Het influencertopic #24

En er zit ook geen spatie in traumahelikopter :triumph:

7 likes

En het is ‘de traumahelikopter landT’ :angry:

14 likes

20 likes

Ik spreek geen woord Frans maar lach graag mee :joy::joy:. Wat is daar fout aan?

4 likes

Amour toujourS, meervoud vergeten.

8 likes

Zoals groot inspirator Gigi D’Agostino ons al leerde: het is L’amour Toujours.

53 likes

Aha, en @stervis bedankt mijn vrinden. Of zoals ze in het Frans zeggen: mercis mon vrinden

5 likes

De reacties onder de reel van de Huismuts
 Waarom wordt er steeds gedaan alsof die kinderen de meest vreselijke omstandigheden in het leven hebben overleefd. Ze gingen van een bizar grote boerderij naar een alsnog super leuk huis mét tuin, nou applaus. Ik vind het gewoon zo misplaatst al die comments steeds of zo, het is niet alsof de huidige omstandigheden zo erbarmelijk zijn.

25 likes

Sowieso types als mamalotje en de huismuts die alleen maar roepen dat een grote verandering zoals scheiden of verhuizen echt helemaaaaaaaaal geen invloed op de kinderen heeft en het is alleen maar leuk want er is meer dan genoeg liefde. Ik heb allebei meegemaakt in het is imo echt onzin dat het alleen maar leuk is voor kinderen

45 likes

Hahahahha zo dramatisch ook altijd alles.

4 likes

Ik snap dat verhuizen niet altijd leuk kan zijn voor kinderen, maar ze doen net alsof ze net uit gaza komen. :dizzy: zoveel veerkracht :dizzy:

23 likes

Gaat t ff

11 likes

Ik moet ook echt lachen om die Moderosa.

Zij vindt zichzelf zo geweldig. Die hele uitstraling altijd :laughing::laughing::laughing:

8 likes

Alleen haar IG handle al: moderosaofficial. Wel goed, zodat je haar echte account kunt onderscheiden van al die fanaccounts.

21 likes

Ooh sorry, zal de volgende keer even toestemming vragen aan je

10 likes

Doe ff normaal, halve gare

6 likes

Ja ik verbaas me bij haar over de hoeveelheid reisjes en shoplogs. Zo enorm veel!

5 likes

Wat gebeurt hier?

26 likes

@Bellaciao ben jij Moderosa? :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik snap nie

5 likes