Het influencertopic #24

@sashiko ja, die bedoel ik!

@thisisme wat dan?

7 likes

Oké, maar wat is dan het nut van zeggen dat er een heel verhaal achter zit? :sweat_smile:

14 likes

Nog steeds dan niet relevant om te benoemen dat er een heel verhaal achter zit :joy: dit is gewoon interessant doen met niks

14 likes

Ze zegt dat ze dat niet mag zeggen, juridisch gezien.

6 likes

Dat andere boshuisje wat ze verhuurt is ook niet van haarzelf wat ik er uit begreep, zij huurt dat ook weer (?) (weet de precieze constructie niet maar zoiets heeft ze ooit benoemd in haar story)

4 likes

Dat was dat vorige huisje (Dennedroom?), de huidige is wel van haar dacht ik

4 likes

Oh dat zou kunnen, ik heb de laatste tijd haar content niet zo vaak gezien!

4 likes

Vinden jullie dit er aantrekkelijk uit zien voor vakantie? Al die balkonnen boven je zwembad. :sweat_smile:. Dat kunstgras en plastic klimop. Dit is gewoon almere buiten maar dan warmer.

38 likes

Lijkt wel een industrieterrein daarachter :sweat_smile:

5 likes

een industrieterrein met terracotta dakpannen zou wel een first zijn

11 likes

Zolang de zon schijnt mag je me overal neerzetten hoor

58 likes

Ik wil daar nu wel zitten hoor :joy:

11 likes

Nee. Maar blij dat anderen hierheen gaan, zodat de sfeervolle plekjes nog te boeken zijn.

Liever een accomodatie met een tuin met wildgroei en een tuinman zonder haast dan uitkijken op deze zielzuigende rechttoerechtaan “klimop”.

Zo opgepropt ook dat schuurtje en waar je uit 't zwembad stapt? Kan het nog krapper ogen?

PS typ dit vanuit m’n toilet waar ik m’n kont niet kan keren maar oke

6 likes

Voor een bosbabe moet dit toch ook niet sfeervol aanvoelen met al dat beton en plastic

12 likes

Haha deze samenwerking van Cynthia met HP

‘Waar gebruik jij je printer voor?’ Ehhhh nou gewoon om te printen :joy:

17 likes

Ja nou precies. Er zijn mensen die dit echt genieten vinden maar dat is niet haar doelgroep lijkt mij.

2 likes

Zijn er ĂŒberhaupt mensen behalve boomers met een printer?

16 likes

Ja hoor

11 likes

Ja, en aangezien printers me jaren van m’n leven hebben gekost, word ik ook nooit een boomer.

13 likes

Nee, als ik bij wijze van hoge uitzondering iets moet printen (bijvoorbeeld een retourformulier :confounded:) werkt de printer op kantoor prima!

13 likes