Het influencertopic #24

Ik vind dit dus weer super slim van Cynthia

7 likes

Maar echt, ik heb niks met dit soort trajecten maar dit is toch gewoon slim bedacht? Ja je kan zeggen hoe kan je mediteren met kinderen thuis etcetera, maar dat is op zich een skill die handig is om te ontwikkelen. Ik denk dat dat vaak nog makkelijker is dan het 6voudige kwijt zijn, inclusief vrije dagen opnemen om op locatie ergens heen te gaan.

5 likes

Claire blijft mij verassen met haar main character syndroom. Ze geeft zichzelf complimenten dat ze voor het eerst niet huilend is vertrokken uit New York omdat ze daar ‘hoort’. Denk dat te veel geld en mogelijkheden in je leven ervoor kunnen zorgen dat je toch niet dankbaar en gelukkig kan zijn maar altijd denkt er is meer. Dan denk ik hallo, je hebt een huis in Barcelona (waar je haast nooit bent), Amsterdam (waar je nooit bent), ze woont bij haar vriend ook in een ander huis in Amsterdam. En toch had ze blijkbaar het gevoel dat ze ook in New York moest wonen. Rupsje nooitgenoeg. En ik vind dat er in Amsterdam een regel moet komen dat als je niet vast woont in je huurhuis voor minimaal zoveel maanden je geen huis meer mag huren, er is zo een enorm tekort in Amsterdam.

En ik ben ook benieuwd hoe het gaat met haar vriendinnengroep die ze op Bali heeft leren kennen, waar ze in een paar dagen tijd ‘familie’ mee is geworden en zeker wist dat ze die nog heel vaak ging zien. Nooit meer wat van gehoord. Dan denk ik, dat gevoel krijg je op vakantie, dat je open en eerlijk bent naar mensen. Ik dacht in hostels ook vaak wij klikken zo wij gaan elkaar nog wekelijks bellen > gebeurt niet. Ook in New York, ze woonde daar vaak als stagiair, dan kun je betaalbaar op kamers wonen. Of ze deed korte tijd erna airbnb’s. Maar als je daar echt gaat wonen, ook als je wat geld hebt te besteden, dan is het best zwaar. Het is heel erg duur, je kunt er niet zomaar werken, je krijgt echt niet zomaar een visum als influencer, veel armoede op straat. Zij filmt alleen maar de toeristen/influencer dingen. Vond de reactie van haar beste vriend ook heerlijk toen ze vroeg waarom hij niet een instragramtrend broodje kende, hij keek haar aan en zei dit is New York hier is zoveel ik ken echt niet alles. Toen dacht ik kijk dat is een echte New Yorker, die gaat niet op zoek naar alle instagram trends. Jij bent een passant die op zoek gaat naar trends, er filmpjes van maakt en doet alsof je een echte New Yorker bent.

30 likes

Ik volg haar niet actief, kijk soms op haar insta maar vindt haar ook echt de verpersoonlijking van main character person. Ik vraag me nog steeds af hoe ze al die huizen in dure hoofdsteden betaald en die tijden in NYC.

2 likes

Denk gewoon heel veel geld verdienen met influencen. En ik vind het goed dat mensen investeren in een huis kopen, maar bij Barcelona dacht ik al ik hoop niet dat ze hier een airbnb van gaat maken zoals wel rijke mensen doen in Spanje waardoor de Spanjaarden zelf geen huis kunnen krijgen. En aanvankelijk leek ze daar wel te gaan wonen, maar toch is ze het gaan verhuren. Ik denk dat ze nu in New York bij vrienden verbleef en ik weet niet of ze haar huis in Amsterdam onderverhuurt.

4 likes

Teske doet mee met die ‘propaganda waar ik niet voor val’-trend (je noemt wat dingen op waar jij niet achter staat/intrapt/niks voor jou is) en op dat lijstje staat o.a. ‘Elk fashion item duurder dan 200eu’ en Vera reageert daaronder met ‘Dit is het enige lijstje waar ik het volledig mee eens ben😍’

Haha, moest er wel even om lachen.

50 likes

HAHAHAH

7 likes

Vera koopt dan ook geen fashion

27 likes

Ze heeft kort geleden nog een LV tas gekocht. Of valt dat niet onder fashion?

4 likes

Wel de meest afgrijselijke LV tas ooit

6 likes

Ik zie dat Moderosa haar vrijgezellenweekend heeft op Ibiza. Lijkt wel een soort influencertrip :laughing: Zijn ze nu met de boot weg met die ex van Sylvia Geersen (Joris van de Bachelorette).

6 likes

En al haar vriendinnen lijken wel kopieën van elkaar :sweat_smile:

6 likes

Nee, dat is geen fashion.

4 likes

Wat een raar gebruik van de term propaganda

13 likes

Uiteraard :smile:

4 likes

Zoveel vragen. Hoe can I make it about me XXL. Dat liedje er ook bij, “a beautiful day”

123 likes

Het is toch ook wel héél vervelend als andermans leed zo ongevraagd jouw energieveld binnenkomt

Echt hoe krijg je dit het internet op? :exploding_head:

91 likes

Jeeeeetje helemaal een krokodillentraan voor geproduceerd ook, echt heftig voor haar :broken_heart:

19 likes

Lord. Het wordt nog erger in de stories die erop volgen. Ze heeft het zwaar omdat ze zo met iedereen meevoelt. En dat is vandaag extra erg omdat ze nog niet is “gegrond”. Maar gelukkig heeft ze een steen (?) waarmee ze dat kan doen.

Ik verzin dit niet

36 likes

En dat je dan denk: “even een foto maken waarop ik dramatisch uit beeld kijk want content”.

Haha, ik blijf dit zo absurd vinden😂

37 likes