Die storie van Kae Sutherland om ‘relatable’ te zijn op social media met haar ‘bloated/relaxed’ buik versus ‘aangespannen’ buik. Zowat 0 verschil?
Ik heb het opgezocht want ken deze persoon niet, maar ik zie zeker wel verschil. En al was het er amper, so what? :’)
Ik zie zeker wel verschil.
Meer dat ze er een punt van maakt dat het ‘zoveel verschil is hoe je staat op de foto’s’ maar ik vind dat dus bij haar echt nauwelijks verschil.
Oke haha dan ligt het aan mij! Vind het echt minimaal. Ze heeft in mijn ogen gewoon een retestrak lijf, hoe ze ook staat/hoek ze aanhoudt.
Ja ik ben ook best jaloers op haar wat dat betreft, want ze heeft wel eens aangegeven amper groente te eten en wel veel snoep. Niet perse gezond, maar ik hoef er maar naar te kijken en ik kom al aan 🫠
Wat een mega mooie vrouw is het zo zeg
als je veel snoep eet maar verder weinig van alles waardoor je nog in een calorietekort zit ben je misschien wel dun maar ook ondervoed en ongezond zo jaloers zou ik daar niet op zijn
@VanderWoodsen ik zie stories niet maar kan het me wel voorstellen, is toch altijd een beetje van hetzelfde. vind het sowieso irritant als dunne knappe influencers een soort body positivity en ‘realness’ claimen als ze in rare posities een mini vetrol eruit persen en een tijdelijk opgezette buik laten zien. alsof er een taboe zit op & discriminatie gemoeid is met bloaten
Ja die ene rianne deed dat ook altijd, dikke eyeroll
Nee, heb je ook helemaal gelijk in! Maar meer qua ‘het lichaam’. Dus wel veel snoepen maar wel slank zijn.
Alleen maar omdat ze dat zelf beweerd? Je moet niet alles geloven hè.
Ze beweerde ook eens in een interview in zo’n ‘mamatijdschrift’ dat ze nooit korte broeken/rokken aanheeft omdat ze ontzettend lelijke benen heeft.
Toen ik jaren later toch een foto van haar in kort jurkje zag was ik echt teleurgesteld
Haha ‘teleurgesteld’ omdat iemand jaren later toch beter in zijn vel zit, wat zuur zeg
Grapje natuurlijk. Maar ik had me echt een totaal ander beeld bij die benen gevormd. Haar figuur was in tussentijd verder ook niet veranderd ofzo, waarschijnlijk overdreef ze gewoon flink zoals nu dus ook. Kan ook oprechte onzekerheid geweest zijn. Ik vind haar een leuke en mooie vrouw en boeit me verder niet maar moest er hierdoor ineens weer aan denken.
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarom laat je je zo beïnvloeden door een influencer? Snap dat echt niet, ze verkopen een beeld van zichzelf dat zowel herkenbaar als inspirerend moet zijn, daar zit ontzettend weinig echtheid in.
Instagram is echt fucking nep. Al die influencers tonen een beeld dat niet hun realiteit is en al helemaal niet de realiteit van ons tyfusnormalo’s. Snap niet waarom je buiten irritainment zou luisteren naar wat zo iemand zegt of deelt.
Haha jeeeeetje mensen het was een grapje! Dat juist jij dit niet snapt
Als er iemand zich niet onzeker laat maken door social media ben ik het wel.
Ik zal volgende keer deze smiley weer gebruiken:
Hoezo? Ik denk niet dat we bepaald dezelfde humor hebben.
Geloof er niks van dat dit een grapje was
Dan niet.
@Zemraluani geen idee wat jouw humor precies is maar volgens mij doe jij ook vaak uitspraken die men niet zo serieus moet nemen
Was toch overduidelijk een grapje van @Pininhetweb. Vind het gewoon bijna flauw om daar nu heel semi verbaasd/met ongeloof op te reageren.