Ah nee. Laten we vrouwen niet bekritiseren hoe ze eruit zien na een kind te hebben gekregen. Werkelijk zoveel verschillen in.
Oke, dus voor ā¬5000 EX btw EX vlucht mag je met delulu Suz en haar guru naar Ibiez.
Doet iemand dat?
Je hebt gekke mensen op de wereld dus sowieso
Heb je dan wel je eigen kamer? Bij Cynthia mag je al voor 2200 euro mee, maar dan slaap je wel met 3 onbekenden op een kamer.
Maar is dat ook vier dagen?
Bizar. Ik ben zo benieuwd of mensen dit geld uitgeven.
Suz lijkt me echt de ergste charlatan die er is. Ze houdt ook zoān ātalkā maar bereidt niets voor. Haar teksten op insta zijn zo idioot inhoudsloos. Hoe kan het dat ook maar iemand hier in tuint.
Stukje hierboven gaat het over mensen die zetpillen vol twijfelachtige stoffen inbrengen voor dikkere billen dus ik denk dat dit zo vol zit.
āJe investeringāā¦
Je investering in haar ja.
Ik zou er wel 5000 ex voor over hebben om niet te hoeven gaan
Meer dan de helft van de samenleving is echt agressief dom, dat moet je altijd onthouden. Hoe duidelijk een scam ook lijkt te zijn, er zijn er altijd duizenden die erin trappen. Aan kapot domme mensen is nog nooit een tekort geweest en gelukkig nemen ze ook veel kinderen dus die markt blijft altijd bestaan
Oh als ik 5000 zou krijgen om heen te gaan zou ik het wel doen
Maar dan heb je niks meer aan dat geld
Niet dom, maar zoekend. Er zijn gewoon een heleboel mensen die houvast zoeken en dat doen in coaches en die (imo) manifestatieonzin. Het leven moet maakbaar zijn. We moeten alles uit onszelf halen, de ābeste versie van jezelfā zijn en mensen hebben imo het gevoel dat ze overal recht op hebben. Geluk, geld, gezondheid: dat is allemaal te creeeren. Negatieve gebeurtenissen of gevoelens worden iets dat niet bij het leven āmagā horen
Maar 5000k excl btw en vlucht uitgeven voor 4 dagen weg met een business coach zou ik wel echt dom noemen en niet zoekend
Beiden.
Anders stopten ze niet massaal grotebillenpillen in hun aars.
Huh ik bedoel als ik 5000 toe krijg, dus niet hoef te betalen haha
Ik vind dit zo delulu. Als je dat geloofd ben je niet zoekend maar wel dom of naĆÆef.
Weet ik, maar heengaan betekent overlijden.
Voor minder dan dit bedrag ben ik 1 maand naar Vietnam geweest incl vluchten.
Zo teleurgesteld in de mensheid als ze dit bedrag neerleggen om met die mensen te zijn
Shocked.