De enige rekening voor hun kinderen is de bankrekening ![]()
![]()
![]()
Nou vraag mij vooral af of ze een villa hebben laten bouwen omdat ze zoveel meuk koopt bij de action. En weer waterflessen gekocht. Ik kijk niet dagelijks op haar insta maar zie zo vaak voorbij komen dat ze weer nieuwe flessen heeft.
Die villa staat ook zo haaks op het leven dat ze altijd wilde leiden. Financieel onafhankelijk en een camper om te reizen. En kijk nu. Man in loondienst en een hypotheek. Ook van het spirituele hoor je niets meer. Komt wat oppervlakkig over
Geen fan van haar (vooral om de hoeveelheid dat ze haar kinderen in beeld brengt) maar ik vind het juist leuk dat ze dat dansen laat zien. Ze heeft het duidelijk naar haar zin en ik hoop dat haar kinderen later denken ‘wat cool dat ons mam leuke dingen deed voor zichzelf’.
Nouja ze heeft wel golven, geen krullen. Als je helemaal geen slag of iets hebt kun je draaien war je wil, maar dan krijg je indd Cynthia’s slierten. Maar om het nou krullen te noemen???
Ja dat wel maar inderdaad geen “natuurlijke krullen” einde van dat filmpje zegt ze ook “het blijft de hele dag zitten!” Ja ok dan zijn Roy Donders krokante krullen ook natuurlijke krullen
Ja dat vind ik dus ook, ook mensen die wel echt krullen hebben. Misschien een impopulaire mening maar ik vind curly girl methode krullen echt lelijk, je ziet dan echt dat ze zo per streng gekruld zijn. Love juist een wilde bos krullen.
CelineCharlotte is weer zwanger. Na een miskraam opnieuw IVF gedaan en nu dus weer zwanger. Dat zal ook wel de reden zijn dat ze gaat verhuizen.
Ze was ook al weer een tijdje stil op insta. Vaak komt ze dan terug met weer lifechanging nieuws😂
En ze is al verhuisd naar Amsterdam!
Dat moet je niet vergelijken. Zij en jij doen niet hetzelfde. Zij doet sommige dingen alleen die jij met je partner deelt, maar zij heeft weer veel (ingehuurde) hulp en flexibiliteit bij dingen die je partner en jij zelf doen.
Zij heeft er nog geen 2 he
met 1 is het allemaal nog wel te overzien in je eentje, en met veel (ingehuurde) hulp. Ben benieuwd hoe ze 2 gaat vinden straks.
Nou ik had dat echt niet zien aankomen van Celine Charlotte. Haar kindje is ook nog best klein, dan heeft ze er straks 2 onder de 2. En om dat allemaal in je eentje te doen lijkt me echt heel zwaar. Zelfs met ingehuurde hulp.
Al komt het wel over alsof zij echt een geboren moeder is die heel erg geniet van haar kindje dus misschien gaat dit haar straks ook wel heel goed af
volgen mensen hier the wizard liz? ze heeft ontdekt dat haar man is vreemdgegaan en ze maakt tegelijkertijd bekend dat ze vier maanden zwanger is. zo naar voor haar
De mensen die ik ken die het doen zien er ook altijd uit alsof hun haar nat is. Snap nooit dat dat het eindresultaat is.
Zij is ook altijd - ofja bijna altijd - mega enthousiast het moederschap, zelfs over de babyfase. Dat ze het echt zo leuk vindt en ook makkelijk. Vind ik ook wel eens leuk om te lezen.
Totaal unrelated, maar las haar naam als wizard lizard en dacht toen aan zoiets
Maar wel echt super naar en sneu. Maar wel mooi wat ze doet met haar verlovingsring
Steil haar heeft ook over het algemeen helemaal niet die extra producten nodig, dat maakt het snel slierterig. Dus dat ben ik wel met je eens.
Maar binnen die cg-methode kun je ook kiezen voor lossere krullen. Voor mij staat de cg-methode in ieder geval niet gelijk aan de wetlook curls/krokante krullen. Je kan bijv. werken met foam ipv gel.
Is zij niet een beetje het vrouwelijke equivalent van Andrew Tate? Ik ken haar alleen maar van deze podcast;
hmm ik volg haar alleen op tiktok, vroeger maakte ze grappige video’s in het nederlands. dus deze content ken ik niet, maar ik vind het altijd een beetje een dooddoener om een vrouw vanwege haar video’s (want dit gebeurt bijv ook bij drew afualo) te vergelijken met iemand die bijna een halve generatie vrouwenhaat aanpraat en daarnaast wordt beschuldigd van verkrachting en mensenhandel