Weten jullie nog die afschuwelijke groene bank waardoor Vera niet op huwelijksreis kon gaan? Ze kan blijkbaar wel een nieuwe tas kopen van bijna 2500 euro.
Ik vind haar echt vermoeiend om te volgen de laatste tijd, heb het idee dat zij niet inziet dat ze bijna alles meeheeft in het leven, naast de paar dingen die kut zijn.
Ja nu zit die huwelijksreis er natuurlijk helemaal niet meer in
Ja vond haar altijd heel leuk en sympathiek maar dat is ze wat mij betreft wel grotendeels verloren… staat zo ver van de realiteit af
Het sympathieke is er inderdaad af. Ze krijgt bakken met kritiek over haar heen en dat doet wat met een mens, maar het sympathieke heeft ze ergens halverwege verloren inderdaad.
Denk dat veel influencers er wel van zouden profiteren als ze een paar dagen in de week ander soort werk zouden doen, of een opleiding ofzo waarbij zijzelf niet centraal staan. De meesten kakken volgens mij ontzettend in van het fulltime influencer bestaan
Jill van Doorn heeft nu toch een baan naast haar influencerleven, volgens mij houdt dat je ook wel met beide benen op de grond
Doet zij überhaupt nog iets qua socials, behalve nu met de nieuwe pup?
Ik dacht eigenlijk dat disneyland toen hun huwelijksreis was. Toen liepen ze toch rond in spijkerjassen met just married?
Ohja dat klopt inderdaad!
Maar ze zei in haar stories dat ze het geld voor een honeymoon in een bank hadden gestoken waar ze niet blij mee waren😂
Hier komt een enigszins elitaire rant sorry
de rant in kwestie
Ik volg Vera al sinds mijn veertiende en ik vind dit oprecht heel lullig om te schrijven, maar ik betrap
mezelf af en toe wel op de gedachte van: vroeger had ik een soort van wijze grote zus vibe bij haar, maar ik heb mezelf de afgelopen twaalf jaar op heel veel verschillende manieren ontwikkeld en als ik naar haar kijk en de dingen die ze doet voelt het allemaal een beetje inhoudsloos? Ik denk dat dat ook wel te maken heeft met het feit dat ik de beutyblogs inmiddels gewoon ontgroeid ben en bedoel dit ook echt niet op een elitaire intellectuele manier (maar misschien is dat eigenlijk wel zo zonder dat ik het door heb, daarom vind ik het denk ik ook lastig om dit uit te spreken), maar ik vind haar af en toe echt heel unrelatable omdat ze zo weinig diepgang laat zien. En dat is natuurlijk ook helemaal niet eerlijk om te verwachten want ze is letterlijk een influencer, en vergeleken met anderen snijdt ze juist heel vaak maatschappelijke onderwerpen aan, maar dan is dat ook weer altijd heel erg vanuit haar eigen perspectief zonder iets van reflectie oid eromheen en dan heb ik ook niet het idee dat ze daarmee echt een gesprek opent of zo?
Haar leven lijkt gewoon ZO erg gericht op consumeren en uiterlijk vertoon zonder daadwerkelijk zelf iets toe te voegen (niet eens meer een turtulio bij de make-up of zo) en ik weet dat dat is wat influencers doen maar ik zit af en toe ook van girl heb je ook dingen in je leven waarbij je gewoon iets doet in plaats van consumeert en waarin je lekker jezelf kan zijn? Ik ga niet zeggen dat ik veel inspiratie haal uit Cynthia’s 37636367272 gemonetiseerde hobby’s, maar ze haalt wel duidelijk plezier en identiteit uit verschillende dingen en daardoor ontwikkelt ze zich wel steeds. ik volg haar al heel lang niet meer hoor, maar ik kan dat (afgezien van dat ze overal een verdienmodel van maakt) ergens wel meer waarderen
Ja dat vind ik zo raar. Waarom zou je 2 keer op huwelijksreis gaan? Vind dat behoorlijk decadent.
Ekte mensen gaan op minimoon en op honeymoon.
En het kutte vind ik dan nog dat Vera gewoon zo basic is in alles, haar content, haar make-up, kledij. Ze heeft die enorme gunfactor nog omdat ze dik is en mentale problemen heeft maar haar hele influencerbestaan is een grote scam.
Ik ben niet bekend met het fenomeen minimoon. Ben daar vast te standaard voor.
echt sorry maar de paar keer dat ik iets van haar zie heeft ze altijd iets in een supergore kleur aan dat veel te strak zit of heel slechte kwaliteit is, zelfs mascha heeft meer stijl. vind het ook absoluut niet raar dat ze elke keer een lilleke bank koopt met een kleur die ze uiteindelijk niet wil, ze kan voor haar eigen kleding niet eens inschatten welke kleur mooi is
Ik vind jouw comment echt zo naar om te lezen.
waarom? is toch haar werk, fashion & beauty, waarom is kritiek op haar vaardigheden/wat ze presenteert daarin naar?
Stuk
Levenloze leverworst noem ik het
Gringo penis colour hoorde ik net op een reel.