Het influencertopic #24

Krijg echt unaniem belachelijk grote Ivo Niehe vibes van die tekst.

Wat tenenkrommend, die tekst van Nóva.

11 likes

Toevallig die timing van Serena over oksels scheren, of misschien ook niet idk. Maar dit is hoe het ook kan. Dat hele oksels naar de Malediven verhaal van haar is beetje cringe, maar vind dit filmpje wel veel leuker.

2 likes

Maar wat is dat bericht over die ruzie?
Iedereen wil nu toch weten wat er is?? :sweat_smile:

5 likes

Huh deze heb ik ff gemist haha. Wie / wat / waar?

Edit: ooh ik zie haar story nu idd.

3 likes

‘Een unaniem belachelijk groot succes’ aldus Cynthia over Cynthia

17449180816786018981345472697053

65 likes

mini-meesterwerkje van een ijslolly
(2x)

4 likes

De ironie dat Yara Mairin op een event is en wordt bijgepraat over biodiversiteit. Haar tuin is een grote beige grind bak :cry:

Maar hopelijk gaat iets veranderen in haar tuin en komt er meer groen :crossed_fingers:t2:

8 likes

Ja heeft ze wel eens aangegeven dat ze meer groen wil en gevraagd welke planten aanraders zijn etc.

6 likes

Ja echt raar. Er is 0.0 sprake van biodiversiteit in haar tuin, letterlijk alles is betegeld. En de type planten/groen die ze heeft en wil: olijfboom en grassen​:joy::sweat_smile:

8 likes

Ik gok dat extra groen gaat bestaan uit 2 leibomen tegen de schutting

8 likes

Ha flashback naar die grindtuin van Tien van Wil. En dat die kinderen in die grindbak moesten spelen.

12 likes

En voor extra kleur een beige buitenkleed

4 likes

Bonnie heeft weer een prachtige bruiloftsoutfit uitgekozen. Staat ook mooi naast het serieuze pak van Nick 🫣

17 likes

Ik denk dat ze de teva’s aanhad en die expres uit de foto heeft gecropt omdat er hier altijd over wordt gezeurd.

46 likes

100%

17 likes

Weet niet wat de bruid aanhad en misschien ben ik hierin bekrompen, maar ik vind het zelf altijd not done om een witte jurk aan te trekken naar een huwelijk.

67 likes

Jaa, ik dacht even dat zij getrouwd was! Maar bedacht me toen dat ze allang getrouwd zijn.

16 likes

Zou ik inderdaad ook niet doen. Ik keek laatst even in de h&m app en daar waren dit de bovenste twee jurken vond dat ook wel bijzonder

7 likes

Zou echt pissed zijn als iemand wit draagt op mijn bruiloft als ik dat zelf ook doe. Dat is toch gewoon een ongeschreven regel?

13 likes

Ja maar deze jurk telt denk ik niet :smiling_face_with_tear:

5 likes