Het influencertopic #24

Niemand zegt hier dat zij zich aanstelt toch. Er wordt alleen gezegd dat iedere bevalling pijnlijk is dus dat het niet nodig is om dat te benoemen

5 likes

Ik vind het juist niet opvallend :joy:

Waarom moet het opvallend zijn om het te mogen benoemen? Dat is precies mijn punt dat jullie een vrouw gaan zitten uitlachen/belachelijk maken om het feit dat ze deelt dat ze pijn heeft gehad.

10 likes

Maar waarom mag je niet benoemen dat het mooi, maar ook pijnlijk was. Ik word juist altijd zo ziek van die vrouwen die doen alsof bevallen alleen maar heel mooi is. Het doet toch ook fucking pijn, waarom is het raar om dat op te schrijven??

29 likes

Oh ja want een vrouw zou ene keer positief zijn over bevallen!!! Ik vind het benoemen iig niet persé nodig haha. We weten allemaal dat t zeer doet, net zoals je been breken etc.

3 likes

Ik heb nergens gezegd dat Bonnie dat niet mag benoemen. Het enige dat ik zeg is dat ik benieuwd ben naar haar bevallingsverhaal, of iig naar hoe ze het dan ervaren heeft, aangezien ze specifiek benoemt dat het pijnlijk was in combinatie met dat ze vaker heeft gezegd dat ze een lage pijngrens heeft. Ik heb 0 oordeel, alleen nieuwsgierigheid. Ook @quarterlife

6 likes

Jezus ze beschrijft gewoon hoe ze het ervaren heeft. Laat haar.

27 likes

Maar dit is net zo goed onzin. Er bestaat ook pijnbestrijding. Juist dat hele ‘accepteer nou maar gewoon dat elke bevalling pijnlijk is’ maakt mensen ook onnodig bang.

Bonnie is net vijf dagen geleden bevallen, laat haar lekker daarover praten zoals ze zelf wil

6 likes

Oh for fuck’s sake. We gaan hier geen eigen bevallingsverhalen posten hoor.

68 likes

Excuus je hebt gelijk, aangepast

2 likes

Hahah ik vind het echt typerend voor hoe ze is. Maarrrr love de naam wel, mijn vriend wilde deze absoluut niet anders had ons zoontje ook zo geheten.

9 likes

Bless

Echt een hondennaam

13 likes

Geen disrespect aub

42 likes

Ik moest juist meteen aan die kat van Leonie ter Veld denken.

17 likes

Ohja! Misschien was dat mn associatie, of die koffietent. Echt zo’n naam die 10 jaar lang oooooveral is en dan weer uitsterft.

Maargoed als zij er maar blij mee zijn.

4 likes

Dat is het toch gewoon; typerend voor hoe zij is? Zij zal eens ergens niet een ongemak of pijn benoemen😆

Maar goed als zij later een update geeft waarin ze een uitzonderlijke pijn bij de bevalling omschrijft kunnen we een excuus van de posters hierboven eisen.

Verder hartstikke leuk voor ze en ik ben neutraal over de naam 🩵

9 likes

Heet het zoontje van Yvonne Coldewijer ook niet zo?

6 likes

Het hoeft toch geen uitzonderlijke pijn te zijn om voor haar van betekenis te zijn?

7 likes

Een van de zoons van Jaap Reesema sowieso ook. Maar ja, beter dan Muck.

11 likes

Haha, bij haar zeker niet 🫣

7 likes