Het influencertopic #24

ik zag op tiktok dat thijs (haar vriend) een soort fancam/edit van zichzelf had gemaakt en gepost haha en er stonden ook allemaal comments van ‘maak je dit nou van jezelf’ dus wel een goed koppel

6 likes

Het hele bachelorette programma is gejat van Benthe Liem. Behalve dat het bij Benthe er wel gezellig en niet geforceerd uit zag.

2 likes

Volgens mij was ze mee met een merk. Is magnum daar niet altijd?

3 likes

Er zijn best veel influencers die echt niks met film te maken hebben, vraag me idd af wat ze daar doen. Bijv die Sheida Alhoei?

7 likes

Vind haar en die vriendinnen ook een stuk leuker overkomen 🫣

4 likes

Mag dat daar verkocht worden?

1 like

Magnum is de sponsor van het filmfestival zelfs. Robert Rodenburg, Eloise en Stijn van Vliet enzo waren daar ook allemaal met Magnum.

1 like

Ik vraag me af hoe de organisatoren de vele influencers/z-listers handelen. Mogen zij in een bepaald tijdsvak de rode loper over, tussen 17 en 18u. Want ik zie al die mensen niet als het de beurt is aan Jennifer Lawrence &co

13 likes

Oh je bedoelt het ijs, ik dacht aan de condooms…

2 likes

De Franse fotografen: “c’est qui ça encore?!”

7 likes

Wat dat betreft de perfecte match met Anna!

4 likes

Ik luisterde Borrelpraat (ja, vraag me niet waarom) over Cannes o.a. en volgens mij is Thijs echt een beetje dom(mig). Hij stond daar om merken te promoten en had snel moeten doorlopen van de organisatie, maar wilde perse zijn tijd claimen en is nog teruggelopen voor meer foto’s. Beetje last van grootheidswaanzin.

4 likes

Zoals Soundos al zei, hij is gewoon knap en dom.

Al vind ik dat knap ook wel meevallen, hij vindt zichzelf vooral heel knap :smiling_face_with_tear:

15 likes

‘Hij heeft geen spanningsboog, het is gewoon een punt.’

14 likes

Nee vind hem totaal niet knap, maar goed, smaken verschillen!

5 likes

Ik keek even op z’n insta en hij ging de tas van hun dochter inpakken voor de crèche en dat kon hij alleen omdat Anna hem precies vertelt had wat er in moest anders zou hij van alles vergeten; het waren in totaal 5 dingen :joy: en hij deed er ook echt tering lang over omdat allemaal bij elkaar te krijgen. Maargoed hij kwam wel vriendelijk over verder, de rest kan ie weinig aan doen natuurlijk.

10 likes

Ach zoveel mannen die een veel jongere, niet al te snuggere, vriendin hebben en niemand die er naar kraait. Ik vind het wel verfrissend bij Anna en Thijs dat het bij hun andersom is.

26 likes

In video’s van hen samen vind ik het ook overkomen als een leuk stel. Alleen allebei nogal vol van zichzelf.

6 likes

Ik kom toevallig zo’n reel tegen van Serena dat ze zegt “ik dacht 40 jaar dat ik geen krullen had maar ik heb ze toch” en dan na een of andere behandeling bij de kapper en curly girl methode “ik had nooit verwacht dat ik zoveel natuurlijke krullen zou hebben!!!”
Maar sorry dit is toch niet natuurlijk :joy: je ziet ook zo’n montage dat die kapster strengetje voor strengetje draait en met drie potten gel dat aan het scrunchen is

Heb van die hele curly girl methode nooit echt wat begrepen trouwens, je ziet het altijd meteen als iemand dat ineens gaat doen :grimacing:

Misschien niet als iemand wel echt krullen heeft die hierdoor mooier tot hun recht komen hoor, daar heb ik geen verstand van maar in dit geval denk ik: nee

26 likes

Haha had Cynthia niet ook van die vreselijke slierten laatst

8 likes