Zo leuk voor Bonnie en Nick! Leuke naam ook.
Volgens mij was ze er op het eind best klaar mee (zwanger zijn, en logisch ook), dus fijn dat ze toch nog in mei bevallen is en ik vind Ted leuk bij hun passen.
Bonnie ‘kennende’ gaan we nog wel in geuren en kleuren over de bevalling horen Maar wat een mooie foto’s en het worden denk ik echt hele lieve leuke ouders
Nou dat wilde ik ook komen zeggen, wat een lieve foto’s. Dat ‘ie al zo op z’n duim zit te sabbelen, ahhh
BEVALLINGSVLOG 1 tot en met 45 komen er het komende half jaar wel aan denk ik.
Haha ja ik ook aan die stomme beer. Vind het zelf ook geen leuke/mooie naam, vind het in het NL ook lelijk uitspreken, zo hard/plat: ‘tet’
Maar het is idd wel een hypenaam
Ik dacht dat ze “pijnlijk” niet bedoelde als fysiek pijnlijk maar emotioneel, omdat ze misschien moesten uitwijken naar een ziekenhuis in Capelle a/d IJssel of Zwijndrecht ofzo.
Haha wat
Hahaha dat zou ik echt heel grappig vinden
Waarom weet je dit?
Hij heeft het best vaak over ze in hun podcast. Is niet echt een geheim ofzo
Jep, was een podcastluisteraar
'een veilige plek voor
bewustzijn, verbinding en groei
Een ‘online sanctuary room’ is een digitale ruimte die is ontworpen als een veilige, ondersteunende en rustige plek, waar iemand zich kan onttrekken aan het dagelijks (online)leven. Om te ontspannen en te reflecteren, maar ook te verbinden met zichzelf en anderen en zo weer op te laden en een balans te vinden.
Er is ruimte om persoonlijke ervaringen te delen of te bezinnen door meditaties, positieve gesprekken en inspirerende content. Het is bewust vrij van stressvolle of negatieve prikkels, gericht op welzijn en persoonlijke groei. Hierdoor fungeert het als een digitaal toevluchtsoord waar leden zich kunnen opladen en verbinden in een sfeer van rust en veiligheid.
- Definitie volgens ChatGPT ’
waarom zou je dit op je site zetten
Hahaha wat
Het klinkt ook alsof ze chatgpt om een vaag online spiritueel businessidee heeft gevraagd, incl. een naam en logo en dat dit eruit is gerold.
Wow! Is er al een insta account oid?
Wie offert zich op voor €4,44 per maand? Wel slim verdienmodel…
Oh god, niet iets vaaags coachings gerelateerd? Dat ze nog terug durft te komen in de publieke wereld met als doel iets te verkopen. Geen negatieve of stresserende prikkels toegestaan. Vast om zichzelf te beschermen tegen commentaar
Het geld zou wel op zijn