Het influencertopic #24

Blijf het ook zo bijzonder vinden dat ze eerst hele verhalen houdt over hoe veel ze waard is en dat mannen moeite moeten doen want ze is een godess etc en zich nu zo opstelt tegenover hem

11 likes

Ik vind het juist helemaal niet bijzonder, ik denk dat ze dat soort dingen heel hard roept in de hoop ook zichzelf te overtuigen

19 likes

The saga continues! Gelukkig maar want B&B vol liefde is net afgelopen dus nu kunnen we ons weer bezighouden met deze verhaallijn :laughing:

7 likes

Ik krijg steeds filmpjes van emmagrootx aanbevolen. Maar heeft zij een pruik het ziet er zo onnatuurlijk uit.

9 likes

Ik heb dat dus ook altijd gedacht maar volgens mij is het gewoon echt haar haar.

11 likes

Dat is sowieso een pruik of ze moet de boel dagelijks met pritstift vastmaken

15 likes

Heb ik me ook altijd afgevraagd

12 likes

Ja het is een pruik.

Zij begint een beetje mijn bec te worden. De manier waarop ze doet en praat, zo lomp en rommelig en viezig ofzo. Toch blijf ik kijken.

11 likes

Helemaal zin in

Zijn jullie team fresh of team sharelotte?

• Ik hoop dat Fresh alles pakt wat ie pakken kan
  • Ik steun sharelotte in haar zoektochten

0 stemmers

10 likes

Hoe kom je daar nou bij, het is toch duidelijk te zien dat het een (slechtzittende) pruik is?!

3 likes

Het zit ook áltijd hetzelfde en een beetje een rode gloed eroverheen die maar heeeeul weinig mensen van zichzelf hebben. En ze heeft nooit uitgroei dus dan zou ze het elke week verven. Dit is idd zeker een pruik.

9 likes

Oh dat is voor mij geen teken dat het een pruik is, de kleur of dat het altijd hetzelfde zit of dat ze nooit uitgroei heeft. Het is gewoon overduidelijk een pruik op haar hoofd qua structuur en de scheiding in het haar en hoe het beweegt.

20 likes

Pruik zit veel te veel naar voren en ze heeft een onnatuurlijk volle haarlijn en -scheiding. Ze moet even met een pincet veel haren wegplukken.

12 likes

Ik vraag me altijd af waarom ze daar helemaal niets over zegt, terwijl het zo overduidelijk een pruik is. Tegelijkertijd denk ik ook: tja moet zij weten of ze er wel of niets over wil vertellen, niemand heeft recht op die informatie. Maar het zou wel schelen in alle vragen die ze de hele tijd krijgt :’)

18 likes

Ik heb dit ook al zooooo vaak gedacht. Ook al eens heel haar feed doorgespit, comments gecheckt maar niks te vinden.

8 likes

Ja nouja wat @influencer ook zegt; veel posts en comments doorgespit maar niks over te vinden dus dacht het zal wel echt zijn dan :woman_shrugging:t2:. Maar idd zo op het oog ziet het er heel nep uit :joy:.

1 like

Ze hoeft toch niemand een verantwoording af te leggen? Blijkbaar wilt ze er niks over delen, daar zal ze wel een reden voor hebben.

62 likes

Wel echt zonde want er zijn zoveel mooiere haarstukken en het hoeft echt niet zo opvallend nep te ogen. Indd kleur structuur en veel te vol, verkeerde plek etc. Maar miss is ze er zelf heel blij mee of weet ze niet beter. Zou het zelf juist als een USP gebruiken als je dan toch influencer met een personal brand bent. Het maakt haar anders dan de rest.

7 likes

Krijgt ze er veel vragen over?

5 likes

Ja, of iedereen moet gewoon niet zo tering asociaal doen en die vraag lekker voor zichzelf houden. Sorry, is toch raar om min of meer te zeggen: is makkelijker als ze gewoon even uitleg geeft.

77 likes