Het influencertopic #24

Zij praat altijd zo vreemd haha. En die domme stipjes onder haar ogen ook altijd.

Maar ik ben heel benieuwd wanneer hij hier is en hoe dat dan gaat zijn.

9 likes

Maar even: krijgt hij zomaar een visum? Lijkt mij dat je ook een reden moet opgeven om hier naartoe te komen. En ā€˜mijn vriendin uit NL bezoeken die ik sinds 2 maanden ken via internet’ lijkt me niet bepaald iets waar ze vrolijk van worden. Je ziet toch altijd bij AYNIL bijvoorbeeld dat zoiets best lastig is? Ik ben heel benieuwd

8 likes

Oh my, straks doen ze mee aan AYNILZ :joy::joy::joy:

11 likes

Ja ben ook benieuwd. Is idd niet zo makkelijk. Je moet heel veel gegevens aanleveren en verklaring over je relatie enzo. Ben ook benieuwd of zij dan garant staat voor hem.

9 likes

Maar ik geloof dat ze gaan voor een vakantievisum? Moet er dan zelfs al iemand garant staan?

Ik word ook zo moe van die fitpiggy reclames 🫠 als je trek hebt in zoet neem gewoon een Snickers of een zak m&m’s daar ga je niet dood van en je komt er ook geen 10 kilo van aan

81 likes

Jaa die paar gram eiwitten :sweat_smile: en dan 5+ euro vragen voor 1 zo’n ding. Indd vergelijkbaar met een snickers denk ik. Echt weer zo’n hype onzin met goeie marketing.

12 likes

Oooh dat had ik niet begrepen, geen idee dan zal dat mss niet nodig zijn nee.

7 likes

Ze zijn ook echt alles behalve lekker. Ik heb ze ooit een keer besteld toen ze net waren begonnen en toen ik in een extreme fitgirl fase zat. Maar ik vond ze echt heel erg tegenvallen en ik zou ze echt nooit opnieuw bestellen.

6 likes

Zoveel suiker ook… :sob:

14 likes

Ja ik associeer het ook niet als een ā€œgezondeā€ snack of fit girl life dus ik snap hun marketing ook niet helemaal

1 like

Al die influencers gaan ā€˜aan’ op eiwitten.

11 likes

Oh jammer! Ik dacht dat dit misschien nog wel een keer de moeite waard was, omdat iedereen er zo lyrisch over is. Lot Beukers ook en die vond ik altijd nog wel fair overkomen. Waarschijnlijk naĆÆef van mij :face_with_hand_over_mouth:

5 likes

De recepten van Lot Beukers zelf zijn ook niet lekker :sweat_smile:

Als je die wel lekker vindt, zit je misschien wel goed hoor haha

6 likes

Oja ik was toen ook gezwicht voor een receptenboek van haar. Grote deceptie :weary:

5 likes

Als je wel lekkere recepten wil op dat vlak, probeer broodje dunner! Echt top en lekker

3 likes

Die slogan op hun site ook. Nothing tastes as good as skinny feels…

4 likes

Oh wow staat dat er serieus? pro ana websites vibe :neutral_face:

9 likes

Niet helemaal eerlijk dit, dat is de titel van een blog op de website waarin de oprichter(?) juist vertelt over haar moeilijke relatie met eten en hoe ze daar vanaf wilde. Je kunt vinden van het product wat je wil, er zijn genoeg dingen om kritiek op te leveren, maar dit is niet hun slogan.

10 likes

Hahaha ja, weer lekker uit z’n verband getrokken. Ging ook op zoek naar die ā€˜slogan’ op hun website, blijkt het een blog artikel te zijn waarin ze juist verteld dat die opmerking van Kate Moss was die o.a. haar eetstoornis in stand hield en hoe ze juist dat soort quotes op latere leeftijd getackeld heeft.

16 likes