Het influencertopic #24

Ik zal wel in een compleet andere bubbel zitten dan Jennie, maar wie heeft er nu behoefte aan een vakantieverhuurcursus?? :face_with_raised_eyebrow:

13 likes

Enkelbandjesgate all over dit :joy:

7 likes

Shit wat was dit ook alweer?

3 likes

Voor €300 kan je bij mij een cursus volgen waarin je leert waarom je wel of geen behoefte hebt aan een vakantiehuisjesverhuurcursus!

11 likes

Iemand had een account aangemaakt omdat egf stopte en zo konden we elkaar nog terugvinden, dus best veel mensen van egf volgden dat account en een paar maanden later werd het een account voor een enkelbandjes winkel. Weet het niet meer precies maar zoiets was het.

17 likes

Ik ben echt heel slecht met mensen herkennen en vind vaak iedereen op elkaar lijken. Maar vinden jullie ook dat Roxy dekker en Dee op elkaar lijken?

3 likes

JA

7 likes

Hmm nee

15 likes

Nee, maar ik ben wel benieuwd waarom je dat vindt.

2 likes

Nee maar vind haar wel op Joy (Beautynezzz) lijken, ook qua manier van praten.

15 likes

Ik denk omdat ik vind dat ze dezelfde soort mond hebben. Waardoor ze pratend voor mij hetzelfde bewegen.

5 likes

Charlotte Blitzblum: ‘’ we zijn deze maand 5 jaar samen! Wel met hier en daar een break van 2 weken maar we zijn nooit écht uit elkaar geweest.’’ :clown_face:

Ik blijf haar wel een soort van interessant persoon vinden want zij is alles wat ik niet ben haha

14 likes

I wish :joy:

21 likes

Ik vind t vooral knap hoe ze alles zonder enige schaamte doet. Heb twijfels maak de relatie weer uit en koop een huis om vervolgens eigenlijk nog samen te zijn :joy:

5 likes

Volgens mij klopt daar ook geen snars van. Toen ze bekend maakte dat ze uit elkaar waren (volgens mij dec 2023, maar nog wel bij elkaar woonden) waren ze ‘al maanden uit elkaar’ volgens haar, en toen ging ze ook pas weer maanden later verhuizen (pas april ‘24 geloof ik). Je kan mij niet wijs maken dat ze al die tijd toch nog bij elkaar waren, waarom zou je inderdaad dan gaan verhuizen en je uit laten kopen :sweat_smile:

(Weet ook niet waarom ik dit heb onthouden, zou willen dat ik die ruimte in mijn hoofd voor wat nuttigs zou gebruiken)

14 likes

Ik weet niet hoelang haar 2 weken duren, maar ze heeft hem in ieder geval vanaf januari t/m mei dit jaar “m’n ex” genoemd… Ben benieuwd hoelang ze dit keer weer bij elkaar blijven.

8 likes

Dat je dit bent gaan opzoeken (of dat je het al wist). in beide gevallen echt een beetje ziek

5 likes

Ik kijk heel af en toe korte stukjes van haar vlogs (want te lang en niet altijd boeiend) en zelfs ik wist dit.
Het was iedere keer (tijdens huizen zoektocht en klussen; “fijn om zo met mijn ex om te kunnen gaan”)

9 likes

Wow, Charlotte Blitzblum is zwanger!
-stond een instagram linkje naar haar reel- :nerd_face:

5 likes

Je naam is zichtbaar als je op deze manier een linkje deelt!

7 likes