Het influencertopic #24

Z’n zoon die ze had ingehuurd is nog springlevend

14 likes

Heeft ze nog een kind gekregen?

4 likes

Dat heb ik niet gelezen.

5 likes

Jezus we hebben echt niks aan jou

31 likes

Het is oprecht niet benoemd in de proloog. Ik heb me er net even doorheen geworsteld. Laten we het erop houden dat ik het woord verwonderen niet meer kan lezen de komende 10 jaar. En dat ze eigenlijk helemaal niks boeiends verteld.

15 likes

Biebs, we willen details. Is ze nog met die piloot?

24 likes

Ja is ze nog!

9 likes

Als ‘verwonderen’ een drankspel was lag ik nu in coma

7 likes

het eerste wat ik tegenkom als ik dit google is deze vlog van deze trip haha

9 likes

Annic Ten Duis - Verwonderen :sparkles:

3 likes

Je bedoelt ‘de allerliefste’?

Zo noemde ze hem altijd toch?

8 likes

Ik vermoed dat Annic hier niets over gaat zeggen: over de piloot en of ze nog meer kinderen heeft gekregen. Ik denk dat ze zo min mogelijk over haar privéleven zal delen.

2 likes

Wat mij stoort is dat Annic nooit haar excuus heeft gemaakt of verantwoording heeft afgelegd over het debacle rondom mama worden. Ze verkocht toen gebakken lucht, dat zal ze nu wel weer doen. En die safe space die ze nu heeft gemaakt is waarschijnlijk ook alleen maar voor haarzelf bedoelt omdat ze geen zin heeft om aangesproken te worden op haar verleden.

58 likes

Ik denk oprecht dat zij nog steeds denkt dat ze niets fout heeft gedaan

20 likes

Precies dit is wat er ook in die update te lezen is.

9 likes

Denk je echt? Nehhh

4 likes

Snap ook niet wat je jezelf aandoet eigenlijk. Mensen zijn dat hele gedoe net weer een beetje vergeten en nu wordt het toch weer opgerakeld. Als ik haar was was ik lekker offline gebleven. Maar ja kennelijk liever weer snel veel verdienen (geen idee wat ze nu precies heeft opgezet maar er zal vast wel weer een mooi prijskaartje aan hangen).

8 likes

Ja joh, als je in zo’n (new age) bubbel leeft waarin iedereen elkaar valideert en alle keuzes die ze zelf maken externaliseren aan het heelal, universum of weet ik veel wie, dan hoef je toch nooit verantwoordelijkheid te nemen.

11 likes

Haar domino effect is dat ze ooit begonnen is met YT, etc etc etc. Het butterfly effect is dat ze zichzelf uitnodigde bij dat uitje en hem toen ontmoette en dat dát het verschil maakte. Waarschijnlijk had ze hem ook wel ontmoet zonder dat uitje maar wie weet hoe het leven dan was gelopen. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik dacht dat ze elkaar via een dating app (waarschijnlijk Inner Circle) hebben ontmoet?

Ik snap ook echt niet dat ze lekker in de anonimiteit blijft, zeker nu ze op Ibiza zit. Daar wat influencers ofzo coachen en dan met piloten salaris van Robbert moet je wel lekker kunnen leven maar goed.

3 likes