Het influencertopic #24

Ohw sorry! Romy :joy:

7 likes

Zij toept naar mijn idee al wéken dat de baby elk moment kan komen maar gisteren (?) gaf ze aan dat haar due date pas over 6 dagen is. Ik hoop voor dr dat ze niet een 41+6 baby krijgt :smiling_face_with_tear:

7 likes

Ik denk alleen maar; denk je dat het makkelijker wordt met 2 onder 1 en een hond? Poeh denk eerder pittiger.

6 likes

Misschien zijn ze op dezelfde dag jarig straks.:nerd_face:

4 likes

Echt hoe kun je zo zijn :joy::joy: (Romy)

16 likes

Oh dit is echt zo erg. Niemand van haar vrienden die zegt, doe maar niet?

6 likes

Die hulp neemt ze niet aan

16 likes

Gewoon een verkapte borstklopperij & sneer naar mensen die in haar ogen niet zo’n onafhankelijk en ‘sterk’ persoon zijn.

19 likes

Echt verschrikkelijk. Ze heeft nu ook een soort reeks aan affirmaties: ‘I was chosen to do this.’
Nee, dit is zo je eigen keuze geweest.

17 likes

Vooral omdat dat 2e kind er nog niet eens is (toch?). Kijk als je na enkele tropenjaren terugkijkt en denkt: Zo, dat heb ik toch maar even gedaan! Dan mag je jezelf van mij echt wel een schouderklopje geven (of 3). Maar van te voren?

13 likes

Haha alle gynaecologen en verloskundigen: ehhh doe maar gewoon niet. Dat anticonceptie-praatje in je kraambed is er niet voor niets.

60 likes

Denk dat zij niet weet wat haar gaat overkomen als die baby er straks is 🫠🫠

11 likes

Sorry, offtopic, maar hoezo dan? Ik dacht dat dat praatje er vooral voor bedoeld was om je ervan bewust te maken dat je heel snel weer vruchtbaar bent en dat bijvoorbeeld borstvoeding geen anticonceptie is. Maar als je bijvoorbeeld 8 maanden postpartum weer zwanger wordt, wordt dat dan (behalve als je medische complicaties hebt) afgeraden ja? Omdat het teveel van je lichaam vraagt ofzo? En vanaf wanneer is het dan wel weer ‘verantwoord’?

2 likes

Volgens mij stellen ze daar een jaar voor. Het is niet voor niets dat ze zeggen: 9 maanden op, 9 maanden af. Pas dan begint je lichaam weer terug te keren naar de ‘normale’ staat. Ook voor je bekken is zo snel kinderen achter elkaar krijgen niet heel fijn. Al met al beter om te wachten.

19 likes

Jullie mogen raden, wat is de dresscode van het feestje waar Bram en Bonnie naar toe mochten gister?

17 likes

Volgens mij zijn dit zelfs andere. Het ging hier eerder altijd over die Dr Martens sandalen die ze altijd draagt, maar dit zijn platform Teva’s volgens mij. Tsja you do you (of in dit geval Bonnie does Bonnie), ik vind het ook niet erg stijlvol.

12 likes

Ik bewaar deze foto voor de volgende keer dat ik iemand iets moet uitleggen over Nederlanders

51 likes

White tie.

6 likes

Haar broek schreeuwt ook gewoon €10 uit de voordeelbak.
Moeten we nog beginnen over Bram? :sob:

29 likes

Nee maar dat hoeft sowieso nooit

44 likes