Ik heb al een tijd niet op haar profiel gekeken maar toen ik keek wel ja.
Een goed haarwerk kost echt veel geld en wordt lang niet altijd (volledig) vergoed. Het is dus niet voor iedereen weggelegd om die een aan te schaffen. En daarbij, je weet helemaal niet waarom ze een haarwerk draagt, misschien is het wel haar grootste onzekerheid. Ik vind het heel vreemd om dan te zeggen dat ze er maar haar USP van moet maken omdat het haar anders maakt. Wellicht wil ze helemaal niet anders zijn dan de rest.
Heb je gelijk in, heb er iets te makkelijk over nagedacht, zeg er wel bij: wat ik zelf zou doen. Maar ik draag er af en toe alleen een voor ‘de leuk’ dus totaal niet over nagedacht verder.
Zij moet zoveel troep hebben. Zie alleen maar content voorbij komen waarin ze allemaal spullen bij de kringloop haalt, mystery pakketjes opent of gratis spullen ophaalt
Ja dit doet me echt denken aan Suz die toen van een moeder van een kindje met een chronische aandoening uitleg eiste over wat er precies aan de hand is.
Jezus
gaat Cynthia
naast al die irritante versjes
nu ook nog
de bijschriften
onder haar insta posts
in deze stijl
schrijven
ik kan het
niet aan
ik heb de opgenomen versie van Cynthia haar webinar gekeken. Het is een groot verkoopspraatje voor haar cursus lekker lichter leven. Wat volgens haar geen dieet is, want je moet nog steeds lekker eten waar je zin in hebt, maar calorieën tellen vindt ze wel een aanrader om inzicht te krijgen in wat je eet. En deelnemers moeten 1 actiepunt ondernemen, bijvoorbeeld: overnight oats maken of een wandeling na het werk.
oh ja, en ze zegt dat eetschema’s niet werken op lange termijn (waar ik ook akkoord mee ga), maar vervolgens biedt ze een e-book over volumevoeding aan met 20 recepten voor 6,95€.
Ik dacht even dat dit over Aimee ging. Ik kijk normaal best graag haar video’s (lekker rustig word ik ervan). Maar het is echt alleen maar kringloop, vinted shit kopen en nu ook mystery boxen vol lelijke sieraden. En dan daarna een video met een opeuimcoach?!
Dus nu kijk ik maar niet meer, echt jammer.
Vind dit ook heel jammer. Ik volg Aimée al vanaf haar 1e video en vond haar heel relatable. Maar ze post alleen nog maar content over kringlopen en inderdaad opruim video’s daar tegenover. Twijfel al een tijdje om haar op yt en insta niet gewoon te ontvolgen….
Ja ik zie die mystery boxen van dr soms op TikTok en verbaas me steeds dat mensen dit kopen. 35 euro voor een paar zakjes lelijke sieraden die mensen niet hebben willen kopen want anders zouden ze niet in zo’n zakje zitten. En dan gaat zij wat ze niet leuk of goed vindt ook weer als mystery box verkopen, hoezo trap je daarin?!
Wel goed geld verdienen, ga eens m’n oude lades leeghalen
Ja die opruimcoach wordt hopelijk per uur betaald en dan is het helemaal een feestje dit natuurlijk want voor elk schaaltje dat ze weggegooid heeft ze in de vlog erna weer 6 nieuwe gekocht
Volgens mij was de opruimcoach een samenwerking #gekregen
Als opruimcoach zou je toch ook je klant bewust moeten maken dat als je blijft kopen je kunt blijven opruimen.
Nee
Wat is dit ook voor gedrocht?
Wat als die denkbeeldige finish line
niet voor
maar achter je ligt?
kan je dan met minder haast
leven
rusten
presteren?
omdat je niet meer naar die finish line
rent
die toch telkens weer opschuift?
FINISHLIJN. En ik vind KAN ook zo lelijk. KUN je dan met minder haast leven? Die laatste zin is ook niet eens een vraag.
Wauw, zo diep
Ik snap het ook niet want eerst staat er dat de finishlijn achter je ligt (dus dan ben je er al overheen) en daarna dat ie telkens opschuift (dus je bent er toch nog niet overheen!!!) Que
Haha of het is juist
voor haar