Ze zag er wel prachtig uit moet ik zeggen
Lol ok goeie
Oh ik vond juist heel erg van niet
Dat irriteert me ook zo, lekker die gevoelens van de kinderen bagatelliseren want stel je voor dat je zelf anders âslechtâ voor de dag komt. Ik weet dat ik dat nu wat cru zeg, maar je kunt toch ook gewoon toegeven dat zulke gebeurtenissen voor kinderen zwaar zijn en ingrijpend? Dat maakt de keuze van bijvoorbeeld scheiden niet verkeerd oid, maar net doen alsof de kinderen neeergens last van hebben vind ik zo stom
Zij schreeuwt altijd zo in haar voice over
Daarnaast vraag ik me ook af hoe deze mensen zo precies denken te weten wat hun kinderen voelen en dat ook zo makkelijk uitdragen. Er zijn toch ook genoeg kids die dingen zeggen of juist niet zeggen omdat ze de ouders niet verdrietig oid willen maken. Ik denk dat je pas na een paar jaar of in de volwassen leeftijd écht kan weten of het voor het kind wel of niet als ingrijpend werd ervaren. Ik zou het iig niet durven om zo op social media te pretenderen dat ik precies weet wat er in hun hoofd omgaat.
Die creamy fabrics vliegen je om de oren met hun shapewear. Begrijp alleen niet helemaal de keuze voor hun samenwerking, werken samen met de meest slanke dames op instagram zoals Michelle Bollen en Laura Brijde. zou juist graag willen zien dat de shapewear echt shaped.
Ik moet echt een beetje spugen van het woord âslanke damesâ
Wat moet je dan zeggen bij MB, mager?
Hoe zou jij het zeggen? Misschien is slanke vrouwen beter als combinatie dan
Ik moet echt heel hard lachen om deze snapchat story van lynn hermanussen (vriendin van gio). Ze zijn op vakantie en is aan het âuitpakkenâ de meid heeft gewoon 3 concealers en 3 flesjes foundation mee en why on earth neem je je hele juwelendoos mee. Hoelamg ga je? Een jaar?
Ik zag op insta ook dat ze 8 paar schoenen mee heeft
Vorige keer waren ze daar toch voor een paar maanden? Miss nu weer.
Ja maar in Dubai kan je niks kopen hĂš, dat ligt echt super afgelegen.
Ik vond het erger dat ze dan zoân foto maakt van haar tas op het tafeltje in economy en dan die foto van haar kast daarna.
Waren ze er net geen maand. Zelfs coor een maand heb je dit niet nodigđ
En als ik het goed zie zijn ze in barcelona deze keer @Zemraluani
Lol ja, wat doet ze allemaal met haar gezicht
Vreselijk dit toch!
Wat doet zij daar ook? Is zij internationaal zo bekend of is dit een of ander uitgenodigd sponding ofzo?