Het influencertopic #24

haha krijg gelijk deze in m’n hoofd: https://www.youtube.com/watch?v=hcm55lU9knw
Misschien dat dat toen ook al gepost is

4 likes

Denk dat Kae vooral denkt Charlotte wie?

20 likes

Same😂

8 likes

Er staat toch duidelijk een ‘ou’ in de naam, dus snap niet hoe je dat dan zou moeten uitspreken als Loa. Je kan die u toch niet zomaar negeren, die staat er echt

6 likes

Die snapte ik ook niet zo goed :sweat_smile: Vind dat soms zo vergezocht, met zulke vernoemingen. Dan gaat het echt om een letter oid in een naam… Zeg dan gewoon: vond het een mooie naam :laughing:

3 likes

Omdat niemand in een nieuwbouwwijk origineel is, het is letterlijk de fysieke manifestatie van inspiratieloos.

21 likes

:sweat_smile: oh op die manier, dat kan inderdaad wel, ik snapte het al niet

4 likes

Ik volgde een tijdje Michael Duvall op zijn socials en normaal post hij meerdere video’s op een dag - die gast is echt koopziek - en ik vond hem al stil een aantal dagen. Blijkt dat hij helemaal gecanceld is nadat naar buiten is gekomen dat hij ontslagen is op de basisschool waar hij werkte omdat hij Only Fans content maakte op wc van die school waarbij je spelende kinderen op de achtergrond hoort. Echt, wat bezielt sommige mensen?

4 likes

Bonnie en haar Teva sandalen I can’ttttt

10 likes

Deja vuuuu haha

4 likes

Kwam hier om dit te posten hahahaha I can’t

6 likes

Ik blijf me er echt over verbazen dat Danique van mostwanted altijd haar eigen kleding draagt.

Ergens vind ik het bewonderenswaardig maar ze ziet er daardoor altijd zo cheap uit, vooral in vergelijking met haar vriendinnen.

30 likes

Ze is zwanger, who cares??

7 likes

Nouja, dat is nog geen vrijbrief voor Teva sandalen.

24 likes

Wat heeft dat er nou weer mee te maken :joy:

10 likes

Dat ze rugklachten heeft en pijn aan d’r benen.

5 likes

Ze heeft die verschrikkelijk lelijke schoenen al jaren. Heeft niks met zwangerschap of pijnklachten te maken, ze heeft gewoon geen smaak

35 likes

Ja ze zag er daardoor ook wel underdressed uit bij Monica haar diner. Maar misschien had ze geen zin om zich op te dossen

6 likes

Ik vond Monica er zo degelijk uitzien, niet haar beste look.

9 likes

Ben echt in shock dat monica nog maar 30 is :exploding_head:

9 likes