Ja zie dit ook steeds. Vind het echt zo zielig overkomen. Ook steeds met mannen. Echt jammer, vond haar ‘vroeger’ wel leuk
Het zijn ook altijd van die hele vage gesprekken
Ja dit kom ik ook steeds tegen
Que? Verkoopt Sanneke het dan voor je met als doel minder verveling of gaat ze door jou gratis verkregen kleding verkopen als verdienmodel ?
Dat tweede en dan liefst nog dat de ‘jij’ uit haar bericht ook nog degene is die weer kleding van haar koopt. Slim hoor. Als het werkt. Denk het niet.
Ik kan me niet voorstellen dat volgers dit lezen en denken “oh ik ga haar inkomen op deze manier genereren” ik lees dit en denkt alleen maar “vraagt ze dit nou echt?”
Hoe lang moet ze nog trouwens? Het triggert me dat ze zegt “maanden” en “omdat ik lichamelijk weinig kan”. Dat is een vervelende combo denk ik.
Zij is wel echt delulu
Dacht december ergens, dus is inderdaad nog wel even.
Ik zie die lives ook veel voorbij komen op tiktok en vraag me dan af hoe ze aan al die kleding komen die: “mag weg voor 1 euro”. En dan moeten ze ook nog reageren, inpakken, administratief verwerken, adres en tikkie sturen, wegbrengen.
Maargoed het lijkt me lichamelijk nog best vermoeiend al die spullen organiseren en inpakken etc, maar ik kan niet voor haar spreken.
Heh? Huh!! Wat doet ze doen? Tegen die mensen praten live via tiktok? Ik snap het niet
Ik vond dit ook raar want ik neem aan dat die kleding haar in eerste instantie is aangeboden om zelf te dragen
Nouja ik vind het vooral heel eerlijk van haar dat ze dit zegt. Ik denk dat volgers haar kleding sturen om haar te helpen omdat ze het niet zo breed heeft. Als dat iemands bedoeling is, dan zal diegene er niet veel moeite mee hebben dat ze er zo een zakcentje mee verdient.
Er zijn zoveel influencers die allerlei meuk die ze zelf gratis hebben gekregen doorverkopen. Sanneke is alleen zo’n beetje de enige die er eerlijk over is.
Ja dit. Ik heb elk jaar met vriendinnen een avond dat we alle kleding die we zat zijn samen gooien, kijken wat iedereen eruit wil hebben en de rest brengt een van ons naar de kringloop. Zou er ook echt nul problemen mee hebben als iemand zin had dat te verkopen
Ja en laten we niet doen alsof kleding een schaars product is. Mensen hechten echt te veel waarde aan de kleding die ze zelf niet meer willen hoor
Maike die een Najell spon heeft maar aaaltijd in haar stories te zien is met Artipoppe, zo scheef.
Lol wie is dit
It’s what u deserve als je flink boodschappen bestelt
Nee dat doet ze gelukkig alleen als het echt nodig of relevant is
Ik moest bij Sanneke dan wel weer echt lachen om haar verhaal over de oma-zwangerschapsonderbroeken en hoe haar vriend daar op de achtergrond dan zo’n beetje over zit te mopperen en zij echt totaal onverschillig is en er helemaal voor gaat en het laat zien.