Het influencertopic #24

Gelukkig werkt ze niet in het ziekenhuis :joy:. Al die energieën daar pff vermoeiend!!!

18 likes

Echt bizar dat (naast dat je dit denkt) er niet ergens een belletje afgaat als je dit opschrijft en het internet op gooit. Maargoed, sinds ze corona ‘schoon schip maken van de aarde’ noemde volg ik haar niet meer. Als je zo praat over mensenlevens ben je je inlevingsvermogen in anderen wel kwijt

30 likes

Wat een figuur. Ze kan haar naam beter veranderen in Sannyzoektaandacht of Sannyzoektmedelijden.

Ze heeft ze echt alle 24 niet in het krat hoor, man man.

26 likes

Hahah, sorry maar dit is toch niet goed. Zouden haar vrienden haar niet keihard uitlachen als ze dit voorbij zien komen.

7 likes

Haha haar vrienden zullen wel hetzelfde zijn, want iedereen die hier een grapje over zal maken zal wel “negatieve energie brengen” of “niet op dezelfde vibratie zitten”.

10 likes

Je zal maar in zo een bubbel leven, vreselijk.

8 likes

Ik lees nog steeds regelmatig de blog van Cynthia, en ik zie net in de weekblog van Emmy dat ze voor het vrijgezellenfeest van Cynthia tegeltjes hebben beschilderd die Cynthia en Willem krijgen voor hun trouwen (cute idee). Alleen Emmy heeft de tekst “amour toujour” op haar tegeltje geschilderd :rofl: Was er echt niemand in die groep die haar daar even op kon wijzen?

6 likes

Ben je wel helemaal 100 als je dit soort dingen post?

4 likes

Nu ben ik al in een erg slecht humeur vandaag en kan ik deze types sowieso al niet handelen maar op de een of andere manier maakt dit me echt WOEST gewoon

Het is niet altijd fijn om met de hele wereld mee te voelen :face_vomiting: :face_vomiting: Meid heb je door wat je zegt??

En het is heliKopter gvd :rage:

15 likes

Nee

6 likes

Hahahahah wat is dit :joy::sob: en die stories erna nog 100x erger

4 likes

Ja en eindigen met reclame voor hun programma vgms
 (vandaag gelukkig morgen succesvol). Man man man.

3 likes

0 kids op die posts toch? dus denk lekker kindvrij weekend met alle gezellige substanties en fijne energie :rocket:

7 likes

Wel heel typisch dat ze dan daarna deelt dat ze over dit soort dingen niet veel op insta deelt want dat voelt “niet veilig” - ofwel, dan krijgt ze mensen die een reality check geven. En dan haar besloten community tippen want daar praat ze hier wel over. Zorgwekkend gewoon

7 likes

Gelukkig zijn is een keuze! :nauseated_face:

10 likes

En er zit ook geen spatie in traumahelikopter :triumph:

7 likes

En het is ‘de traumahelikopter landT’ :angry:

14 likes

20 likes

Ik spreek geen woord Frans maar lach graag mee :joy::joy:. Wat is daar fout aan?

4 likes

Amour toujourS, meervoud vergeten.

8 likes