Die coachingsindustrie is toch gewoon een pyramid scheme. Ze coachen vooral elkaar.
Goede tip voor de NS!
Charlotte Blitzblum en haar vriend gaan weer samenwonen. Ze gaat weer bij hem inwonen. Net alles geregeld met haar uitkopen en zij sinds april in haar eigen appartement. Voor mijn gevoel heeft ze daar ook zoveel geld in gestopt en nu alweer samen gaan wonen. Super fijn voor hun dat de relatie weer goed gaat maar haar keuzes komen altijd zó impulsief en niet doordacht over.
En toen ze nog uit elkaar waren en ze comments kreeg dat mensen dachten/hoopten dat ze weer bij elkaar zouden komen, reageerde ze overal op dat dat echt niet ging gebeuren en dat ze er echt goed over na had gedacht. Niet dat een mens niet van gedachten mag veranderen en inderdaad alleen maar fijn als ze weer happy zijn samen, maar ze komt inderdaad zo impulsief over. Ook met de aankopen voor haar huis, de hoeveelheid spullen die ze koopt en dan weer terug stuurt…
Lijkt me wel lastig trouwens, als je partner in een bepaalde plaats woont waar je niet echt wilt wonen maar hij door redenen niet kan verhuizen.
Kan ze de 3x geretourneerde bank en koelkast weer verkopen.
Ken echt weinig mensen zo delulu als charlotte.
Zou het in de naam zitten
Ja en dit is geloof ik ook al de 3de keer dat ze weer samen zijn na 2 eerdere break-ups.
Zorgt wel voor betere kijkcijfers want zo komt ze nooit in een sleur
Ze geeft zelf ook aan in de comments dat het geen weggegooid geld is want ze heeft er plezier aan gehad en het was goede content
Sharelotte moet nu echt ophouden hoor, ze heeft een of ander boek binnen en daarin staat waarom nou net jij die ziekte/virus/tumor hebt gekregen (want daar is uiteraard een reden voor). Naar eigen zeggen zal je haar niet horen zeggen dat je niet naar een arts mag gaan of moet stoppen met je medicatie, maar ze kan je wel helpen om ondertussen iets te helen. Ze is heel blij dat ze het mag gaan gebruiken voor haarzelf, haar kinderen en al haar cliënten.
Wat naar en gevaarlijk, en die wijze/blije kop waarmee ze dit zo in de camera aan het vertellen is is echt onuitstaanbaar.
Ik word altijd zó kwaad van dit soort mensen he… Mijn bloed kookt gewoon als ik dit lees. Ik gebruik zelf zware antidepressiva en heb ongeneeslijke kanker (dus de doelgroep) maar ben gelukkig slim genoeg om voor medische behandelingen te gaan. Ik eet nog liever mn eigen stront op dan dat ik daar mee zou stoppen. Er zijn helaas wel mensen die zo wanhopig zijn die hier naar luisteren en vind dit daarom zo gevaarlijk! Ik word er zo nijdig van gewoon.
Oké nav de laatste post vraag ik me wel af waar die vent van Romy uithangt ja , zoals hier eerder al besproken. 🫠🫠
Doet hij niets of noemt ze t gewoon niet???
Vind dit ook heel opmerkelijk
Oh wil jij niet weten welke les je hieruit kan halen en waarom dit nou juist jou overkomt? Dan kan je Sharelotte een DM sturen
Echt zo fucking walgelijk, snap helemaal dat je bloed kookt. De eerste mensen plaatsen ook al comments helaas. Ze vraagt ook of ze er een serie van moet maken, gekmakend
Walgelijk het zou echt verboden moeten worden om dit soort shit te verspreiden
Ik heb het bericht gerapporteerd voor onjuiste medische informatie, ik wist niets beters te doen
Omg je wil dat dikke boek toch echt ff tegen haar irritante kop rammen
Jongens hoe kan je een podcast blokkeren op spotify.
Heb ooit 1 alfvering van shareLotte geluisterd, bijna 5 minuten, en sindsdien speelt spotify het DE HELE TYFUSTIJD af, na normale leuke podcasts hoor ik ineens die afgrijselijke stem.
Hoe stopt dit?
Volgens mij kan je alleen op mobiel bepaalde artiesten blokkeren, maar misschien ook podcasts?
Nee kan dus niet
Heb de show nu maar 1 ster gegeven in de hoop dat spotify snapt dat ik dit niet wil.