Het influencertopic #24

Je kontgat schijnt je natuurlijke lipstick matcht te zijn.

Maarja dan moet je wel ff goed je hol swatchen, still een betere optie dan menig witte piemel.

10 likes

Vind het geen elitaire rant hoor. Ben het met je eens. Ze is alleen bezig met consumeren, en alles draait inderdaad om uiterlijk vertoon.

Andere OG beautybloggers hebben nu ze ouder zijn hobbies en nieuwe interesses ontwikkeld en Vera blijft een beetje op hetzelfde niveau steken als toen.

Denk ook dat omdat haar volgers ouder zijn geworden, dat het nu wat meer opvalt. Het “elitaire” leven met make up, parfum, eten, dure spullen is altijd haar hobby geweest, maar in de tijdsgeest van nu is dat gewoon niet meer zo aantrekkelijk en komt het oppervlakkig over.

23 likes

Nee pls dit heb ik geleerd van Willam van RPDR, de enige persoon van wie ik een adviesboek heb gelezen.

Heb het zelf niet geverifieerd.

5 likes

Ik gil :joy::joy:

3 likes

ja dat is het denk ik ook! Ik ben denk ik ook een beetje een vervelende romanticus wat dit betreft, maar ik zie zo weinig interesse en waardering bij haar voor de spullen die ze heeft en dat vind ik zo zonde. Met haar geld kan ze hele mooie dingen kopen die waar ze zich echt in kan verdiepen en die voor veel mensen niet haalbaar zijn, maar in plaats van dat ze zich daar bewust over opstelt en ze met oprechte waardering en interesse aan haar volgers laat zien is het van kijk wat ik heb mooi he en hup door naar de volgende tas. Ik merk het ook als ze bijvoorbeeld vlogs over een tripje naar Londen maakt of zo, dan is ze echt alleen maar aan het shoppen en nooit iets cultureels aan het bezoeken, of zelfs gewoon een random wandelingetje aan het maken voor de vibes. Ik weet dat ze influencer is en geen historicus en nu voel ik me weer heel judgy maar ik kan me daar ZO weinig bij voorstellen! Je hoeft echt geen kunstliefhebber te zijn om mijn respect te verdienen, maar ik vind dat gebrek aan interesse voor het verhaal of de intentie achter dingen gewoon zelf niet zo interessant

34 likes

Ik zag in haar dagvlog dat ze een nieuwe grijsbeige broek had besteld maar dat die terug ging omdat ze hem een beetje flets vond. Ik dacht alleen maar hoe dan? Voor mijn gevoel zijn al jouw kledingstukken flets.

31 likes

“zelfs Mascha heeft meer stijl”
Een ergere belediging kan bijna niet.

Dat Disneytripje met die lompe beschilderde spijkerjassen was volgens mij een #uitgenodigd prtripje.

19 likes

Op welke influencer lijkt jij het meest (qua karakter/hobby’s etc)!of identificeer jij je het meest?

• Serena
  • Serenas zusjes
  • Wil of Tien
  • Kelly Caresse
  • Vera camilla
  • Zeikschrift
  • Linda de Munk
  • Cynthia
  • Zaar
  • Elke keuze hierboven is een belediging want ik kies voor 

0 stemmers

7 likes

Creachick

2 likes

Monica, is zij een influencer?

16 likes

Qua werk en interesses misschien een beetje Zeikschrift but I draw the line at seks met een HvV (en dat gĂȘnante VN interview ooit)

29 likes

Ja Monica is zeker een influencer! Misschien iets minder present ofzo nu ze gestopt is met vloggen maar die heeft genoeg samenwerkingen enzo, hoewel misschien is het meer een zakenvrouw geworden nu. Eigenlijk wel de beste manier om op respectabele manier van het Kelly Caresse achtige influence af te komen

5 likes

Wish to be Monica, maar lijk helaas toch echt meer op Willemijn

37 likes

Ik ga stuk. Maar volgens mij is het je tepel/ areola

7 likes

Maar wel gedeelde eerste plaats met Kelly met haar papa Sjenkie

10 likes

Er is echt 1 iemand die gewoon de ondergrens is wat mij betreft en dat is Kelly, helemaal nu ze ook “sketches” maakt met zo’n andere moeder. Echt tenenkrommend niet grappig.

11 likes

Ik weet niet wie kelly is

22 likes

who the fuck is kelly?

8 likes

Nee same haha, ik twijfel tussen Wil en Tien en Vera.

6 likes

Same. Nooit naar gekeken, dus weet niet zo goed wat ik mis/heb gemist :laughing:

8 likes