Klinkt haast als een afweging voor normale mensen!!!
Veggilaine is wat mij betreft ook afgeschreven na haar samenwerking met coca cola. Ik heb daar ook wat van gezegd maar mijn comment werd verwijderd.
Ik stel voor dat we allemaal een euro inleggen om die bank te kopen en m dan laten bezorgen bij de influencer met het meest beige interieur
Yara krijgt een beroerte
Zij is echt helemaal influencer gegaan de laatste tijd. Steeds meer samenwerkingen, al die vage opmerkingen op iedereen en zijn moeders video’s om meer volgers te krijgen enzo.
Wel jammer, ik vond haar eerder wel leuk en authentiek.
ja niet gek toch als het je fulltime baan is? lekker het succes gebruiken en ervan genieten. ik vind bij haar het verschil echt wel meevallen, denk dat we er vooral met een andere lens naar kijken omdat ze groter is geworden.
en met die comments: volgens mij is ze gewoon zo dat deed ze ook al ver voor ze dr veggilaine insta had maar dan bij vrienden etc.
edit: oh lees nu pas over coca cola, dat is wel erg jammer ja
Dat is wel zo, maar ik vind haar content wel minder leuk geworden.
Ik kan me wel voorstellen dat ze het doet hoor, ik zou dat zelf denk ik ook wel doen als ik er zoveel geld voor zou krijgen.
Ja gaat mij echt puur om coca cola. Dan heb je echt maximaal schijt aan alles wat er nu in de wereld gebeurt
Ik word op TikTok overspoeld met Isa Sitskoorn en alhoewel ik haar wel geinig vind word ik heeeeeeelemaaaaaalllll lijp van die ‘mond open en tong eruit’ pose .
Haha had ik ook. Komt ook een beetje op me over als Vita ofzo, manier van praten.
Een overlijdensbericht maar zorg wel dat het in je insta feed past. (tweede rij links)
Hoe triest het nieuws ook is, ik zie die foto en mijn wenkbrauwen gaan omhoog
Dat is precies wat ik gisteren tegen m’n partner zei. Ongelooflijk dat je daar zo mee bezig bent, dat een overlijdensbericht zelfs zo gestaged is (alles even goed aanspannen, poseren). Enorm droevig.
En die hashtags erbij??
Mijn vader is helaas overleden
#runningcouple
Die foto kwam ook ineens op mijn feed voorbij en dacht ook ‘huh oke’. Ik kende ze niet en volg ook geen rennende mensen
Oja die kwam al voorbij bij howcanimakethisaboutme haha.
Sorry ik vind zo’n Engelse account naam van getting fit with… en dan de meest boerennamen Jolien en Dries wel echt komisch.
benieuwd wat al die runfluencers gaan doen wanneer hardlopen over twee jaar uit is
Haha ik had dat nog niet eens gezien
Dan worden ze een #fitcouple in de gym
Wat had je gereageerd onder de post?