Het influencertopic #24

Jullie zijn allemaal geen influ’s, boeit ons NUL hoeveel jullie vacas kosten.

Laten we het over daadwerkelijke influs hebben

37 likes

Jongens deze vakantie kost een influencer 0 euro en 0 cent

Ik zou het ook als tip delen

68 likes

Precies, waarschijnlijk heeft ze het gekregen in ruil voor wat insta posts

3 likes

Net als Japke Janneke, die blijkbaar tijdelijke woonruimte krijgt ergens op een Landal-park.

3 likes

Kende ik niet, had medelijden met haar naam, maar ze ziet er exact uit als Anne Faber (rip)

13 likes

Neeee joh helemaal niet, haha vind je dat echt??

7 likes

Haha nu ze dit zei zie ik het wel :see_no_evil::smiling_face_with_tear:

12 likes

Same :grimacing:

5 likes

Waarom zou ik het zeggen als ik dat niet zou vinden Freedom

8 likes

Ik dacht dat het ging over het married at First sight duo maar die heten Jeppe en Jantine, same same.

4 likes

Bonnie wast haar vieze onderbroeken in een pan van het airbnb huisje :upside_down_face:

Ik vind het sowieso al bizar dat je dat doet maar om het dan ook nog te filmen alsof het normaal is…

27 likes

Omg na de waterkoker, nu dit? :skull:

10 likes

Wtf bezielt mensen. Koop gewoon een paar nieuwe :sob:

16 likes

Dat klopt niet, ze laat zien dat ze een zeiknatte was (shirts etc. geen sokken en ondergoed!) uit de machine heeft gehaald en in een pan in de gootsteen heeft gezet. Ze zegt dat de wasmachine er ineens mee ophield en dat ze NA deze was een wasje had willen doen met het vuile ondergoed en de sokken. En dat dat nu helaas niet kan en ze later een handwas gaat doen. Beetje uit z’n context getrokken door te zeggen ‘Bonnie wast haar vieze onderbroeken in een pan’ want dat is helemaal niet waar…

Edit: Ik had zelf niet goed gekeken, Echo had gelijk! Oeps.

10 likes

Sorry maar je zit zelf niet op te letten.

Ze zegt dat ze hierna nog de onderbroeken en sokken moet gaan wassen met de hand. En je ziet later een shot waarin de onderbroeken en sokken in kwestie IN die pan zaten en vanaf daar hangt ze ze op het droogrek…

En daarna zegt ze en ik quote “Leuk dat de volgende mensen uit de pan mogen eten waar wij onze vieze onderboeken ingedaan hebben”

28 likes

Gatver! Als je dat nou in je eigen pan doet maar in een airbnb huisje?

6 likes

Ja echt. Dit zou zo niet in me opkomen. Ik vind dit zo vreemd. Ik zou het dan nog eerder een dagje (of zelfs 2) extra dragen als nieuwe kopen geen optie is.

10 likes

In die airbnb is geen lavabo of emmer waar ze haar was met de hand kan doen? Echt ongelofelijk

14 likes

Jesus H Christ waarom zou je dat doen
Ik ben alle hoop verloren dat het ondergoed in waterkoker verhaal broodje aap is

22 likes

Omg sorry :cry: Dat stukje had ik indd ff gemist.

4 likes