Het influencertopic #24

Nouja bekijk 1 foto van haar en je ziet t

4 likes

en @Freedom oh ja ik negeer heel die sharelotte altijd maar ik dacht nu eigenlijk dat er een plot twist kwam dat zij ineens kloontje speelde ofzo. maar dat had @Rozecoupeschaar al ontkracht haha

5 likes

Ik ging even op haar Instagram kijken en jeetje, dat is wel een bijzondere verschijning.

10 likes

Oh ik zie haar juist wel op kantoor voor me, als die ene altijd net iets te supportive collega (girllll dit, girllll dat) met de gekste ideeƫn en uitspraken maar naar zakelijke contacten verrassend proffessioneel. En nee komt niet door de bril :joy:

16 likes

Wat is er eigenlijk gebeurd met die vriendin met wie ze een podcast had? Hebben ze ruzie?

4 likes

Ja ik zie dit ook helemaal voor me. Ik denk dat de doelgroep waar ik mee werk haar ook fantastisch zou vinden en het zou me niks verbazen als zij een bovengemiddeld leuke collega is.

6 likes

Dit is echt de beste omschrijving van haar hahahahaha

5 likes

An? Ja volgens mij geen actieve ruzie meer maar de vriendschap is wel verbroken

4 likes

Wat ik dacht dat een typetje/sketch was: mihu.coaching op instagram. Het is dus geen grap :joy:

3 likes

Jade Anna is gaan samenwonen met Kenneth Taylor. Ze heeft het hondje dat ze samen hebben meegenomen, maar de 2 katten die ze sinds 1,5 jaar heeft niet. Veel mensen vragen onder haar posts naar de katten en ze zegt er niks over, terwijl ze normaal gesproken dit soort dingen wel benoemd. Nu zijn er dus geruchten dat ze ze naar een asiel heeft gebracht. Vind ik echt zo sad als dat waar is (maar ook wel typisch). Zo van: nu zijn ze geen kittens meer en heb ik een schattig hondje, dus dan doe ik ze maar weg. En is trouwens ook niet de eerste keer, want haar vorige kat heeft ze uiteindelijk aan haar moeder gegeven. Arme beestjes

8 likes

Ik kwam net op een insta van Chelsey Emily en ze praat en doet precies zoals Claire doet. Zo nep en irritant

1 like

Sinds die hond er was kregen de katten toch al bijna geen aandacht meer dus misschien maar goed als ze een nieuw baasje hebben die ze wel goed behandelt.

9 likes

Lotte doet dat nu ook ineens op TikTok, beetje irritante wending, zo zogenaamd grappig en gevat ofzo

3 likes

Ik heb net een filmpje van Charlotte hoeboer gekeken waarin ze verteld dat het zetten van de Botox verkeerd is gegaan. Ze tapet nu haar voorhoofd omhoog tot het minder wordt. Ze noemt geen naam van waar het gedaan is, maar ze hebben het helemaal verkeerd aangepakt blijkbaar. Lijkt me behoorlijk kut om dan maar te moeten uitzitten.

8 likes

Smooth operators in Haarlem! Was benoemd in de vorige vlog. Ook geen cosmetisch artsen…:sweat_smile:

4 likes

ā€˜Cosmetisch arts’ is geen beschermde titel, de huisarts die daar werkt noemt zich wel cosmetisch arts. ā€˜Cosmetisch arts KNMG’ is wel beschermd en hebben een specifieke extra opleiding gevolgd na de opleiding geneeskunde.

14 likes

Jaa heb het wel echt met haar te doen.
Uit elkaar na een lange relatie, huurhuis wat totaal niet mee zit en dan dit

6 likes

Ik zie de stories van de Huismuts en vraag me af welk type huis ze nu gaan wonen. Ze lijken het boerderie-leven zo te hebben omarmd.

7 likes

Echt sneu voor haar. Zeker als de ā€œartsā€ meer botox inspuit dan wordt gezegd of is afgesproken.

2 likes

Wat een bijzondere foto op de startpagina van hun website. :face_with_hand_over_mouth:

16 likes