Die vriendinnen ook haha, die Annerike Roberte die eigenlijk gewoon Annemiekel heet ofzo
Geleerd van Anna Nooshin zeker
Ik lees haar naam zo vaak hier dat ik dacht die moet op enige manier interessant zijn, maar ze is echt de aller meest basic blondie ooit haha.
Ze lijkt een beetje op Nienke van de plas trouwens
Ja ik weet verder alleen dat ze Aliexpress kleding en accessoires voor veel teveel geld verkocht aan haar volgers. Wat dan haar eigen merk was.
Ik zag gister echt een afgrijselijke TikTok (op Twitter ) van iemand die ook een bachelorette in Spanje aan het doen was en dat is echt gewoon precies deze vrouw. En iedereen in hun gezelschap is ook identiek, hele volksstammen vrouwen van eind 30/begin 40 zijn precies zo.
Ff opgezocht en die ik keek heet demie boekelman trouwens, mocht je je echt willen doodcringen aan 40ers die elkaar Saartje noemen.
Over cringe gesproken: filmpje van Annooshin op insta op Cannes waarbij ze heel erg interessant staat te poseren, ik weet niet waarom maar het ziet er gewoon grappig uit.
Doe zelf even normaal joh
Ze zag er wel prachtig uit moet ik zeggen
Lol ok goeie
Oh ik vond juist heel erg van niet
Dat irriteert me ook zo, lekker die gevoelens van de kinderen bagatelliseren want stel je voor dat je zelf anders âslechtâ voor de dag komt. Ik weet dat ik dat nu wat cru zeg, maar je kunt toch ook gewoon toegeven dat zulke gebeurtenissen voor kinderen zwaar zijn en ingrijpend? Dat maakt de keuze van bijvoorbeeld scheiden niet verkeerd oid, maar net doen alsof de kinderen neeergens last van hebben vind ik zo stom
Zij schreeuwt altijd zo in haar voice over
Daarnaast vraag ik me ook af hoe deze mensen zo precies denken te weten wat hun kinderen voelen en dat ook zo makkelijk uitdragen. Er zijn toch ook genoeg kids die dingen zeggen of juist niet zeggen omdat ze de ouders niet verdrietig oid willen maken. Ik denk dat je pas na een paar jaar of in de volwassen leeftijd écht kan weten of het voor het kind wel of niet als ingrijpend werd ervaren. Ik zou het iig niet durven om zo op social media te pretenderen dat ik precies weet wat er in hun hoofd omgaat.
Die creamy fabrics vliegen je om de oren met hun shapewear. Begrijp alleen niet helemaal de keuze voor hun samenwerking, werken samen met de meest slanke dames op instagram zoals Michelle Bollen en Laura Brijde. zou juist graag willen zien dat de shapewear echt shaped.
Ik moet echt een beetje spugen van het woord âslanke damesâ
Wat moet je dan zeggen bij MB, mager?
Hoe zou jij het zeggen? Misschien is slanke vrouwen beter als combinatie dan