Gatverdamme ik ging ook kijken why whyyy
Doe normaal man
Good for her, dat gedrocht moet iedereens huis uit en op de brandstapel
Volgens mij heeft zij inderdaad last van eczeem onder haar oksel
Dit is wel onnodig.
Flauw
Edit: o ik zie nu dat dit al een paar keer gezegd is
Ik heb altijd hele gemengde gevoelens over hoe Vera dit soort ads aanpakt. Ik vind deze scheerreclame vrij onsmakelijk maar ergens denk ik ook ja het is wel realistisch ipv al die super gladde gefotoshopte oksels met een paar mini stoppeltjes. Misschien ben ik ook wel gebrainswashed door de beauty industrie dat ik dit dan toch onsmakelijk vind?
Volgens mij gaat iedereen linea recta naar haar storyâs, net zo flauw
Smet is toch ook een vorm van eczeem? Ziet er erg pijnlijk uit allemaal zoân droge scheerbeurt op geĂŻrriteerde huid
Nee smetplekken ontstaan âgewoonâ in huidplooien, vooral bij mensen met overgewicht, in de plooien is het warm en vochtig en daar gaat het broeien, dan raakt de huid geĂŻrriteerd en kunnen bacteriĂ«n en schimmels lekker hun gang gaan daar.
Ik las laatst iets over Mascha die zich droog deed föhnen, ik weet niet meer wat, maar als je smetplekken hebt is het advies echt om je plooien droog te föhnen, haha.
Ja qua oksels vind ik het helemaal niet goor of spannend want het is een oksel en daar zit haar en gekke bultjes en soms wat eczeem. Ja such is het leven voor veel mensen, dus laat dat ook maar gewoon zien als je wilt aantonen dat het goeie mesjes zijn!
Maar die gekke bekken op de achtergrond vind ik wel cringe.
Hoezo, die mogen toch gewoon bekeken worden?
Ik vind het tonen van het mesje met de haren erop het onsmakelijk maken. Als ze het mesje over haar oksels haalt zie je al dat het haar verdwijnt dus ik vind dat gewoon een beetje onnodig?
Ik vind het raar dat ze het steeds doet terwijl ze uitgaanskleding aanheeft, doe dat lekker in je bh of ene hempje idk wie doet dit zo?
Ja dat vond ik ook vreemd! Het ziet er ook allemaal zo onhandig uit en ze probeert op een of andere manier het toch een soort van âglamourâ te maken om zich te scheren terwijl ze tegelijkertijd een ârealistischâ beeld wil neerzetten.
Ik denk alleen maar doe dit lekker onder de douche met veel water. Dit is toch helemaal niet prettig zo.
ja ik altijd wanneer ik er 2 seconden voor uitgaan/de deur uitgaan vergeten ben mn oksels te scheren
Maar het lijkt wel een beetje of ze het erom doet om het wat viezig te maken? Door die tong uit haar mond en een soort van erotische blikken in de camera en dan dat vieze mesje laten zien. Fetish achtig ofzo?
ah ik denk de laatste tijd vaak en nu weer terug aan de tijd dat we skinnyâs droegen die veel te hoog boven je enkel eindigden, en dat je dan zo vaak voor het weggaan alleen even (droog) het stuk been schoor dat zichtbaar was
bijna elk meisje had âs winters half geschoren benen volgens mij
Het is gewoon een ongemakkelijk filmpje om te kijken, die tong uit de mond, die blikken die semi sensueel moeten zijn en het gehannes om er goed bij te komen. Sowieso weet iedereen wel hoe een goed scheermesje werkt lijkt me?