Je zou bijna denken dat die meid noch haar (ex)lover degene is die gescamd wordt!
Denk ik niet hoor. Dit is precies de content die ze deelde voordat ze hem leerde kennen!
Ja en er was ook altijd wel weer een gozer waar het die week mee uit was
Vind het los van alle cursus spam wel echt heerlijk om af en toe te gluren bij Celine Charlotte. Deelt gewoon omzet enzo. Vandaag: 65.550 euro
Ik vind het ook leuk om haar te volgen omdat ze zo open is. Doordat ze zo open is is het vrij duidelijk dat ze meer energie in marketing stopt dan haar cursussen, toch blijven mensen het kopen voor gigantische bedragen. Ik ben oprecht benieuwd hoe dat kan. Je koopt het toch alleen als je haar volgt, en dan moet je dat toch ook zien? Of ik mis iets… in ieder geval leuk vermaak.
Mensen hopen altijd op een wonder. “Deze cursus gaat mij nu echt helpen.” En zij speelt daar heel goed op in. Mensen “vergeten” dat ze het werk altijd nog zelf moeten doen. Celine verkoopt geen hogere wiskunde, maar zij is succesvol omdat ze dus bezig blijft en dus dingen ook daadwerkelijk doet en veel probeert (of de kwaliteit nu goed is of niet, dat kan ik niet beoordelen. Het is een paar jaar geleden dat ik voor het laatst iets heb gekocht).
Ja echt veel he. En nu werkt ze ook nog ‘maar’ 3 uur per dag. Zag net een story van andere nieuwe cursus, vanaf gister: 146 van 1 type cursus verkocht, 82k omzet.
Ik vind haar cursussen wel echt goed en waardevol. Maar geloof gelijk dat 90% na aankoop er niks mee doet en/of daar de skills voor mist. En haar marketing is voor deze mensen heel effectief want hallo, wie wil niet zo ogenschijnlijk succesvol zijn.
Haha leuk om te lezen. Ik heb dit ook maar ik vind wel vaker mensen leuk die anderen niks vinden.
Ik kan juist heel lang naar haar luisteren, geniet wel van haar manier van praten hoewel ik sommige uitspraken wel echt belachelijk vind (gáát het even?). Mijn sympathie kwam vooral na de podcast over verloren vriendschappen. Soms beetje herkenbaar maar dan met 100x meer drama.
Is dat niet verzonnen?
Ze liet op een scherm zien dat ze 146 cursussen heeft verkocht. Die cursus is 800 euro. En ik geloof absoluut dat zij de 146 sales wel haalt.
Nee joh zij is zo transparant hoeveel geld ze verdient en waarmee dat ik haar altijd wel geloof.
Dat kan ik van al die coaches a la suz niet zeggen met hun ‘miljoenen omzet’, maar waarvan? werkelijk geen idee
nee dat denk ik bij haar echt niet ; ze lijkt heel open, laat alles zien & vind het ook corresponderen met haar leefstijl. O.a. op A-locatie een appartement in New York, op A-locatie een huis in Amsterdam, enorm veel mensen in dienst (alleen al iets van 3 doggy walkers? haha) en ze besteedt veel uit.
Maar alles is te faken… bij Sanny zie je ook altijd dat ze honderden cursussen heeft verkocht als E door haar inbox scrollt… ik vraag me altijd af of ze haarzelf niet tig keer hetzelfde mailtje heeft gestuurd.
Succes veinzen is vaak succes krijgen. Law of attraction etc.
In Quote stond een best wel leuk artikel waarin de kvk gegeven van een aantal coaches is uitgeplozen. Niet iedereen is even geloofwaardig. Celine Charlotte kwam overigens wel redelijk geloofwaardig uit de test als ik het me goed herinner.
Nou Romy is bevallen!
Nou kan het echte zeiken beginnen
Tepelkloven, babyblues, krampjes…
Kunnen jullie dat met z’n allen in het mommyblogger topic doen? We kunnen wel constateren dat ze dat inmiddels is.
Niet gedacht dat het zeiken hier zou beginnen ipv bij romy
Zo had ik ooit een coach die dat ook pretendeert, om er vervolgens achter te komen (omdat ik aan haar website aan het werken was) dat de cursus niet vol zat, ze er niet 20 had verkocht maar 5 en dus geen duizenden euro’s aan omzet had. Toen begon ik aan alles bij haar te twijfelen.
Ze pretendeert nu nog steeds dat ze zoveel omzet (richting de 500k), ze een BV zou hebben opgericht maar nergens kan je die gegevens vinden. Tja… waarom daar dan zo geheimzinnig over doen he? Geloof heus dat ze meer dan gemiddeld omzet maar die cijfers die gedeeld worden, neem ik altijd met een korreltje zout.
Bij Celine zag je overigens wel een screenshot van haar betaalsysteem.