Ja en al zou thuis wel een printer hebben, die werkt toch niet wanneer je m nodig hebt want dan is de inkt weer op ofzo
Ja, ik vermoed dat ze printers voor thuis vervloeken.
Ik val echt van de ene naar de andere verbazing als het gaat om het leven van Gio (ja, ik kijk af en toe als ultieme irritainment helaas). Nu hebben ze die enorme keet in Brabant gekocht, net een beetje ingericht. Gaan ze op vakantie naar Dubai en besluiten ze daar nog een tijdje te blijven wonen in een appartement. Oh en nu we er toch zijn, we gaan gelijk wat appartementen bezichtigen om als vakantiehuis te hebben. Dubai is echt NMSVPE overigens maar hoe dan
wow inderdaad haha, de comments zijn echt hilarisch. echt elke comment begint met âhey gio en lynn, hier even een tip voor mexxâŠâ
Ik weet het, het " kijk het dan niet" gehalte is heel hoog bij deze post, maar mijn god wat bewijst Bram De Wijs zijn no-buy challenge hoe wereldvreemd en arrogant die man is.
Over het algemeen vind ik zijn vlogs nog semi-aangenaam irritainment, maar die laatste vlog over Dirk, jeeeeeeeeezus.
Nu ben ik Belg en ken ik Dirk niet, maar ik denk dat zijn hoofd zou ontploffen als hij 10 minuten in de Colruyt loopt.
Omg, dat stuk dat hij gaat verdedigen dat mannen ernstigere griepklachten hebben, wat een janker.
Ik trok het vandaag ook slecht, kan er normaal wel om lachen, maar wat een elitair geklaag de HELE vlog!!
Mijn zin om te leven verdampt binnen 10 minuten doorbrengen in een Colruyt dus ik zou Bram wel begrijpen.
Ja echt alleen maar uit de hoogte. Helemaal verbaasd want wie koopt zân schoenen nou bij de Dirk?! En ook in de comments als mensen tippen dat hij huismerk kan kopen om te besparen reageren met âdat lust ik nietâ
Die zelfingenomen blik van hem ook telkens als hij dingen zegt zoals " ik heb wel een dure smaak qua keuuuukens" of ânormaal koop ik mijn kaas bij de kaaaaaaaaasboerâ, wat een vervelende, verwaande man.
En maar blijven lopen memmen over zijn no-buy challenge en hoe hij een beetje wil kunnen sparen maar dan ook verontwaardigd zijn als mensen hem tips geven die hem niet zinnen.
Waarom kijk ik dit.
Beland altijd iets van 1x per jaar op de insta van WilvanTien en zie dat ze weer een nieuw huis gaan bouwen. Hoe vaak zijn ze al niet verhuisd?
Ik kan me ook vaag herinneren dat ze eerst een tijdelijk huis hadden in afwachting van de bouw van hun droomhuis. Is dat huis er nooit gekomen of bevalt het nu al niet meer?
Of haal ik iets door elkaar en was dit hét droomhuis maar heeft het gewoon ellendig lang geduurd voordat dat was geregeld?
Vaak verhuisd valt wel mee, dit wordt volgens mij huis nr. 4. Huis nr. 2 was het tijdelijke huis. Huis nr.3 was een nieuwbouwproject en dit bouwen ze helemaal zelfstandig volgens mij
Ze woonde in groningen, en toen gingen ze een huis bouwen. Toen hebben ze tijdelijk in een huurwoning gewoond in afwachring van. En nu hebben ze dat huis wat ze toen lieten bouwen verkocht en bouwen weer iets nieuws.
Ik heb dit met Kelly CaresseâŠ
Die heeft nu ook zelf iets gebouwd. Hopelijk komt daar nog wat meer sfeer inâŠ
Oooh, dan valt het wel mee inderdaad. Ik dacht dat het vorige huis ook zelf was gebouwd. Vond het vooral gek dat je zo snel weggaat na al die moeite om zelf te bouwen, maar dat klopt dus niet. Dan heb ik niets gezegd
@JustinBieber waar wonen ze nu dan?
Ik kijk net weer een vlog van Josh (van 13 dagen geleden) en daar geeft ze af op juicechannels em mensen die daar naar luisteren. Mijn eerste gedachte was dat er iets over haar was geschreven en ze daar pissed over was
Nee joh
Een en al actionverzameling, niet? (Weet niet volg dâr niet)
Ik vermoed dat sfeer gaat bestaan uit een nephaard en/of akoestische panelen.
Ik vind dit toch best vaak haha. Helemaal bij nieuwbouw, dat kost toch altijd bloed zweet en tranen en dan ga je er zo snel (idk hoe snel, ik volg haar niet echt) al weer uit en weer een nieuw huis bouwen. Ja ik vind dat wel vallen onder vaak verhuizen
HAHA de nephaard in de cinewall is er al ja