Het influencertopic #24

Zoo benieuwd haha

5 likes

Is opzeggen makkelijk? Anders ga ik me er ook aan wagen haha

7 likes

Het ging grotendeels over haar werkleven, een sabattical en de boos uitzending. Maar echt enorm in detail en veel herhaling dus ik was op een gegeven moment ook wel uitgelezen.

@JustinBieber ja was makkelijk te doen

6 likes

De laatste keer leefde Peter r de vries nog dus ik denk dat ie intussen wel is afgehaakt als meelezer.

7 likes

Z’n zoon die ze had ingehuurd is nog springlevend

15 likes

Heeft ze nog een kind gekregen?

6 likes

Dat heb ik niet gelezen.

5 likes

Jezus we hebben echt niks aan jou

30 likes

Het is oprecht niet benoemd in de proloog. Ik heb me er net even doorheen geworsteld. Laten we het erop houden dat ik het woord verwonderen niet meer kan lezen de komende 10 jaar. En dat ze eigenlijk helemaal niks boeiends verteld.

15 likes

Biebs, we willen details. Is ze nog met die piloot?

24 likes

Ja is ze nog!

9 likes

Als ā€˜verwonderen’ een drankspel was lag ik nu in coma

7 likes

het eerste wat ik tegenkom als ik dit google is deze vlog van deze trip haha

9 likes

Annic Ten Duis - Verwonderen :sparkles:

3 likes

Je bedoelt ā€˜de allerliefste’?

Zo noemde ze hem altijd toch?

8 likes

Ik vermoed dat Annic hier niets over gaat zeggen: over de piloot en of ze nog meer kinderen heeft gekregen. Ik denk dat ze zo min mogelijk over haar privƩleven zal delen.

3 likes

Wat mij stoort is dat Annic nooit haar excuus heeft gemaakt of verantwoording heeft afgelegd over het debacle rondom mama worden. Ze verkocht toen gebakken lucht, dat zal ze nu wel weer doen. En die safe space die ze nu heeft gemaakt is waarschijnlijk ook alleen maar voor haarzelf bedoelt omdat ze geen zin heeft om aangesproken te worden op haar verleden.

58 likes

Ik denk oprecht dat zij nog steeds denkt dat ze niets fout heeft gedaan

21 likes

Precies dit is wat er ook in die update te lezen is.

9 likes

Denk je echt? Nehhh

4 likes