En er zit ook geen spatie in traumahelikopter
En het is âde traumahelikopter landTâ
Ik spreek geen woord Frans maar lach graag mee . Wat is daar fout aan?
Amour toujourS, meervoud vergeten.
Zoals groot inspirator Gigi DâAgostino ons al leerde: het is Lâamour Toujours.
De reacties onder de reel van de Huismuts⊠Waarom wordt er steeds gedaan alsof die kinderen de meest vreselijke omstandigheden in het leven hebben overleefd. Ze gingen van een bizar grote boerderij naar een alsnog super leuk huis mét tuin, nou applaus. Ik vind het gewoon zo misplaatst al die comments steeds of zo, het is niet alsof de huidige omstandigheden zo erbarmelijk zijn.
Sowieso types als mamalotje en de huismuts die alleen maar roepen dat een grote verandering zoals scheiden of verhuizen echt helemaaaaaaaaal geen invloed op de kinderen heeft en het is alleen maar leuk want er is meer dan genoeg liefde. Ik heb allebei meegemaakt in het is imo echt onzin dat het alleen maar leuk is voor kinderen
Hahahahha zo dramatisch ook altijd alles.
Ik snap dat verhuizen niet altijd leuk kan zijn voor kinderen, maar ze doen net alsof ze net uit gaza komen. zoveel veerkracht
Gaat t ff
Ik moet ook echt lachen om die Moderosa.
Zij vindt zichzelf zo geweldig. Die hele uitstraling altijd
Alleen haar IG handle al: moderosaofficial. Wel goed, zodat je haar echte account kunt onderscheiden van al die fanaccounts.
Ooh sorry, zal de volgende keer even toestemming vragen aan je
Doe ff normaal, halve gare
Ja ik verbaas me bij haar over de hoeveelheid reisjes en shoplogs. Zo enorm veel!
Wat gebeurt hier?
Ik snap nie