Het influencertopic #24

Maar ik kan me niet voorstellen dat dit echt is, volgens mij is dit eerder rage-bait om interactie te krijgen op je kanaal. Dat is ook echt een ding tegenwoordig.

15 likes

Water…

3 likes

Er is hier vast wel iemand die iets op kan sturen

6 likes

Ik ga kapot, dit staat in een review:

Waarschijnlijk heb ik een infectie opgelopen. Nu moet ik de dokter gaan vertellen dat ik rotzooi in me reet heb gestopt.

Verder echt hoezo kopen mensen dit?

41 likes

Ik kan gewoon niet geloven dat mensen hier echt intrappen. Hoe dan?

5 likes

In eerste instantie was dit ook mijn gedachte, maar zo lang mensen ook geloven dat je je echt niet in hoeft te smeren, dat je modder moet drinken en weet ik wat voor rare dingen er nog meer gezegd worden, verbaasd het me ook niet dat mensen hier intrappen.

16 likes

Maar als je dit soort dingen gelooft is het toch helemaal niet veilig om zonder begeleider door het leven te gaan. Ik vind de mensen die dit geloven en kopen nog gekker dan selma die dit bedenkt en verkoopt.

36 likes

Dit denk ik sowieso wel vaak bij bepaalde personen vanuit eigen waarneming of wat je hoort of leest, yet here we are :grimacing:

17 likes

Ik hoop van wel

IMG_0395

12 likes

Ben jij een goede test persoon voor die zetpillen dus, kan je meteen testen of het daar ook werkzaam voor is :nerd_face:

2 likes

Ja sorry maar als je met je naam en toenaam in een review toegeeft dat je €800 euro hebt betaald voor Anale bundapillen dan lach ik je uit. Gewoon een hele volwassen vrouw met een gezin, waarvan je denkt oh die is normaal maar nee, mama propt tweemaal daags scampillen in haar holletje en documenteert ook even precies welke afscheiding ze ervan kreeg.

Zijn echt zoveel domme mensen op de wereld, snap Selma wel, dit is toch wel echt makkelijk geld verdienen als je klandizie toch niet nadenkt.

69 likes

Hardop lachen achter m’n bureautje

6 likes

Poep op je gezicht smeren…. Waarom in vredesnaam? Mensen zijn gek.

6 likes

Die mensen hebben elkaar neem ik aan al wel eens ontmoet voor ze zo’n aanvraag deden. Ze snapt toch zelf ook wel dat je geen familie bent van iemand die je een paar keer online hebt gesproken en nog nooit hebt ontmoet?

1 like

Ik denk dat je er 2 moet nemen. Anders heb je maar 1 bult in je kont gestopt en dan krijg je een scheef eindresultaat :laughing:

6 likes

Enige positieve van vandaag is dan wel dat ons Royce het boek van Sjamadriaan leest

8 likes

Andere wordt je een dromedaris.

6 likes

Helemaal verassend is het niet, maar Sjamadriaan heeft contact opgenomen met twee hoogleraren nav de peachplump zetpillen (zie artikel op zijn site) en naast dat het 430,- per 4 weken kost, kan het ook qua ingrediƫnten schadelijk zijn:

Wat echt wel gevaarlijk is aan dit product is de aanwezigheid van Maca wortel, Pueraria, Zilverkaars en Rode Klaver. Al deze producten bevatten zogenaamde fyto-oestrogenen. Dit zijn plantaardige analogen van vrouwelijke hormonen die grote effecten kunnen hebben op de hormoonhuishouding van de gebruiksters. De stoffen kunnen zowel oestrogene als anti-oestrogene effecten hebben. Ongecontroleerd gebruik kan dan ook eenvoudigweg als gevaarlijk worden bestempeld. In een recente publicatie1 van het bijwerkingencentrum, waarvan Herman Woerdenbag co-auteur was (PDF), tref je het volgende:* *ā€˜ARs were most frequently reported in the system organ classes ā€œgastrointestinal disordersā€, ā€œskin and subcutaneous tissue disordersā€, ā€œreproductive system and breast disordersā€, and ā€œgeneral disorders and administration site conditionsā€. Furthermore, from the scoping review, it appeared that the use of products with assumed phytoestrogenic activity was associated with postmenopausal bleeding.’ Dat zijn toch niet de effecten waar je als recent bevallen vrouw op zit te wachten.

10 likes

Neemt Sjamadriaan het hele forum hier over ofzo. Kan tegenwoordig geen topic openen en het gaat er weer over.

21 likes

Ik ben het meestal met hem eens hoor, maar er wordt hier wel gedaan alsof ieder bericht van hem een enorme openbaring is.

4 likes