Het influencertopic #24

En beter dan rode henna in de badkuip!

19 likes

Haha ik overnachtte vandaag in een hotel en moest toevallig aan de henna-rel terugdenken :grinning:

4 likes

Zijn bij jullie de highlights van Veggilaine ook weg op insta? Ze had altijd een groepje met recepten, vakantie tips etc en die kan ik nu nergens meer zien… anderen wel??

3 likes

Zijn bij mij ook weg, ja.

8 likes

Emmy was door Vera ingehuurd om mee te denken over hun interieur.
En ook Emmy adviseert haar om de lelijke groene bank weg te doen: Week van Emmy – week 26 • Cynthia

12 likes

Ja daar hoef je geen expert voor te zijn om te zien dat dat er als eerste uit moet

23 likes

Ik vraag me af of ze die bank niet kan laten stofferen? Goedkoper dan een heel nieuwe bank en ook duurzamer.

En welke zot koopt die lelijke bank over :joy:

8 likes

Of mensen met een villa waar deze bank dan in een kamer komt te staan waar nooit iemand komt. Of nog beter, in het gastenverblijf :laughing:

2 likes

Ik heb een paar keer gekeken naar het laten stofferen van fijne, maar wat oudere bank, en dat was bepaald niet goedkoop. Daar kun je een medium dure bank voor kopen. De laatste keer was het 1900 per bank, een 2,5 zitter, en het waren er 2. De stof was een mooi maar niet super exclusief. Ik heb niet gedaan, maar leef nog even door op mijn oude maar fijne banken.

6 likes

En ik vind nieuwe hoezen voor mijn ikea bank al pricey… :grimacing:

9 likes

Oké ja toch een serieuze prijs maar Vera heeft nu drie banken gekocht waar ze de kleur lelijk vond.

3 likes

De bank is ook vrij groot voor de smallere huiskamer? Ik vraag me af of het alleen de verschrikkelijke stof is of toch ook het model wat niet goed past…
Lijkt me ook geen makkelijke bank om opnieuw te stofferen maar goed dat zal een echte expert wel beter weten/kunnen

6 likes

Ze gaan dus een nieuwe bank kopen, maar dat betekent dan wéér geen huwelijksreis???

37 likes

Klinkt haast als een afweging voor normale mensen!!!

13 likes

Veggilaine is wat mij betreft ook afgeschreven na haar samenwerking met coca cola. Ik heb daar ook wat van gezegd maar mijn comment werd verwijderd.

9 likes

Ik stel voor dat we allemaal een euro inleggen om die bank te kopen en m dan laten bezorgen bij de influencer met het meest beige interieur

40 likes

Yara krijgt een beroerte

9 likes

Zij is echt helemaal influencer gegaan de laatste tijd. Steeds meer samenwerkingen, al die vage opmerkingen op iedereen en zijn moeders video’s om meer volgers te krijgen enzo.

Wel jammer, ik vond haar eerder wel leuk en authentiek.

6 likes

ja niet gek toch als het je fulltime baan is? lekker het succes gebruiken en ervan genieten. ik vind bij haar het verschil echt wel meevallen, denk dat we er vooral met een andere lens naar kijken omdat ze groter is geworden.

en met die comments: volgens mij is ze gewoon zo :joy: dat deed ze ook al ver voor ze dr veggilaine insta had maar dan bij vrienden etc.

edit: oh lees nu pas over coca cola, dat is wel erg jammer ja

9 likes

Dat is wel zo, maar ik vind haar content wel minder leuk geworden.

Ik kan me wel voorstellen dat ze het doet hoor, ik zou dat zelf denk ik ook wel doen als ik er zoveel geld voor zou krijgen.

1 like