Het influencertopic #24

Ja en een paar weken geleden vroeg ze op insta of ze iemand iets kan vragen over geregistreerd partnerschap. Toen dacht ik: letterlijk een van je vrienden is onlangs een geregistreerd partnerschap aangegaan (Saske)…

2 likes

Ze heeft het nu ook zelf gedeeld :heart:

Edit: ahh die story ook van het aansnijden van de taart met Ellie tussen hun in :face_holding_back_tears:

46 likes

Deze foto… alsof ze allebei hun middelvinger opsteken :joy:

112 likes

Ze draagt wel echt een mooie jurk!

26 likes

Ja vet leuk!

9 likes

Ik zie door jou nu pas dat dat niet zo is :sob:

24 likes

Heeel mooi vind ik ‘m! Die kleur staat ook echt mooi bij haar huid, echt een engeltje haha

20 likes

Echt?

16 likes

Toch vind ik de kleur dit keer niet verkeerd staan eigenlijk.

11 likes

Zo leuk dat ze op haar trouwdag echt op zichzelf lijkt. (Absoluut niet shady bedoeld).

18 likes

#sadbeigewedding :rofl:

Maar ze zien er wel uit alsof ze het heel fijn hadden en ik vind het ook tof om eens niet zo’n over de top bruiloft van een influencer te zien, maar gewoon lekker chill in eigen tuin (of van ouders/familie/bekenden, geen idee eigenlijk of het hun eigen tuin is)

32 likes

En op elkaar.

5 likes

Ja inderdaad, ziet er zo cosy en intiem uit allemaal. btw wel echt heftig waarom Sanne uiteindelijk niet aanwezig was, haar moeder belde op terwijl ze totaal niet uit haar woorden kwam en bleek een beginnende tia te hebben. Lijkt me zo schrikken als je al bijna geen familie meer over hebt en zwanger bent.

Edit: het is natuurlijk altijd schrikken en heel vervelend, maar ik heb wel echt met haar te doen

29 likes

Oh, wat heftig! Hoop voor haar dat het allemaal meeviel en ze snel gewoon weer kan zeuren over hoe oneerlijk het is dat andere influencers wel gratis shit krijgen en zij niet, in plaats van te moeten dealen met deze echt oneerlijke shit :disappointed:

20 likes

(Absoluut wel shady bedoeld)

9 likes

Zo lief dat hun hond de ringen kwam brengen.

12 likes

Ik vind haar jurk idd wel mooi en deze kleur staat haar goed! Daarentegen Jeffrey zn kleding/shirt niet echt, het is wat meer casual ofzo. Het ziet er wel uit alsof ze een hele relaxte bruiloft hebben gehad dus good for them!

6 likes

Maar zijn ze getrouwd of is het een geregistreerd partnerschap? Ik vind de jurk haar mooi staan!

3 likes

Jeffrey bedacht zich op weg naar de strandbar dat hij nog moest trouwen :joy::joy:

17 likes

En dan ook van die geprintte fotos aan een lijntje in de tuin. Wel een beetje schraal. Maar goed wel stressloos en dat is denk ik waar ze voor gegaan zijn.

6 likes