Geen idee hoe het zit bij faillissement of schuldsanering. Als ze de rekeningen niet meer kunnen betalen dan worden er afspraken gemaakt & daarom ook verkoop huis en andere eigendommen.
Zou zoân vakantiepark dan geveild worden als niemand het wil kopen vraag ik me af.
De vriendin van Sander Schimmelpenninck heeft last van een wanbetaler. Na 5 herinneringen heeft ze nog steeds niet betaald. Hij noemt geen naam maar het gaat over een Nederlandse influencer, rond de 29 jaar, heeft een bedrijfje in hemdjes, oudere vriend. Iemand die weet wie dit is? Puur uit nieuwsgierigheid
In de podcast van gisteren is al aangegeven dat het een miscommunicatie betreft dus denk niet zo nodig om hier verder nog over te gaan communiceren
Ooo hahah wat gĂȘnant voor hem
Ja bizar hahahahaa
Ja vond t ook niet helemaal passend dat hij zo pissig werd op luisteraars die de zogenaamde wanbetaler hadden gespamd met negatieve reacties. Hij deed erg verheven over die acties terwijl hij haar in de podcast daarvoor behoorlijk door het slijk had gehaald en allerlei details gaf waardoor mensen haar al snel hadden gevonden. Als je niet wil dat dit gebeurt moet je dat niet doen anno 2025. Vind t ook hypocriet van hem.
Ja dit was precies van mijn gedachte. Gaat hij helemaal verbaasd en boos lopen doen. Terwijl juist hij weet hoe dit soort dingen gaan. Zijn eigen rol maakt hij ook heel kleinâŠik zou me kapot schamen .
Ik heb het nu geluisterd en inderdaad! Hij zegt ook iets als âik heb haar naam niet genoemd dus je weet het ook helemaal niet zekerâ terwijl hij toch behoorlijk wat details geeft over haar uiterlijk, leefstijl, relatie, onderneming en een hint naar haar naam. Ik ken haar niet maar als je haar kent, herken je haar toch meteen
Ben ook nog even de afleveringen van Net5 aan het bingen maar man man wat een treurnis. Wat een hoogmoed en domheid. Typerend ook dat ze ergens al benoemen dat het ook mis kan gaan en dan âhi ha ho gewoon ff wat jaartjes de schuldsanering in!â.
En hoe ze omgaan met haar vader inderdaad⊠Echt.
Nu wonen wij er niet erg ver vandaan, en heb ik iemand met een brok aan horeca(ondernemers)ervaring hier thuis zitten dus ergens kriebelt het nu ook nog.
Sickkkk
Het idee dat dat kind nog niet eens op de fucking wereld is en nu al âhelptâ geld binnen te harken omg.
Ik kijk er niet eens meer van op? Veraâs miskraam was toch ook het onderwerp van haar reclame voor Venus scheermesjes?
Ik denk dat de grenzen voor zover die er ooit waren totaal verdwenen zijn als het gaat om privé/geld verdienen met content.
Krijg hier helemaal error van
Ja dit vind ik ook niet het grootste voorbeeld van hoe fucked up influencershit is, dit is gewoon constant hoe het gaat eigenlijk?
Die aannemer in alfv 1: die staat er ook echt te kijken van⊠onmogelijke zaak. Hij zei ook dat ze constant aan het sparren zijn met elkaar. Ze moesten echt al een plan hebben. Tis echt vreselijk.
Huh, zegt ze dat over de schuldsanering letterlijk? Dan is wat er nu gebeurt toch ook totaaal niet zielig of sneu voor ze.
Waarom dan niet?
Ik wilde eerst typen dat ik het goed vind dat bijv Mascha en Monica geen spon posten mbt hun kind en toen dacht ik bij mezelf hoezo vind ik dat goed, dat is toch niet meer dan normaal om dat niet te doen.
Ja zo kun je toch niet met je gezonde verstand denken? Sowieso zal dat toen in arrogantie als grapje gezegd zijn (want volgens mij dachten ze zelf binnen te zijn oid) maar het is ook best wel een bagatelliserende opmerking richting de schuldsanering. Zo van even paar jaartjes, niks aan de hand en dan weer door?