Ahh thanks voor het melden
God wat een rollercoaster, nu moet ze wel terug naar vreselijk zoetermeer verklaart wel de verkoop van haar huis
Blitzblum dus, voor de duidelijkheid
Ze is echt queen van impulsieve dingen haha
Nu al benieuwd naar alle onnodige baby aankopen
Een baby is dan ook echt wel het perfecte recept voor een instabiele relatieš
Woooow die zag ik niet aankomen
Was wel dār allergrootste droom dus blij dat die uitkomt
Die staan al opgestapeld in haar berging
Ah daarom zijn ze dus weer samenā¦
Ze zijn uit elkaar toch? Of nu weer bij elkaar?
Ze zijn weer samen
OkƩ die zag ik niet aankomen Volgens mij wilde ze dat heel graag dus allereerst natuurlijk super fijn dat haar droom om moeder te worden uitkomt.
Snap nu helemaal niks meer van de tijdlijn, er van uitgaande dat ze nu plus minus 3/4 maanden zwanger is. En is april in dār eigen appartement ging wonen. Dan zou ze al rond juni in verwachting zijn geraakt. Niet dat het boeit, zij zijn er blij mee, dat is het belangrijkste. Maar vind het persoonlijk wel wat vlot na de break
Maar ze zijn nooit écht uit elkaar geweest hè
Ik ken Charlotte B van hier, nog nooit ergens anders iets van haar gezien⦠maar op basis van wat ik de laatste dagen heb gelezen;
Er worden wel meer mensen zwanger van exen/scharrels/kennissen en die dan een beetje de tijdslijn en het liefdesverhaal aanpassen aan het voldongen feit
Mooiste vind ik hoe ze creatief rekenen op Urk. Daar worden massaal kindjes bijzonder vroeg geboren, toch volgroeid en verwekt precies nĆ” de bruiloft.
In de breakup vlog waren ze al maanden uit elkaar maar woonden ze noodgedwongen nog samen volgens haar. Waar die 2 wkn vandaan
komen? Vreemde tijdlijn indd maar ieder zn ding
Haha mijn tante werd dus, 76 jaar geleden ofzo, drie maanden āte vroegā geboren (6 maanden na het huwelijk), maar ze was wel helemaal op gezond geboortegewicht en had verder ook geen extra zorg nodig ofzo . Koekkoek. Op de begrafenis van mijn oma werd toen verteld dat het huwelijk een (liefdevol!) āmoetjeā was geweest. Alsof mensen anders hadden verwacht
Ach die 2 weken slaan toch nergens op. In zoān korte tijd kan je normaal gesproken echt geen ander huis vinden. Ze zijn duidelijk een tijd uit elkaar geweest.
In haar nieuwste video zegt ze dat ze eigenlijk al 2 jaar geleden aan kinderen wilde beginnen maar dat dat toch niet de tijd was ofzo. Ik denk dat dat het struikelblok was in de relatie dus dat de een graag kinderen wilde en de ander (nog) niet. En dat ze weer bij elkaar zijn gekomen omdat ze er nu toch hetzelfde over denken en er dus geen issue meer is. Maar goed misschien verzin ik het hoor
Je zal het nooit precies weten hoe het zit. Mijn neef zat in een soortgelijke situatie. Zijn vriendin wilde wel kinderen. Hij niet/nog niet. (Eind 30 - ik vind het persoonlijk moeilijk te begrijpen dat je het dan ānog nietā weet)
Ze zijn uit elkaar gegaan maar kwamen niet los van elkaar. Zij weigerde de pil nog langer te slikken (snap ik, zou ik ook niet willen icm met kinderwens) en ācondooms zijn zo ongezelligā.
Seks hadden ze nog met regelmaat en bij verrassing is ze zwanger.
Nu wordt er gezegd dat ze gelukkig dat specifieke weekend beslist hadden toch samen door te gaan. Tja⦠als deze tijdlijn ze beter past, prima! Maar wie houd je nou voor de gek? Anderzijds, het gaat gewoon niemand aan.
Iedereen is aan het tijdlijn shiften