Dat ze het gelijk online gooit eigenlijk.
Die behoefte heeft, of uit emotie/boosheid.
En ook dat je je moet verantwoorden want offline.
Dus omdat het positief is is het geoorloofd om je kinderen online te zetten? ![]()
Zoals ze het schreef klonk het meer als een stok achter de deur voor zichzelf om het meteen openbaar te maken, om zichzelf te dwingen om er iets mee te doen en het niet te ontkennen of hem te vergeven.
Ze heeft de story ook offline gehaald, zie ik.
Waarom zijn mannen zooo kut ?!?!?!??!!
Zeker niet. Maar ik doe ook niet alsof ik heilig ben. Ik vind het soms best fijn om naar iemand te kijken die zo positief in het ouderschap staat + die me een leuk mens lijkt, maar heb nog niet iemand gevonden die icm dat, helemaal niks van de kinderen laat zien. Maar indd het beste zou zijn om ze allemaal te ontvolgen
Het gaat er nu ook over op juicechannel. Wel sneu voor haar. Dit verdient niemand en dan twee van die jonge kindjes ![]()
Ik vond hem altijd al echt een aardappel terwijl ik haar een leuke meid & moeder vind (van wat ik zie online).
Mannen ![]()
Nou dit indd. Kan me zo voorstellen dat je hele wereld instort als je man je zoiets flikt en je hebt samen 2 kinderen. Dan mag het in eerste instantie gaan over zijn bizarre gedrag, en daarna misschien over hoe handig het is dat ze dit online zet. Maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat je zoiets ondoordacht doet in zoān situatie (en daar dan later weer op terugkomt en het verwijdert). Het is iig niet alsof zij zelf iets heeft om zich voor te schamen, maar alleen om haar eigen kinderen te beschermen voor wat er naar buiten komt.
Wat dat betreft zijn die juicechannels echt verschrikkelijk. Duiken er meteen bovenop en iedereen stuurt al het gif in wat er te vinden is over iemand.
Ohmy gaat het er nog steeds over. Ze heeft het waarschijnlijk met een reden weer weggehaald.
Ze heeft het zelf een beetje gevoed natuurlijk⦠alsnog kut.
Ja blijkbaar zou het alleen zijn gegaan om een foto waarin hij met een vrouw aan het praten was en heeft ze dr eigen conclusies getrokken. En kon ze hem niet bereiken omdat hij in het vliegtuig zag.
Desalniettemin denk ik dat als ze zo heftig reageert op een foto waarin hij alleen praat met iemand er ook wel dingen moeten zijn voorgevallen dat ze zo slecht van vertrouwen is.
Ai dat is wel pijnlijk en niet bepaald handig. Maar als ik de berichten van Juicechannel lees, lijkt er idd meer aan de hand en ging het al even niet goed.
Hmm sommige mensen zijn ook gewoon stikjaloers zonder aanleiding toe. Denk dat het makkelijk is om dan alsnog te zeggen dat hij dan fout is geweest. Sommige zijn gewoon echt psycholicious.
Komt die info van een juicechannel of wat is jouw bron?
Reality fbi
Haha mn nieuwe favo woord
Jaaa dankje ![]()
![]()
Echt al die Nederlandse influencers op Coachella zijn cringe zeg