Het influencertopic #24

Ik vind het eigenlijk wel verfrissend dat ze zonder al te veel poespas zijn getrouwd. Is toch liefde, mooi voor hun.

146 likes

In haar TikTok zegt ze getrouwd in de tuin van haar ouders

5 likes

‘I know it’s about you… but I want to make it about me’

99 likes

Ik snap ‘m niet

9 likes

Heeft zij ze niet gekoppeld?

9 likes

Oh is dat zo? Wist ik niet! En wat heeft The Wolf of wallstreet daar dan weer mee te maken?

8 likes

coke?

11 likes

Geeeeen idee, weet t van dat koppelen ook niet zeker, maar zoiets staat me bij

5 likes

Volgens mij was ze goed bevriend met Jeffrey als ik het me goed herinner, en op Insta te zien (eindje scrollen wel)
Volgde Vera nog toen ze iets met hem kreeg. Vond het toch zo’n ietwat ielig jong ventje. Volgens mij altijd mega lief voor haar.

4 likes

‘Na een avondje snuiven was t helemaal aan’

16 likes

Surpriiiiiiiise, Billie Rose gaat verhuizen.

9 likes

Kom maar weer door met al die verspillende samenwerkingen jeetje. Weer liters en meters verf behang vloeren enz zeker. Hoeveelste verhuizing is dit wel niet

8 likes

Ja maar nu naar burgerije, ben benieuwd of ze daar wel kan aarden. Hoop het voor haar en haar gezin!

4 likes

Wie is er nu de afgelopen jaren vaker verhuisd, Billie Rose of Elise Boers?

8 likes

wow deze namen zijn bijna hetzelfde als je de letters door elkaar husselt?! (of helemaal niet maar in mijn hoofd wel :rofl:)

79 likes

Billie rose denk ik! Als ik het mij goed herinner:
Amsterdam aan de gracht
2x Utrecht boven hoog Catharijne in Utrecht
2x in die woontoren in Amsterdam
Nu naar de vinex

10 likes

Zij hoeven het verhuizen waars toch niets zelf te doen.

5 likes

Ik kon juist Billie Rose en Moderosa nooit uit elkaar houden. Al heeft de een nu meerdere kinderen en is is de ander meer beige.

9 likes

ook nog ergens in amsterdam waar ze maar heel kort bleven, kan me een vage keuken herinneren

3 likes

ja deze

woonde ze volgens mij echt super kort

3 likes