Ik snap hier echt weinig van? Niet aan zijn gezin te denken op vakantie? Huh
Ik wilde dit net komen posten, ik ben er gewoon een beetje van slag en ik ken die hele meid niet😂
Edit: typfoutjes
Haar vriend is met vrienden op vakantie, dus ik maak er uit op dat hij vreemd is gegaan (niet aan zijn gezin gedacht, het ergste is gebeurd)
Ik moet wel grinniken om: nooit gehoopt dat mijn gezin zo zou stranden. Net of iemand dat ooit hoopt.
Aahhw heftig. Ik kon het bericht niet plaatsen door hoe ze het omschreef. Alsof ze niet aan zijn gezin moest denken?
Kan indd niets anders beteken dan vreemdgaan?
Vind het zielig indd. Vind haar zo’n leuke opgewekte meid altijd en heel relatable met 2 even oude kindjes.
Ze deelt t wel zo openbaar nu in de heat of the moment hoop dat ze daar geen spijt van krijgt. Zal ook een reden hebben waarom de meeste influencers heel vaag doen over een break(stukje privacy)
Toch fijn dat de kindjes deze printscreen later misschien wel terug kunnen vinden, gotta love the internet…
Ja dat vind ik ook heftig.
Normaal is zij trouwens indd echt mega positief en deelt ze geen negatieve of beschamende dingen over de kinderen, zoals poepluiers/tantrums/dat soort ongein. Meer gw haar eigen reis in het moederschap, zoals hobby’s vinden/opnieuw oppakken, balans met vriendinnen etc. Zij is daarom ook de enige momfluencer die ik nog volg. Hoop dat dit een heat of the moment ding is en ze er voor de rest niks meer over deelt wat niet fijn is voor de kinderen. Vind het in ieder geval ongelooflijk sneu voor haar, de jongste is nog maar 7 maanden 🥹
Goed punt, ik verwijder het screenshot.
Over WIE gaat dit
Wil ik ook weten
een mommy tiktokker Sarah
Sarah liebregts
Ik snap eigenlijk niet wat je bedoeld met social media is toxic? Bedoel je dat ze het meteen post terwijl ze het net weet (volgens mij poste ze gister iets dat hij vandaag terug zou komen) of dat ze zich moet verantwoorden waarom ze ff niet online is of?
Huh wat erg zeg. Kan me voorstellen dat je dan helemaal kapot bent. Jeetje zeg
Echt shocking dit. Vind het niks voor haar om dit op het internet te knallen.
Ik denk wat meerdere ook al zeggen; uit emotie. Net achter gekomen, nog vol ongeloof en boosheid. En ze deelt best regelmatig (en idd heel positief) dus wellicht zou ze anders vragen krijgen? Kan me voorstellen dat je nu geen positieve story’s gaat plaatsen. Al maakt het het nu wel ingewikkeld dat dit ook haar baan is. Vind het ook echt wel sneu voor haar. Vond het al best knap hoe ze het allemaal doet, d’r nachten zijn geloof ik ook echt nog wel pittig.
Dat ze het gelijk online gooit eigenlijk.
Die behoefte heeft, of uit emotie/boosheid.
En ook dat je je moet verantwoorden want offline.
Dus omdat het positief is is het geoorloofd om je kinderen online te zetten?
Zoals ze het schreef klonk het meer als een stok achter de deur voor zichzelf om het meteen openbaar te maken, om zichzelf te dwingen om er iets mee te doen en het niet te ontkennen of hem te vergeven.
Ze heeft de story ook offline gehaald, zie ik.