Meer dan de helft van de samenleving is echt agressief dom, dat moet je altijd onthouden. Hoe duidelijk een scam ook lijkt te zijn, er zijn er altijd duizenden die erin trappen. Aan kapot domme mensen is nog nooit een tekort geweest en gelukkig nemen ze ook veel kinderen dus die markt blijft altijd bestaan
Oh als ik 5000 zou krijgen om heen te gaan zou ik het wel doen
Maar dan heb je niks meer aan dat geld
Niet dom, maar zoekend. Er zijn gewoon een heleboel mensen die houvast zoeken en dat doen in coaches en die (imo) manifestatieonzin. Het leven moet maakbaar zijn. We moeten alles uit onszelf halen, de ābeste versie van jezelfā zijn en mensen hebben imo het gevoel dat ze overal recht op hebben. Geluk, geld, gezondheid: dat is allemaal te creeeren. Negatieve gebeurtenissen of gevoelens worden iets dat niet bij het leven āmagā horen
Maar 5000k excl btw en vlucht uitgeven voor 4 dagen weg met een business coach zou ik wel echt dom noemen en niet zoekend
Beiden.
Anders stopten ze niet massaal grotebillenpillen in hun aars.
Huh ik bedoel als ik 5000 toe krijg, dus niet hoef te betalen haha
Ik vind dit zo delulu. Als je dat geloofd ben je niet zoekend maar wel dom of naĆÆef.
Weet ik, maar heengaan betekent overlijden.
Voor minder dan dit bedrag ben ik 1 maand naar Vietnam geweest incl vluchten.
Zo teleurgesteld in de mensheid als ze dit bedrag neerleggen om met die mensen te zijn
Shocked.
O nee was niet naar jou! Lueur schreef laatst eens dat ze het nog nooit had gehoord ofzo, terwijl het āheengaanā toch zo vaak opduikt hier, precies wat jij zegt dus.
Ah op die manier
Het is volgens mij Gronings
Nee wat ik vergelijk is dat je voor het bedrag van 5000 euro veel langer en verder weg zou kunnen incl vlucht.
Wie is ādie ouweā? Haar vader?
Ik ben vrij zeker dat het Nedersaksisch is. In Twente en de Achterhoek zeggen ze het iig ook, zelfs nog een treetje āergerā; naar huis heen gaan. Deze Twent weet ergens dat het niet klopt, maar heen gaan met als betekenis overlijden komt er bij mij echt niet in.
Maar dan wel Twent zeggen ipv tukker