Het influencertopic #24

Plus: het internet kent genoeg leuke, grappige, slimme of inspirerende mensen. Ga gewoon mensen volgen die je daadwerkelijk leuk vindt.

21 likes

Ja ik snap het, het is ook een mega first world problem en een non-issue en weet ik het. Ik kan er zelf ook niet goed over uit en verbaas me daar ook over :sweat_smile: al weet ik rationeel ook wel dat ik gewoon kan ontvolgen en het echt allemaal niet zo dramatisch is

3 likes

Third world?

5 likes

Vind het ook zo dom dat ze iets heeft gewonnen via een winactie (een babyrocker oid) en dan ook zegt “jaa vgm is dit echr totaaal overbodig” ja wat doe je dan mee mens

Iets wat je op je kinderwagen zet zodat ie heen en weer wordt gewiegd

14 likes

6 likes

Ik vind Bonnie in haar eigen vlogs wel ok, maar in combinatie met Bram De Wijs kan ik ze nog moeilijk hebben. Zeker als ze het hebben over hun influencerbestaan, dan wordt ze (althans in mijn beleving) heel erg arrogant ofzo? Terwijl ze dat in haar eigen vlogs niet lijkt te hebben.

Maar ik kijk ook enkel haar vlogs, instagram en tiktok blijf ik van weg. :sweat_smile:

10 likes

Jezus wat skeer als je op deze manier je vakanties moet regelen.
Zielig gewoon.

58 likes

Vooral ook omdat ze zegt dat het waarschijnlijk wel handig is voor mensen met meerdere kinderen. Gun het dan een ander en doe niet mee met de actie?

Ik ben haar recent gaan volgen vanwege haar zwangerschap, en ik vind het leuk om andere zwangeren te volgen, maar inmiddels weer gestopt. Ik kan het gezeik niet aan. Het is echt absurd hoe ze van alles een probleem maakt.

7 likes

Nou inderdaad. En dan ook nog voor je vriend (~verloofde~): ‘hoi schat, ik heb een verassing voor je! Oja wel gesponserd.’

13 likes

pffff

5 likes

Hahaha ik kwam hier ook om te posten dat ze tóch een dealtje heeft kunnen scoren :rofl:

3 likes

Op insta was Aranka aan het klagen over Lanzarote, vooral over het weer. Niks van terug te lezen in de post.

3 likes

Ja eens! Als Sanneke op vakantie is zie je ook de hele tijd van die gare insta filmpjes in selfiestand of met een half appartement in beeld maar je ziet verder helemaal niks van zo’n hotel en/of plek waar ze zijn. Ja, soms zie je opeens die partner vanuit een rare hoek gefilmd iets uit de koelkast pakken. Niet echt sponsorwaardige content.

Sinds ze zwanger is heb ik haar trouwens ontvolgt. Na die lelijke klik ads voor eigen kleding/spullen, ging dit nu over in alleen maar babymateriaal en dat is echt too much to handle

14 likes

Dat is ook precies wat @Pantalones bedoeld toch? Aranka wordt betaald om goede content te maken over Lanzarote, dat heeft ze ook gedaan. Weinig foto’s van haarzelf, en de foto’s waar ze wel op staat zijn voornamelijk functioneel. Ik zie op insta zo ook geen klachten over het weer overigens maar misschien is het verwijderd.

3 likes

Sanne is gewoon geen influencer, zo simpel is het. Kan me niet voorstellen dat iemand ooit heeft gedacht: ga ik kopen of doen nadat zij het heeft aangeprezen. Plus als merk/bedrijf zou ik zeker niet het risico willen lopen dat je genoemd wordt tussen 17 andere zeikstory’s.

59 likes

Ja hoe kan zij hier zelf zo blind voor zijn? Alsof ze echt een leuke influencer is waar een merk mee geassocieerd wil worden?

16 likes

Estee komt volgende week met een life update. @Karl_Lagerfeld

Je kan nu vragen insturen haha.

9 likes

Er werd laatst gesproken over Maike (Kade/Beunk) en dat ze iets zei over een hovenier van “ik heb het verkeerde beroep gekozen.” Volgens mij heeft zij ook geen klagen met dat grote huis (villa/vrijstaand?) in Hattem.

2 likes

het paspoort van de nigeriaanse man is binnen en ze hebben een visum voor hem aangevraagd :sob:

31 likes

Ik zag het ja, is dat niet gewoon een toeristen visum van 3 maanden

5 likes