Het influencertopic #24

Wie is dan de “onwijs dode vent”? Want die met wie ze nu samen is, is toch helemaal niet zo aanwezig op social media, waar haal je die info vandaan

2 likes

Klopt maar Monica praat best wel veel over hem in de podcast en daar komt hij echt over een dooie. Overal allergisch voor, houdt er niet van dat Monica scheld dus er komt een stuk minder ongefundeerde troep uit haar mond, wil het liefst om 9 uur naar bed dus zei is nu ook helemaal in haar sport, geen alcohol en om 5 uur opstaan era

In de tijd met Rijk kwamen er regelmatig filmpjes dat Mo twerkend in een lege club the time of her life had.
Ik vind mensen over het algemeen leuker als ze een beetje wild zijn

16 likes

Hij heeft toch alleen een glutenallergie? :joy:

6 likes

Heet dit niet gewoon…volwassen worden? :laughing:

40 likes

Ik weet niet of ze dat soort allergieën bedoelt? :joy:
Zou lullig zijn dat je halfdood genoemd wordt als je meerdere allergieën hebt.

6 likes

Nee maar hij kon ook niet tegen het woord ‘fucking’, lange discussies etc

8 likes

Ah als je daarop doelt, heb dit fragment ook gehoord. Klonk, naar mijn opinie, meer alsof hij een relatie wilt op basis van gezonde communicatie, zoals dat hij niet wil dat zij hem uitscheldt in een ruzie. Als je dan een dooie bent, ben ik met alle liefde zelf ook een dooie :joy:

12 likes

Geen idee of het al besproken is, maar ik zie net dat Het wylde pad is verkocht

9 likes

Welke gek koopt dat nou

42 likes

Whahaha waar lees je dit? Ik wil hier een docu over zien😂

13 likes

10 likes

Maar aan welke prijs?

9 likes

‘Deze ondernemers hebben en het park in korte tijd volledig gemoderniseerd én als een zeer unieke en bruisende locatie in de markt gezet.’

13 likes

Wow zou ras dan nu wel in haar huidige woning kunnen blijven? Of is dit meer onderdeel van dan alle ‘bezittingen liquide worden’ zoals ze laatst schreef

3 likes

Het huis is al verkocht onder voorbehoud

1 like

Verwacht niet dat ze met de verkoop daarvan alle schulden kunnen aflossen, daarom zal de eigen woning ook verkocht moeten worden

3 likes

Idd! Zal me verbazen als het vakantiepark voor het bedrag verkocht is waarvoor het te koop stond. En je weet niet hoeveel schulden er waren (leveranciers, hypotheek, belastingdienst e.d.)

2 likes

Ik heb me al suf gezocht maar een paar maanden geleden werd me een Nederlandse influencer aangeraden op Instagram die midsize was (weet niet of ze het zelf zo bestempelde maar ze zei volgens mij ‘niet mager niet dik, tussenin’). Ze was toen ook net getrouwd en op huwelijksreis. Ik weet dat het extreem weinig info is, maar weet iemand wie ik bedoel? In mijn herinneringen was het feestjurkje dat ze aanhad op haar trouwfeest best leuk maar ik heb dus geen bewijs :sob:

Nederlandse naam & handle, ook niet extreem veel volgers.

6 likes

https://www.instagram.com/p/C7jIxpDvdwr/?img_index=3
Charlotte Andeweg misschien?

6 likes

-weg-

Social media is zo toxic.

3 likes