Ik had het even verkeerd verwoord haha, maar ze had dat al een aantal jaar terug gezegd. Toen vertelde ze volgens mij iets over hoe hun relatie begon, dus misschien wist je het daarvan nog een beetje. Ik volg haar nu ook niet echt meer, dus weet ook niet of ze er nu weer iets over heeft gezegd. Wel een beetje awkward als je die ex bent en weet dat hij toen verliefd werd op een ander waar jij naast liep, maar goed ze waren wel jong dus waarschijnlijk boeit het nu niks meer haha
Nee was duidelijk hoor! Maar volg Vera echt al heel lang niet meer, mijn herinnering komt echt uit de krochten van mân geheugen van toen ik Sanneke volgde (zij vlogte toen veel en was bevriend met hun allemaal)
Vraag me niet waarom ik dit en hun influencernamen van toen (nog) weet, maar zij waren toen volgens mij een clubje met VeraCamilla, Schatteke, Seffie (dat was Jeffrey) en nog een meisje die zich Killditzie noemde, maar of zij nou met Jeffrey was weet ik niet meer eigenlijk
Vertelde Vera hier niet over in haar boek? Was dit zijn ex die ook nog meeging?
Ze waren al uit elkaar, maar Jeffrey woonde nog bij zijn ex en ze gingen gewoon goed met elkaar om.
Ik heb haar boek pas gelezen. Geen aanrader overigens. Vind Vera leuk om te volgen, maar haar schrijfstijl is dramatisch.
Klopt! Ik heb dit hoofdstuk precies vandaag gelezen. Kleine samenvatting:
VC kwam Jeff tegen op een event voor beautybloggers, maar toen was hij nog samen met zijn ex (die vriendinnen was met Sanneke en ook op dat event was). Ze heeft Jeff daarna vaker gezien, ook toen het al uit was met zijn ex, maar wel altijd in de combi met die ex en Sanneke. Op een gegeven moment gingen Sanneke, Jeff en zijn ex/vriendin van Sanneke naar Disney en VC ging mee. Zij had toen al een oogje op Jeff en vice versa, maar er werd (nog) niet echt naar gehandeld omdat Jeffs ex erbij was en Sanneke er ook raar op reageerde. Jeff sliep tijdens Disney ook nog bij zijn ex op de kamer/in één bed. Pas een tijd na Disney zijn ze gaan daten en is er een relatie ontstaan. Die ex had toen ook al een nieuwe vriend.
In het boek noemt ze die ex iets van âEstrellaâ of âEsâ (of iets dergelijks, ik luister het audioboek).
Damn, pimp daddy Jeff was wel de Gregor van de blogmeisjes zeg
Onze fashionista was sowieso de populairste jongen.
Ik dacht altijd dat Sanne eerst met hem was!
Oh dus het is helemaal niet ontstaan tijdens dat disneytripje!! Weg butterfly effect.
Haar voorbeeld is meer het domino effect, toch? Butterfly effect zou iets van âWat als ik nooit een youtube video / blogpost had gepostâ (Sanneke nooit ontmoet etc). Volgens mij wordt de trend verkeerd gebruikt :,)
Ja, je hebt gelijk!
Heeft iemand zich al aangemeld voor dat gebeuren van Annic? Ben zo vreselijk benieuwd.
Ik ben ook benieuwd !
Ik ook! Benieuwd of ze iets persoonlijks gaat vertellen, of het dus echt waar is dat ze nog een zoon heeft gekregen etcâŠ
En je ziet haar hoofd steeds niet helemaal op die filmpjes, whyâŠ
Confession: ik heb me aangemeld (en inmiddels opgezegd). Er was een life recap/update van bijna 50 paginas (geen grap) die ik in grote lijnen gelezen heb, de podcasts heb ik overgeslagen want toen was mn interesse wel op. Ik heb geen zin in een bekende advocaat op mân dak dus ik weet niet wat ik verder over de inhoud kan zeggen
Zoo benieuwd haha
Is opzeggen makkelijk? Anders ga ik me er ook aan wagen haha
Het ging grotendeels over haar werkleven, een sabattical en de boos uitzending. Maar echt enorm in detail en veel herhaling dus ik was op een gegeven moment ook wel uitgelezen.
@JustinBieber ja was makkelijk te doen
De laatste keer leefde Peter r de vries nog dus ik denk dat ie intussen wel is afgehaakt als meelezer.