Gadver echt onsmakelijk hoe deze film sowieso vermarkt wordt: yay bloemetjes!
Justin Baldoni is de enige die dit goed doet.
Héél cute, een gewelddadige man
Justin Baldoni omschreef het boek als âsexy, romantic and mysteriousâ dus wat doet hij precies zo goed?
anna als in nooshin? heeft zij een bloemenwinkel? dat wist ik niet haha wat random. maar zij heeft trouwens sowieso een heel hoog how can i make this about me-gehalte.
Ik heb het idee dat zij hier doelt op de acteur die cute is en niet perse op het personage?
Oh dat heb ik niet gezien, alleen allemaal stukjes van interviews waar hij focust op de DV en daar respectvol mee omgaat.
Best logisch dat je vooral dat soort dingen ziet want hij heeft een PR-crisisteam ingehuurd om zijn reputatie te redden. Overigens is dit hetzelfde pr-team als van Johnny DeppâŠ.
Oh had ik geen idee van, maar hij is toch al heel lang bezig met toxic masculinity enzo? Had ook een podcast dacht ik, lang voor deze film een ding was? Nouja ik ben echt niet invested genoeg om goed op de hoogte te zijn, dat blijkt.
Ja ik weet het ook niet precies. Het is in ieder geval niet zo zwart/wit allemaal
Waarschijnlijk wel, maar dat vind ik nogal raar bij een film met een dergelijk onderwerp
Ik denk dat de schrijfster ook gewoon heel graag wil dat de film het goed doet. Ze zal ook wel tegen Blake opkijken.
Nee hoor dit klopt gewoon. Volg dat insta account van die podcast al een tijdje (paar jaar?) en daar komt ie altijd als een echte feminist over. Vind hem in de interviews ook welbespraakt.
Dat van dat crisisteam heb ik ook nergens gelezen? Maar zou kunnen hoor geen idee Blake heeft dat in ieder geval wel nodig haha
Wel lollig dat leonie 6 jaar influencer is geweest voor Ford en dat ze dan van een ander merk een auto kopen
Nou dat wist ik dus ook niet haha
Zag net de bikinifoto van Anna Nooshin nog nooit iemand zo een strak lichaam zien hebben na een bevalling.
Ze is toch al een jaar geleden bevallen ofzo
Ik zou niet teveel kijken naar de schrijfster en welke keuzes zij maakt. De enige reden dat Blake is ingehuurd is omdat Colleen Hoover groot fan van haar was. Dus tuurlijk kiest zij haar kant. Maar Hoover probeerde een kleurboek uit te brengen gebaseerd op It Ends With Us. Wat ga je dan inkleuren? Haar blauwe plekken? Ze heeft ook een nagellakcollectie uitgebracht gebaseerd op haar boeken. Haar zoon werd ook beschuldigd van seksueel misbruik, maar daar had ze geen boodschap aan.
CoHo controversies: a legal battle opens eyes to toxic tropes â Jets Flyover