Klopt! Maar daarna waren er volgens mij berichten dat Sander haar vergeven had… als ik het me goed herinner… maar inmiddels toch uit elkaar dus. ‘T is me wat
Precies dat dacht ik ook! Verlegen, niet durven zeggen wat hij wil, capuchon op, op straat afspreken, “cute”
Ze wil ook ineens tijdens bouwfase 1 waarbij ze al ver over budget zijn een huis in Dokkum kopen van een miljoen
Ze staan ondertussen ook op het Eindhovens Dagblad. Al staat er niets nieuws in het artikel
-verwijderd door moderator-
Eigenlijk bizar hè dat je met “maar” 150.000 volgers een huis van maar dan een miljoen kan kopen
‘Yurts (ronde tenten)’
Ja vergeet niet alle overwaarden die ze waarschijnlijk hebben meegenomen uit Amsterdam & Den Bosch.
Ja dat zal ook wel en veel van de verbouwing zal ook wel spon zijn geweest, maar blijf het bizar vinden dat zo’n baan blijkbaar zo veel geld op kan leveren.
Wat knullig dat ze haar achternaam verkeerd hebben gespeld
Amsterdam was toch een huurhuis? Ik kan me iets herinneren dat vanalles weer wit moest.
Klopt! Den Bosch was volgens mij de eerste koopwoning
En dan dat ze hoopt dat de nieuwe bewoners zo gaan genieten van elke tegel
Voor zo’n bedrag komt er toch weer precies hetzelfde type mens in dat onmiddellijk alles eruit rost en de nieuwste VT wonen trends erin zet?
Maar goed dat er overwaarde op het huis zit zodat ze de investeerders zoveel mogelijk kan terugbetalen. Wie begint er nu zo naïef aan een vakantiepark en dan ook nog eens aan de andere kant van het land. Ze kan zichzelf wel voor haar hoofd slaan denk ik. Heb je zo’n prachtig huis met zo’n lap grond en moet je het nu verkopen.
Ik woon bij ze in de buurt, zo ver ik weet wonen ze niet samen maar heeft zij wel een huis in dezelfde wijk/buurt genomen.
Zag laatst (aantal weken!!) die thijs weer rondlopen daar, kan uiteraard toeval zijn, maar lijkt als of die twee elkaar nog wel eens zien
Ja als je weet dat het zo ver is van je woonplaats moet je toch ook praktisch nadenken wat dat betekent. Daarnaast werk je in de hospitality branche met gasten. Elke dag moeten dezelfde handelingen worden uitgevoerd (huizen schoonmaken en klaarmaken voor nieuwe gasten, ontbijt verzorgen, onderhouden van het terrein, administratie zoals boekingen aannemen, klantcontact, klachten van gasten oplossen.) Dat zijn niet de meest interessante taken.
Ze hadden misschien beter alleen een concept kunnen bedenken voor het park en het opknappen en daarna weer doorverkopen aan iemand die het daadwerkelijk ging runnen. Of sowieso een mede-koper die de boel runt en dat ze dan van haar naamsbekendheid gebruik maakten om mensen te lokken en hun creatieve ideeen voor feestje en activiteiten op het park.
Een jaar gelden waren er nog een heleboel wilde (of moet ik wylde zeggen ) plannen en 2 nieuwe partners. Ben benieuwd of die partners nog in beeld zijn of dat ze al eerder dit zinkende schip hebben verlaten.
Het Wylde Pad is nu gesloten toch? Zou je nog veel kosten hebben per maand aan een dicht park of zou dat wel mee vallen?
Hypotheek en gwl/internet en verzekeringen enzo zullen grotendeels gewoon doorlopen denk ik
En of ze personeel nog moeten doorbetalen, in de oude videos waren er best wat medewerkers.
Ik geloof dat ze ook veel personeel ontslagen hebben. Op de Facebook pagina van Het Wylde Pad staat een reactie van een oud medewerkster waaruit je kunt opmaken dat ze niet goed uit elkaar zijn gegaan.