Gelukkig maar, want geen zin om geld uit te geven aan een ‘hoe ontwikkel ik een band met mijn milt’ cursus.
Dus als ik minder wil wegen, wat kan ik dan allemaal lozen? Mn blindedarm uiteraard en dus milt, één nier, is er nog iets overbodigs? Amandelen in neus en keel kan ik ook nog knippen natuurlijk. Mn verstandskiezen zijn er al uit, hmmmmmm
Je lever groeit ook weer aan toch dus die kun je als tijdelijke oplossing ook nog een stukje kleiner maken, zal toch weer 50 gram schelen
Ah ja, thanks! Volgens mij kunnen je darmen ook wel ingekort worden toch? Of zit ik dan met een stoma?
Je kunt ook prima zonder galblaas
Ja je galblaas en appendix en amandelen zou ik als eerste lozen, dan een nier, dan je milt. Als je geen milt hebt moet je wel extra gevaccineerd worden en snel aan de antibiotica bij infecties, dus ik zou die ff houden als het kan. Wellicht kun je ook nog een been amputeren?
Ik heb denk ik net ontdekt dat ik lipodeem heb, terwijl ik dacht oh dat zijn gewoon mijn dikke stalpaardbenen dus ik zeg dubbele amputatie.
Wow scheelt echt veel kilo’s!!! En misschien kun je dan nog een Paralympische carrière maken! Ben je ergens goed in? Tafeltennis ofzo?
Denk het ook niet meteen, maar hoe korter je darmen zijn, des te minder voedingsstoffen je opneemt en dus meer uit zult poepen dus eigenlijk is dat win win ![]()
Breakdance
Leip ouwe. ![]()
Wat ribben verwijderen kan ook prima
Borsten kunnen er ook af!
Haar afscheren als je lang haar hebt scheelt denk ik ook best wat.
Kunstgebit, die kun je uit doen als je moet wegen
Eelt verwijderen
Ik las zojuist een artikel van Linda nieuws dat Rianne Meijer haar appartement verkoopt voor €2.600.000. Ik weet dat ze onwijs veel volgers heeft, maar blijf dit zo bizar vinden.
Nou dat is geen appartement hoor. Maar gewoon een villa ![]()
Maar die man van haar is toch ook arts? Dus ze hebben ook gewoon naast haar baan een goed salaris.
@JustinBieber een Villa direct naast Schiphol, lijkt me wel echt kut om in Badhoevedorp te wonen. Helemaal voor dat geld.
Hahaha hij is in opleiding tot huisarts, bijna iedere dokter krijgt beter betaald dan dat