Geleerd in die aflevering van As told by ginger 🥹
Overdrijven is ook een vak zeg
Ik vind dit niet overdreven, wat ís dit? En wat gaat er in je hoofd om te denken dat je hiermee reclame maakt voor dat merk?
Ja dit gevoel kreeg ik er ook bij. Sowieso heeft ze de laatste tijd een beetje de neiging om de hele tijd toespelingen te maken op haar seksleven en alles een beetje zo geil te maken? Opzich prima maar even wennen van iemand die eerder vooral een makeupkanaal had met wat uitstapjes naar mentale gezondheid en body positivity.
Soms denk ik dat we uiteindelijk onder het mom van ‘eerlijk over stront’ de wc potten van dit soort influencers gaan zien want ‘ook jouw poep is normaal ’
En alsnog vraag ik me af wat er nou met de kermit de kikker bank gaat gebeuren. Is er al een andere besteld of zijn ze er inmiddels aan gewend?
Onmogelijk
Al het geld voor een nieuwe bank is inmiddels uitgegeven aan de tuin opknappen dus helaas
Ehm nee.
Er is een verschil tussen weten dat iets realistisch is, en iets onsmakelijk vinden.
Oksels hoeven er van mij niet glad en eczeemvrij uit te zien, maar ik hoef het niet (in close up) te ZIEN.
Als het een schone oksel is, niks aan de hand. Het is maar een oksel, met of zonder haar.
Ja, voor jou is dat misschien okee. Ik hoef het niet te zien. Ook niet de oksel van mijn buurvrouw of van mijn baas. Mijn punt is dat het losstaat (of los kan staan) van wat je ziet als schoonheidsideaal.
Ik hou ook niet van blote tenen bij een ander, dat is dan gewoon mijn probleem.
Same. Al is de oplossing bij Vera (haar niet volgen en niet opzoeken) makkelijker dan alle lilleke tenen in de zomer te ontwijken. We zullen er mee moeten leren leven.
misschien is dit het begin van haar afslag naar een ander soort influencercarrière?
Over haar oksels maak ik me niet echt druk. Vraag me eerder af of dit mesje wel geschikt is om droog mee te scheren, want ‘voor de droge huid’ vind ik namelijk iets anders. Sta je dan lekker te etteren op je feestje later. Als het om de droge huid zou gaan zou ik eigenlijk ook m’n benen kiezen om eerlijk te zijn.
Ja wie scheert sowieso zn oksels nou droog? Dat doet toch niemand?
Eehh ik…ik wist eigenlijk niet eens dat er een andere optie was.
Er gaat echt een wereld voor je open nu
Ik weet nog steeds niet hoe andere mensen het dan wel doen. Of wat het probleem met droog scheren zou moeten zijn.
Nat met scheerschuim/olie/mesje met zeep oid er in. Droog scheren is zo droog en gaat zo snel irriteren, voor m’n gevoel schraap je dan echt over de huid en nat glijdt het erover