Het influencertopic #24

Ik kijk er niet eens meer van op? Vera’s miskraam was toch ook het onderwerp van haar reclame voor Venus scheermesjes?
Ik denk dat de grenzen voor zover die er ooit waren totaal verdwenen zijn als het gaat om privé/geld verdienen met content.

20 likes

Krijg hier helemaal error van

6 likes

Ja dit vind ik ook niet het grootste voorbeeld van hoe fucked up influencershit is, dit is gewoon constant hoe het gaat eigenlijk?

6 likes

Die aannemer in alfv 1: die staat er ook echt te kijken van… onmogelijke zaak. Hij zei ook dat ze constant aan het sparren zijn met elkaar. Ze moesten echt al een plan hebben. Tis echt vreselijk.

7 likes

Huh, zegt ze dat over de schuldsanering letterlijk? Dan is wat er nu gebeurt toch ook totaaal niet zielig of sneu voor ze.

3 likes

Waarom dan niet?

3 likes

Ik wilde eerst typen dat ik het goed vind dat bijv Mascha en Monica geen spon posten mbt hun kind en toen dacht ik bij mezelf hoezo vind ik dat goed, dat is toch niet meer dan normaal om dat niet te doen. :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ja zo kun je toch niet met je gezonde verstand denken? Sowieso zal dat toen in arrogantie als grapje gezegd zijn (want volgens mij dachten ze zelf binnen te zijn oid) maar het is ook best wel een bagatelliserende opmerking richting de schuldsanering. Zo van even paar jaartjes, niks aan de hand en dan weer door?

32 likes

Ik als ik in het restaurant ook de gang kaas erbij neem die niet in het menu zit

28 likes

Fuck around and find out :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Moet Martijn ook z’n hele hebbe en houwe verkopen eigenlijk?

10 likes

Ik snap het wel, als ziet hoe Peter Gillis kan sjoemelen met alles en iedereen zou ik als middelmatige influencer met de vereiste dosis narcisme ook denken dat ik makkelijk poen kan scheppen door vakantiehuisjes te gaan verhuren.

7 likes

Wel z’n huis verkocht iig, vorig jaar, maar geen idee of dat nodig was en of ie nu niet in een even duur huis woont?

6 likes

Dus hij is niet meer samen met de vriendin die hij als Duracell konijn in de douche naaide?? Love is dead

29 likes

Gierige gast wel als hij nog lekker kan leven en ras en willem voor de zooi opdraaien.
Jammer dat je niet meer kan zien over hoe dit idee langzaamaan steeds meer een fiasco wordt

10 likes

Daarvan had ik ook wel een serie gewild ja

7 likes

Haha hij hoorde toch ook bij dat insta-kanaal Gierige Gasten?

3 likes

Sterker nog: ze maken nu ‘nieuwe’ content door dezelfde filmpjes nogmaals in steenkolen Engels op te nemen onder de noemer Greedy Guys

6 likes

Ik kende het origineel niet maar zag dit net op instagram en ik heb echt nog nooit zoiets triests gezien

Ben echt van slag, de beginnende rimpels op die gezichten maken het nog erger

14 likes

Die niet-Martijn greedy man heeft ook een afgrijselijke podcast met de walgelijke babydaddy van Anna Nooshin.

6 likes