Nee kan dus niet
Heb de show nu maar 1 ster gegeven in de hoop dat spotify snapt dat ik dit niet wil.
Nee kan dus niet
Heb de show nu maar 1 ster gegeven in de hoop dat spotify snapt dat ik dit niet wil.
Ik heb hier ook eens tevergeefs naar gezocht, lijkt niet te kunnen
Misschien helpt het om je cache te legen?
Idem hier. Ik slik ook meerdere medicijnen voor mijn depressie, en daarbij zware pijnmedicatie vanwege chronische pijn/zenuwpijn. De gedachte alleen al dat ik dit zelf oproep maakt me zo ontzettend kwaad.
Dit is denk ik je wachtlijst! Die moet je ff legen.
Nee hoor want nieuwe afleveringen blijft ie gewoon spontaan afspelen heb ik al gemerkt đ«¶đ»
Kan niet wachten op je wrapped đ«¶đŒ
Niemand heeft zulke goeie smaak als ik.
Komt daar dan de naam Share Lotte vandaan
Ook echt de âzou je hier een serie over willen of is het te confronterend?â. Uuyy nee niet confronterend wel verspreiden van gelul.
Edit heb even recensie zitten lezen, en nee deze is niet van de Speld of Sjamadriaan.
-ik mis in het boek mogelijke âkernoorzakenâ van ziekten op micro- en macro-niveau, bijvoorbeeld op zielenniveau en kosmisch vlak)
Hallo, gĂĄĂĄt het even?
Jennie heeft weer een nieuwe cursus gelanceerd âvakantieverhuurcursusâ kost maar liefst 985⏠en de eerste 5 dagen krijg je 190⏠korting đ«Ł
Hoe verzinnen mensen dit soort bedragen
Dat leren ze in elkaars cursussen
Ja. Daar had Optima Vita toen ook na zoân cursus een inzicht
over gedeeld. Dat ze het bedrag voor haar consults moest vertienvoudigen en dan vanzelf high-end cliënten zou krijgen, daar kwam het op met neer.
Ik zag dit omdat ik blijkbaar haar cursus-account volgde. Maar heb echt geeeeen idee hoe dit zo komt want heb niks met vakantie-, en boshuisjes en ook 0 ambitie om er 1 te verhuren
Ik volgde haar blijkbaar ineens ook? Heel raar, gelijk ontvolgd toen ik het zag
Ja ik had dat ook! En ik volg haar persoonlijke account niet eens.
Volgens mij is dat haar oude cryptodagboek account. Ik hatefollowede die maar die lijkt niet meer te bestaan, en ik volgde ook ineens het account van die cursus.
Ja ze poste zelf dat ze een oud account had gebruikt hiervoor. Vind dat altijd zo irritant, maar denk ook dat het het crypto account was inderdaad.