Ik kan Louise nog herkennen. Maar waar is Elizabeth dan in die naam? Ik snap vernoeming denk ik niet.
Loua is trouwens een heel normale Portugese naam. Een verbastering van het woord Lua, dat maan betekent.
Ik vond het wel ver gaan dat mensen hun kind naar law of attraction vernoemen, maar dat is Loa, toch net anders.
Ik ken een Loa hahah en dan moet ik toch ook altijd denken aan law of attraction
De grap is dat je Loua eigenlijk uitspreekt als Loa. Maar het is natuurlijk weer op zijn Nederlands vervormd tot Loewaa,
Er is ook een soort koffielikeur die zo heet toch?
Dat is Kahlua
O ja. Wel lekker.
Kaeās vriend/man is toch ook Portugees?
Ik denk dat het een beetje inherent is aan het BN-er/influencerschap. Net als de naam Frenkie. Alsof zoveel hun kind Frenkie hadden genoemd, als Frenkie de Jong niet zo populair zou zijn. Het is gewoon wat het is. Je kunt niet verwachten dat je commercials wel aanslaan, maar dat men zich niet laat inspireren door je persoonlijke keuzes.
Volgens mij was het Romy Boomsma die over de zeik was omdat mensen haar tattooās een op een overnamen. Tsja, dat gebeurt nu eenmaal. Moet je in de luwte gaan leven. Maar dan kun je weer niet op een woonboerderij om de hoek van Amsterdam wonen en je dagen slijten met paarden voeren en keramiek maken.
Ja, dacht ook dat hij Portugees is.
En ja, je kan je influencerschap niet cherrypicken. Je wil iedereen beĆÆnvloeden met je fabulous life, maar niet dat andere dingen worden overgenomen. Vind het altijd bijzonder als ze verontwaardigd zijn hierover.
Oh ik vind dit echt twee verschillende dingen. Het is ook not done om kunst na te maken.
Dan moet je de namen van je kinderen maar niet online delen als je niet wil dat mensen op ideeƫn worden gebracht.
Of je kind in general
Eens!
Ik heb geen idee
Maar hoezo is het een probleem als twee influencers, waarvan de ƩƩn de ander wel volgt maar niet andersom, toevallig dezelfde naam hebben? Is het dan nu alleen opvallend omdat het een aparte naam is en geen Sophie of James? Er zijn het afgelopen jaar toch ook zo veel kinderen geboren die Riven heten omdat Enzo zān kind zo heet, whatās the problem. š«
Het is vooral een probleem dat hier door sommige mensen gezien wordt, want dikke kans dat Kae zich hier niet druk om maakt.
Was er niet een andere influencer een tijdje terug die wĆØl boos was dat een volger haar kind hetzelfde had genoemd? Echt zo heel erg special Snowflake van āik had die naam met ZOVEEL zorg en liefde uitgekozenā blab bla en dan was de naam ook iets in de trant van Loua of Sophia Mae of whatever
Ja kelly spronk. De naam was Mosa Mae.
Hahaha ook echt iets met Mae
Echt de naam van die generatie om ⦠Mae te heten